Kiminkisen ohjelmasta.
Tuollaisen lääkärin juttusille haluaisin mennä hän on niin rempseä ihminen.
Kirjoitimpa muuten ensikertaa tänne teidän palstalle.
Tykkejään tuosta
21
203
Vastaukset
- Tippari ja kuppa
Äsken just sanoin mammalle, että jos tollanen olisi vastaanotolla, vaatisin lääkärin vaihtoa. Liikaa besservisseröintiä ja möykkää, epäluotettavan oloinen. Sitä sarjaa joka hautaa väärin hoidetut potilaansa. Mun omalekuri on sellanen kapiaisenoloinen, siitä huokuu ammattitaito. Siis luotettavan tuntuinen. Ei mikään spede.
- ei tuollaista
minäkään tästä lääkäristä, helppoheikki se on, näyttelee viisaampaa kuin onkaan.
Todella epämiellyttävä mölyäjä.
Kiva kun löysit tää on kiva palsta.
Tosta lääkärijutusta olen erimieltä. Minä tykkään asiallisesta ja vähäpuheisesta lääkäristä. Viileän asiallisesta ja virallisesta käytöksestä pidän enemmän. Ei siis mitään ylimääräisiä vitsejä eikä saa missään tapauksessa mennä henkilökohtaisuuksiin ja kysellä mitään muuta kuin sairauteen liittyvää. Vain sairaus pitää hoitaa ja mihinkään muuhun ei saa kiinnittää mitään huomiota, kaikki muu on mielestäni epäolennaista. Kyseinen lääkäri on mielestäni liian tuttavallinen ja empaattinen minun makuuni.
Samoin kampaajat, en kylläkään käytä heidän palvelujaan, leikkaan hiukset itse tai lapsenlapseni, 8v, leikkaa ne. Niin, siis en voi käydä kampaajallakaan koska he pakkaa olemaan liian tuttavallisia ja yrittävät ottaa jotain ihme kontaktia. Itse haluaisin hiustenleikkuunkin tapahtuvan asiallisen viileästi ja hiljaisuudessa ja ei mitään ylimääräisiä kosketteluja vatvomisia eikä mielellään edes katsekontaktejakaan.
Mutta näin me kaikki olemme erilaisia.- Syvä kurkku
tykkää sellaisesta joka käskis riisua kaikki vaatteet kun sä olisit mennyt valittamaan kipeää kurkkua?
Sitten tuseerais oikein urakalla ja piiitkään. Eikös sellainen olis vanhanpiian unelma ainaskin?;D Taitais piialla olla kurkku usiastikin kipeä:/ Syvä kurkku kirjoitti:
tykkää sellaisesta joka käskis riisua kaikki vaatteet kun sä olisit mennyt valittamaan kipeää kurkkua?
Sitten tuseerais oikein urakalla ja piiitkään. Eikös sellainen olis vanhanpiian unelma ainaskin?;D Taitais piialla olla kurkku usiastikin kipeä:/Kun en ole vanhapiika, heh heh.
- Reseda
yhden Kiminkisen kirjoittaman kirjan ja kyllä se oli liian rempseä minun makuuni.
Väkisin jos yrittää olla hauska ja vitsikäs näissä terveys- ja sairausasioissa, lopulta se kääntyy
vitsiniekkaa vastaan.
Tv-ohjelmia en ole katsonut. Olipa se lääkäri sitten spede tai rautakanki niin yks juttu on tärkee.
Se jumalasta seuraava ei saa puhua ylhäältä alaspäin ja se ei saa mutista valkoisen takkinsa kaulukseen.
Kun se tapaaminen muutenkin on lyhyt niin siin kohtaa epävarma ihminen ja rauhallinen ammattiihminen ,joka katoo silmiin ja kuuntelee.
En osaa sanoo Kiiminkisen ammattitairosta mut ainakin filmillä se kohtaa potilaansa samalla tasolla tai ainakin sen vaikutelman oon saanu.- ???? ???
"rauhallinen ammatti-ihminen"??? Kenesä puhut, et ainakaan tuosta telkkarilääkäristä, sehän päpättää kokoajan ja keskeyttää potilaan puheet viisasteluineen. Ei hyvä. Puhuisi vähemmän ja kuuntelisi enemmän.
- Saarijärvi rulettaa
jos kaveri on tuollainen höpöttäjä, pitääkö potilaan höpöttää yhtä paljon ja vielä kovemmalla äänellä
saadakseen äänensä kuuluviin.
Kiminkiselle on noussut julkisuus päähän, kiertää luennoimassa ja kehuu lehdissä kuinka paljon hänellä
on julkkistuttuja.
Voi olla myös hyvä lääkäri, en tunne häntä siltä kantilta. ???? ??? kirjoitti:
"rauhallinen ammatti-ihminen"??? Kenesä puhut, et ainakaan tuosta telkkarilääkäristä, sehän päpättää kokoajan ja keskeyttää potilaan puheet viisasteluineen. Ei hyvä. Puhuisi vähemmän ja kuuntelisi enemmän.
Pientä heivuunvaraa mut asia jota haluan sanoo on erelleen se että kokemukseni perusteel on paljon hiton hyviä lääkäreitä mutta ei ne ihmistä osaa kohrata.
Musta tuntuu,huom musta tuntuu et toi tohtori vois sanoakkin et hän ei kaikkee tierä.Saarijärvi rulettaa kirjoitti:
jos kaveri on tuollainen höpöttäjä, pitääkö potilaan höpöttää yhtä paljon ja vielä kovemmalla äänellä
saadakseen äänensä kuuluviin.
