~ Yön usvan takana ~

~ ♥♥ ~

Aamulla varhain
me kietoutuneena yhteen
kuin liljat aamunkajossa

Se hetki on parhain
hiljaisuus äänetön
vailla sanoja

Herätä uniseen kosketukseesi
kaulalleni vaeltaviin käsiisi
painautua lantioosi ja tuntea,
Sinä siinä

Rakkaani ~

~ ♥♥ ~

http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY

11

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusvirheitä kun olen jotenkin "perfektionisti"..
      jos johonkin joskus ryhdyn... :O
      Joutu vähä korjaa.-..

    • olisipaniin

      tutussa ja turvassa
      unisena ja lämpöisenä
      vain me kaksi ..

      • olisipa syli aina se tuttu ja turvallinen
        Se tosi , ei harhaa
        lämmin iho vasten lämmintä ihoa
        syli joka rakastaa ja välittää
        ei kulkisi tuulissa vaan lepäisi
        uskoisi huomiseen ja hymyilisi..
        Se iloa ois vain kahden
        tutun ja turvallisen...
        Siinä tunteessa kun levätä sais
        ja luottaa, ei huominen
        sitä meiltä viedä voi pois...
        *
        Kiitos palautteesta :))
        T:(*J*)


    • Laudi

      Siihen hetkeen ei tarvita sanoja..
      Tämä on kaunis runo.
      Kiitos :) ja mukavaa..lauhtuvaa viikkoa :D

      • sanoja ei tarvita aina ei... ja joskus on muutenkin parempi olla vaa hiljaa...

        Kiitos palautteestasi Laudi ! :))

        Täällä meinaa ihan tulla taas lunta tupaan mutta
        täytyy lapioida turhaa pois... :D

        Kivaa päivää ! :) T: (*J*)


    • Jääsydän>

      Onnellinen hän/he..!

      Vai onko ?

      Tietääkö edes onneksi tuota
      mikä monilta puuttuu!

      Jos se on vain
      itsestään selvää..?

      Että
      tuossahan se vieressä
      kuorsaa...
      Ja pyörii,kun unta
      ei saa..?

      Mutta sinä /te olitekkin
      jo hereillä..

      Onnellinen hän /te..?

      >> >>>>> >>>>>> >>

      Ihana
      oli kuva joka runostasi tuli...Melkein tunnen
      kosketuksen tuon ajatuksen..Melkein !

      • mikäs sen hienompaa kuin herätä rinnan
        ja kun tunteet on vielä molemminpuoliset...
        Asiat vaan usein tahtoo arkipäistyä ja muut asiat sotkevat
        sitä kaikkein kauneinta mikä on elämässä kuitenkin niin tärkeää.. :))

        Oikein kivaa päivää sinulle Jääsydän ! :))

        Terkuin (*J*)


    • A.Armoton

      no en tuotakaan oikein allekirjoita..mitäköhän ihanaa siinäkin on ..kun ukko kuorsaa vieressä..korisee
      ja piereskelee mumisee jotain outoa..haisee vanhalle kaljalle ja tupakalle että se siitä ihanuudesta..ehkä vielä jonain päivänä..onni suosii minuakin :))

      Hieno oli runosi..unelmoin sinusta ja runostasi !!!

      • että Onni suosii rohkeaa ja Onnihan on tosi "Äijä" ! ;)

        Kiitos sinulle avarakatseisesta palautteesta ! :))

        Terkuin ~(*J*)~


    • 20

      näin se menee näin se tahtoisin.
      hieno runo sinulta;)

      • tästähän on hienoa haaveilla, varsinkin kun kaksi
        on yhdessä ehyellä sydämellä... :))

        Kiitos palautteestasi ! :))

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe