Hotelliarvostelut

Lj

Hotelliarvostelujen lukeminen netissä (esim. tripadvisor) sekottaa kyllä pään lopullisesti. Arpaa heittämällä pääsisi varmaan yhtä hyvään lopputulokseen. Vai oletko sinä ollut hyvässä/kohtuuhintaisessa hotellissa Paddingtonin lähellä... ei hiiriä, ei luteita, ei ikkunaton komero...

11

1531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontoo
    • 15+20

Rhodes Hotel Sussex Gardensissa, kaksi korttelia Paddintonin asemalta. Lämpimästi suosittelen.

• hyvä homma

.. voin suositella lämpimästi. Siisti paikka ja runsas aamupala.

• lontooveteraani

Käyn aina tripadvisorin kautta ennenkuin varaan hotellin, luotan siihen kyllä.
      Olen käyttänyt Parkwood hotellia pari kertaa jo ja tykännyt kovasti. Lähempänä Marble arch tämä sijaitsee, mutta Paddingtoniin voi hyvinkin kävellä. Tuplahuoneesta olemme maksaneet 79£ per yö, siihen sisältyy enkku- tai mannermainen aamiainen. Hotelli rauhallisella sivukadulla mutta kuitenkin kävelymatkan päästä Oxford Streetia. Tripadvisorin sivuilla kun käyt tätä hotellia tarkistamassa huomaat että se on suosittu ja hyvälaatuinen.

• Lj

Parkwood hotel näyttää hyvät arvostelut saaneena ainakin olevan varattu melko pitkältä ajalta mahdollisen lähtöpäivämme tienoolta...

• Paddingtonissa
        Lj kirjoitti:

Parkwood hotel näyttää hyvät arvostelut saaneena ainakin olevan varattu melko pitkältä ajalta mahdollisen lähtöpäivämme tienoolta...

Ensinmainittu on Sussex Gardenilla, kuten jo useampi tässä ketjussa mainittu. Ei mitään luxusta, mutta huone oli hyvänkokonen ja ennen muuta todella siisti, aamiainen kelvollinen - ei kai sitä muuta hotelliltaan kaipaakaan. Quality Crown on Paddingtonin aseman vieressä, vähän kalliimpi kuin Darlington, moderni, hyvä kylppäri, aamiainen ok ja syödään alakerran kulman baarissa (kiva istua ikkunapöydässä ja katsella työhön kiiruhtavia paikallisia). Joten Paddingtonin alueen hotelleista vain hyviä kokemuksia! Ja niin helppo tulla paikalle, kun lentokenttänä on Heatrow.

• Lj
        Paddingtonissa kirjoitti:

Ensinmainittu on Sussex Gardenilla, kuten jo useampi tässä ketjussa mainittu. Ei mitään luxusta, mutta huone oli hyvänkokonen ja ennen muuta todella siisti, aamiainen kelvollinen - ei kai sitä muuta hotelliltaan kaipaakaan. Quality Crown on Paddingtonin aseman vieressä, vähän kalliimpi kuin Darlington, moderni, hyvä kylppäri, aamiainen ok ja syödään alakerran kulman baarissa (kiva istua ikkunapöydässä ja katsella työhön kiiruhtavia paikallisia). Joten Paddingtonin alueen hotelleista vain hyviä kokemuksia! Ja niin helppo tulla paikalle, kun lentokenttänä on Heatrow.

No Darlington tuli varattua. Twin oli n. 100 £/yö. Lieneekö hintansa arvoinen, ainakin arvostelut olivat hyviä moneen muuhun verrattuna.

• hyvä homma

Olen loppuu kuusta menossa Wellington hotelliin. Onko kellään siitä kokemusta.

• eea84

Itse käyn joka vuosi Lontoossa ja olen yöpynyt kahtena vuotena Bayswaterin aluella lähellä Paddingtonia. Kyseisellä alueella on mielestäni hyviä hotelleja, vaikka nykyisin suosinkin Victorian ja Westminsterin alueen hotelleja. Yleisesti mielestäni kun valitsee 3 tähden hotellin niin ei tarvitse pelätä luteita yms. Ja 3 tähden hotellien joukossa on myös edullisia hotelleja.

Hotelliarvostelujen lukeminen todellakin sekoittaa pään :) En enää vaivaudu niitä lukemaan,koska valitsen minkä tahansa hotellin niin ihmiset ovat antaneet sille huonoja arvosanoja, ja aina on hotellit olleet moitteettomia :)

• Kiva reissu

Olimme juuri neljä yötä Lontoossa Travelodge Kings Crossilla. Arvostelut eivät olleet tripadvisorissa huippuluokkaa, mutta ainakin me olimme tyytyväisiä. Perhehuone maksoi £22/yö ja meitä oli huoneessa yhteensä neljä (nuorin 14v=lapsi). Hotelli oli loistavien kulkuyhteyksien päässä ja ainakaan meitä ei metelit häirinneet. Huone oli siisti. Suosittelemme!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe