Apua!

auts!!

Onko kenelläkään kokemusta, mitä voi tehdä asialle kun varasin kahden perheen matkat ja tietenkin laitoin nimet varaukseen perhekunnittain, en siis laittanut kaikkia aikuisia ennen lapsia...nyt sitten porukassamme on yksi aikuinen lapsilipulla ja yksi lapsi aikuislipulla. Nimienvaihdos onnistuu netissä tehtyinä(100e), mutta nythän riittäisi vain pelkkien etuliitteiden vaihto....vai onko lipuilla eroa matkustaessa, kun hinta on kuitenkin sama...

5

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+15

      Mistä ihmeen lapsilipusta oikein puhut? Ei Ryanairilla ole lastenlippuja, vaan hinnat ovat kaikenikäisille samat.

      Tämän täytyy olla provo tai sitten älykkyytesi ei päätä huimaa.

      • Läskillä lukutaitoa

        Spri nyt vaan, mutta jos matkustaja on alle 16-vuotias niin hänelle tulee lapsilippu vaikka hinta on täsmälleen sama... Lippuja varatessahan kysytään montako aikuista, lasta ja vauvaikäistä matkustajien joukossa on, tosin sitä ei eritellä varausta tehdessä vaan järjestys pitää olla oikea...siis aikuiset ensin, lapset sitten jne.

        Ja kun olet varannut lipun, saat nimesi eteen etuliitteen ad = aikuinen, lapsi = ch jne...
        nyt ei ole kyse älykkyydestä vaan lukutaidosta! = )

        Ehkä kannattaisi soittaa Tampereen Pirkkalan kentän palvelunumeroon , airpro oy löytyy netistä, osaavat varmaan neuvoa siellä!


      • Läskillä lukutaitoa kirjoitti:

        Spri nyt vaan, mutta jos matkustaja on alle 16-vuotias niin hänelle tulee lapsilippu vaikka hinta on täsmälleen sama... Lippuja varatessahan kysytään montako aikuista, lasta ja vauvaikäistä matkustajien joukossa on, tosin sitä ei eritellä varausta tehdessä vaan järjestys pitää olla oikea...siis aikuiset ensin, lapset sitten jne.

        Ja kun olet varannut lipun, saat nimesi eteen etuliitteen ad = aikuinen, lapsi = ch jne...
        nyt ei ole kyse älykkyydestä vaan lukutaidosta! = )

        Ehkä kannattaisi soittaa Tampereen Pirkkalan kentän palvelunumeroon , airpro oy löytyy netistä, osaavat varmaan neuvoa siellä!

        Ryanairiin tässä on otettava yhteyttä. Jos kyytiin yrittää lapsi Matti, niin on hän eri henkilö kuin aikuinen Matti. Jos Tampereella ehkä saisi selitettyä itsensä koneeseen, niin maailmalla ei.

        Lapsen ja aikuisen ero on lastauspuolella, kun lasketaan lastausarvoja ym.


      • zippi
        M.1 kirjoitti:

        Ryanairiin tässä on otettava yhteyttä. Jos kyytiin yrittää lapsi Matti, niin on hän eri henkilö kuin aikuinen Matti. Jos Tampereella ehkä saisi selitettyä itsensä koneeseen, niin maailmalla ei.

        Lapsen ja aikuisen ero on lastauspuolella, kun lasketaan lastausarvoja ym.

        Joo, ryanairiin yhteyttä vain, mutta kannattaa soittaa sinne Tampereellekin... onhan siellä sitä ryanairin porukkaa aamusta iltaan ja ton airpron sivuilla lukee seuraavaa:" Airpron infopisteestä lentomatkustajat voivat varata Terminaali 2:sta operoivien lentoyhtiöiden lentolippuja puhelimitse: 0200 39000 (1,95 €/ min pvm), sekä tarkistaa lentojensa yksityiskohtia." kaipa sieltäkin jotain osviittaa saa tilanteesta ja tiedän kyllä, että lentotietojen muutoksia on tehty sitä kautta...onnistuneestikin!


      • auts!
        zippi kirjoitti:

        Joo, ryanairiin yhteyttä vain, mutta kannattaa soittaa sinne Tampereellekin... onhan siellä sitä ryanairin porukkaa aamusta iltaan ja ton airpron sivuilla lukee seuraavaa:" Airpron infopisteestä lentomatkustajat voivat varata Terminaali 2:sta operoivien lentoyhtiöiden lentolippuja puhelimitse: 0200 39000 (1,95 €/ min pvm), sekä tarkistaa lentojensa yksityiskohtia." kaipa sieltäkin jotain osviittaa saa tilanteesta ja tiedän kyllä, että lentotietojen muutoksia on tehty sitä kautta...onnistuneestikin!

        Suurkiitokset asiantuntevista neuvoista, varsinkin tuo Airpron tarjoaminen oli arvokas neuvo. Tänään soitin ja pääsin ilman jonotuksia läpi ja kysymyksiin vastattiin erittäin asiantuntevasti!!
        No panic...mitään muutoksia ei tarvitse tehdä varauksiin, vaikka väärät henkilöt ovat lapsi-aikuislipuilla, koska liput ovat samanhintaisia ja matkalle on lähdössä oikea määrä aikuisia ja lapsia. Lennolle mennessä asiasta kannattaa mainita, mutta siinä kaikki! Luottavaisin mielin matkaan lähdössä ja suosittelen muillekin matkustajille tuota Airprota, kuulemma ohjaavat tarvittaessa sitten eteenpäin, jos Tampereella ei asia ratkea.Taitaa vain olla osalle aika outo firma...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe