Onko joku ollut työkkärin SAP-koulutuksessa.
Kokemuksia?
Työkkärin SAP-koulutus
5
4491
Vastaukset
- ffffffllllöö
en oo koskaan moisesta kuullutkaan
- sap-system admin
Enpä ole kuullut, mutta SAP adminin homma on tänä päivänä support package stack päivitysten asentelua. Perusjutut oppii parissa kuukaudessa. Ihme jos työkkäri kouluttaa SAPpia kun ne hommat valuu parhaillaan Intiaan kuten muutkin basic-tason jutut.
- Että tällaista
SAP-osaaja F.E.C (nro 618412)
http://www.mol.fi/koulutukset/browseCourses.html?locale=fi_FI&searchType=direct&courseId=618412&sortBy=profession&professionId=2...
Koulutus antaa valmiudet SAP toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon ratkaisuissa. - sap system admin
Että tällaista kirjoitti:
SAP-osaaja F.E.C (nro 618412)
http://www.mol.fi/koulutukset/browseCourses.html?locale=fi_FI&searchType=direct&courseId=618412&sortBy=profession&professionId=2...
Koulutus antaa valmiudet SAP toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon ratkaisuissa.Tuo näyttää ihan hyvältä ja hyödylliseltä kurssilta.
Näytää siltä, että tuossa ei kouluteta teknistä SAP-osaajaa (tekniset osaajat asentavat niitä surullisenkuuluisia korjaussarjoja päivästä toiseen ja se työ on helppoa ja yksitoikkoista). Tuo koulutus näyttäisi antavan valmiudet käyttää SAP-ohjelmia.
- SAP rulez
Mutta tosi hyvä, jos SAP:n käyttöä opetellaan. Sen osaaminen on ratkaisevassa asemassa lähes kaikkiin suuriin yrityksiin. Niillä kun on pääosin SAP käytössä. Itse olen opetellun SAP:n käytön kokeile ja erehdy -menetelmällä, mutta tällainen koulutus olisi ollut ehdoton valtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628