Kiminkiselle on noussut julkisuus päähän, kiertää luennoimassa ja kehuu lehdissä kuinka paljon hänellä
on julkkistuttuja.
Voi olla myös hyvä lääkäri, en tunne häntä siltä kantilta.Miestä tavannut mut kyllä,mä menisin ton vastaanotolle ellei muuta niin mielenkiinnosta.
- potilasx
että tästä Saarijärven lääkäristä, tykkään enempi pihtiputaalaisesta Risto Laitilasta, joka myös Akuutissa esiintyy.
- onkin tosiaan.
Kova se sekin on puhumaan, mutta tiivistä asiaa ja koittaa selittää asiat lyhyesti kansantajuisella tavalla. Kiminkisellä menee henkilökohtaisuuksiin ja läpänheitoksi.
- mitäkä mies
Tänään kiminkisen ohjelman vaan toisella silmällä,kun pelotti viimekrtainen katsominen.Kas kun edellisellä kerralla,kin minulla oli kaamee kankkunen ja mietin nukkumaan mennessä,että minkälaisten matelijoiden kanssa sitä seuraava yö taistellaan,paskan katkut,ei ollut matelijoita,vaaan ite kiminkinen ja minä hänen potilaana,saakeli aikoi porata akku makiltalla mun päähän reijän,väiitti vielä että se ei satu yhtään,varsinkin jos on varovainen eikä tökkää poranterällä aivoihin...Hitto että mä juoksin karkuun,hullua lääkäriä..Oikein sitten toivon liskoja ensi yöksi,ne pitävät kiminkisen loitolla..
- s_a
olen muutaman kerran katsonut. Vaikea ainakaan minun tietää, mikä on luonnossa, ja mikä on TV-rooli. Oli miten oli, kyllä lekurit saisivat, minun mielestäni, olla hieman vähemmän pas*antärkeitä. Toisaalta, jokaisessa ammatissa ammattilainen osaa ottaa oikean asteen käytökselleen, jolla asiat saadaan hoitumaan.
Monella lääkärillä olen elämässäni käynyt. Parista on jäänyt mielikuva, että olivat jopa ihmisiä, hekin.
. - viivi-amaldiina
pidän hänestä.
Puhuu reippaalla ääneellä, ei tupise kaulukseen, katsoo potilasta silmiin jne.
Voisin mennä hänen potilaakseen. - RosaLiiin
Kuule Taavi setä, kyllä miekii tykkejään tuosta ohjelmasta. Aina katson jos paikalle satun.
Eikä minua häiritse hänen tuttavallisuutensa, mielelläni menisin juuri tuollaisen lääkärin vastaanotolle.
Tuskin tuttavallisuus ammattitaitoa vähentää. Ehkä ohjelmassa halutaankin esittää sitä, että oma lääkäri tuntee paikkakuntansa potilaat pitkältä ajalta ja osaa suhtautua heihin välittömästi. Hän on osa tuota saarijärveläistä yhteisöä, ei vain joku valkotakki joka joskus piipahtaa arvuuttamassa potilaan tautia.
Erityisesti tykkään ohjelmassa siitä, että siinä osuvalla tavalla tuodaan esille saarnaamatta se, että ihminen on kokonaisuus, liikunta, ihmissuhteet, terveelliset elämäntavat jne.
Ja varsinkin kulttuurin merkitys on ihmisen terveydelle tärkeää. Kolme huraa-huudahdusta Kiminkiselle. kovin montaa kertaa tullut tässä elämänaikana käytyä, niin ei oikein pysty vertailemaan.
Kiminkisen ohjelmia en ole nähnyt, mutta ajattelisin, että mukavampi se sellainen lääkäri, joka sais rennomman olotilan, niin se vaivojen valittaminen olis helpompaa.
Se kun tuo lääkäriin lähteminen jo kauhistuttaa.- Humppaheppi
sitten varmaan paljon pöpöjä kun et oo hoidattanut niitä:/ Kun ottaa välillä antibioottikuurin johonkin tautiin niin siinä sivussa hoituu hyppyhupatkin, ainakin luulis;DD Penisilliinikin auttaa moneen tippariin;DDD
Humppaheppi kirjoitti:
sitten varmaan paljon pöpöjä kun et oo hoidattanut niitä:/ Kun ottaa välillä antibioottikuurin johonkin tautiin niin siinä sivussa hoituu hyppyhupatkin, ainakin luulis;DD Penisilliinikin auttaa moneen tippariin;DDD
kasvatus takaa, että sitä katsoo tarkkaan, mihin markkinarakoon kalleuksiansa panee.
- keskonen,,
Tervetuloa aikuisten palstalle :))
Joo ja jotenkin ei on minun mielipide tuosta ohjelmasta ja lääkäristä.
Ihanaa et on selkokielinen, ja selvittää tarkoin mitä ja miksi....jotenkin kyllä koen et auktoriteeti häipyy...ei oteta todesta liian mukavaa tai jotain.
Vanhuksille tuollainen lääkäri olisi kuin lottovoitto, kai tuokin pitkästi on luonteesta kiinni kelle sopii ja kelle ei. Tykkään todella paljon tohtorismiehestä, en sillä sano, en vain koe et varaisin aikaa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6923682Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211761Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771652Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531631- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3751551Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281379
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901293