renault 19 suodattimista.

renault19

Onkohan renault 19:sta "tavallisen" bensasuodattimen lisäksi jonkinlainen ruiskusuodatin? Auto sammuu välillä eikä lähde käyntiin. Lupailee mutta ei käynnisty.

9

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolla tarkoitat

Mitä oikein tuolla tavallisella bensasuodattimella tarkoitat ja tuolla jonkinlaisella ruiskusuodattimella. Onko kyseinen renault 19:sta kaasutin vai ruisku. Ruisku renault 19:ssa on polttoaine suodatin auton alla lähellä tankkia.

• renault19

Sen tiedän että polttoainesuodatin on tankin lähellä pohjassa. Mutta onko autossa jonkin laista muuta polttoaine suodatinta? Esim. ruiskutussuodatin?

Kone on 1,7 ja ruisku

• minä vaan

• renault19
        minä vaan kirjoitti:

Ruiskusuodin BMW/PSA/VAG/Renu/
        R19 "i"-mallit [1989-1996]
        http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat

kiitoksia tuosta, tietäskö kukaan missä päin tuo kyseinen ruiskusuodatin siaitsee?

• Minä vaan
        renault19 kirjoitti:

kiitoksia tuosta, tietäskö kukaan missä päin tuo kyseinen ruiskusuodatin siaitsee?

Kyllä se taitaa olla polttoainesuodatin, eli ruiskumalleissa ruiskusuodin ellen pahasti erehdy.

• renault 19
        Minä vaan kirjoitti:

Kyllä se taitaa olla polttoainesuodatin, eli ruiskumalleissa ruiskusuodin ellen pahasti erehdy.

kiitos tiedosta.

vielä yksi tyhmä kysymys onko ruskupumppu sama asia kun bensapumppu? Tankin vieressä on hopeinen mötikkö eikös se ole ruisku malaissakin ihan nimellä bensapumppu. mutta ruiskupumppu eikös se ole konetilassa?

• Minä vaan
        renault 19 kirjoitti:

kiitos tiedosta.

vielä yksi tyhmä kysymys onko ruskupumppu sama asia kun bensapumppu? Tankin vieressä on hopeinen mötikkö eikös se ole ruisku malaissakin ihan nimellä bensapumppu. mutta ruiskupumppu eikös se ole konetilassa?

Asiasta lisää linkistä;
        http://www.motonet.fi/phpBB/viewtopic.php?f=28&t=9930

• olettaisin näin
        renault 19 kirjoitti:

kiitos tiedosta.

Ja suodantinkin on silloin jämeräpi kuin normaali pensapumppu hommissa.

• renault19
        olettaisin näin kirjoitti:

Ja suodantinkin on silloin jämeräpi kuin normaali pensapumppu hommissa.

nyt tajusin:) Vika voisi olla ruiskupumpussa? Vaikka pumppu surisee.epäilen että vika on pumpun releessä? pumppu käynnistyy mutta ei työnnä bensaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1910
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1374
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      929
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe