Kuinka saan palautettua takaisin kadottamani navigointipalkin???
Navigointipalkki
26
2739
Vastaukset
- Er
Selaimen yläosasta näytä>työkalupalkit ja ruksi kohtaan navigointipalkki.
- Pölkky
niin mutta kun sekin on kateissa
- Er
Pölkky kirjoitti:
niin mutta kun sekin on kateissa
Siinä sitten on näkyvissä?
- Tomi ....
tyhjään kohtaan osoiterivin kohdalle. Hiiren oikeanpuoleisella painikeella klikkaus, niin ilmestyy pudotusvalikko missä seuraavat valikot: Valikkopalkki / Navigointipalkki / Kirjanmerkkipalkki. Täppi kohtaan navigointipalkki.
- Full screen
jos sieltä kerran puuttuu muutakin. Olet ottanut Koko ruutu-näyttötavan käyttöön, joko tarkoituksella tai vahingossa. F11-näppäimen painallus tuo tilanteen ennalleen. Myös hiirellä saa takaisin, kun vie kursorin Kotisivu-, Stop-, Päivitä-, tai Takaisin-nappuloiden päälle ja klikkaa hiiren oikealla, valikosta näet vaihtoehdot.
- Tomi ....
että neuvoa kyselevät vaivautuisivat vastaamaan onko annetuista vinkeistä apua? On hippasen turhauttavaa yrittää autaa, kun kysyjä haihtuu huitsin nevadaan ja homma jää ikään kuin auki. Lisäksi viestiketjut venyvät ko. syystä turhan pitkiksi.
Tämä ei koske nyt pelkästään Pölkky kysyjää, vaan ihan yleis mielipiteenä tämän tähän kirjoitin.- Full screen
mutta siihen tottuu. Ja helpottaa, kun kirjoittaa kattavan ohjeen. Joskus voi käydä vilkaisemassa, onko tullut lisää viksuja kommentteja. Poikkeuksiakin on joskus löytynyt.
- Hjälp
Full screen kirjoitti:
mutta siihen tottuu. Ja helpottaa, kun kirjoittaa kattavan ohjeen. Joskus voi käydä vilkaisemassa, onko tullut lisää viksuja kommentteja. Poikkeuksiakin on joskus löytynyt.
Otin kuvia ruudusta ja poistin siksi näkyvistä kaikki palkit, niin valikko-, navigointi-, kuin kirjanmerkkipalkinkin. Ja nyt en enää löydä komentoa mistä ne saa takaisin! Kokeilin tämän ketjun ohjeita (f11 ja tyhjän paikan oikean klikkaus) mutta nekään eivät auttaneet. Apua ei löydy asetuksistakaan.
- mulla autto
Hjälp kirjoitti:
Otin kuvia ruudusta ja poistin siksi näkyvistä kaikki palkit, niin valikko-, navigointi-, kuin kirjanmerkkipalkinkin. Ja nyt en enää löydä komentoa mistä ne saa takaisin! Kokeilin tämän ketjun ohjeita (f11 ja tyhjän paikan oikean klikkaus) mutta nekään eivät auttaneet. Apua ei löydy asetuksistakaan.
Painappa F10
- Hiiri ja F11
mulla autto kirjoitti:
Painappa F10
vie hiiren kursori ihan ylös, paina F11.
- Randomvaan
mulla autto kirjoitti:
Painappa F10
Thanks, F10 auttoi. Olin jo hätää kärsimässä :D
- Tanel-Z
Randomvaan kirjoitti:
Mullaki autto :D
- :D
mulla autto kirjoitti:
Painappa F10
f10
- Nololappi900
:D kirjoitti:
f10
Kiittis...
- daaaamu
Nololappi900 kirjoitti:
Kiittis...
joo hyvinhän tämä autto tämä f10 ... kyllä vaikkei keskustelun alottaneelle auttais ni voihan se aina muille auttaa joten jatkakaa vaan neuvojen jakelemista te viisaat ;) KIITTI KAMALASTI
- motsilla
Randomvaan kirjoitti:
Ja F10 auttoi! Kiitos :)
- Tii1111111
daaaamu kirjoitti:
joo hyvinhän tämä autto tämä f10 ... kyllä vaikkei keskustelun alottaneelle auttais ni voihan se aina muille auttaa joten jatkakaa vaan neuvojen jakelemista te viisaat ;) KIITTI KAMALASTI
Kiitos, auttoi myös minua löytämään kadonnet palkkini :)
- ittekaporum
Tii1111111 kirjoitti:
Kiitos, auttoi myös minua löytämään kadonnet palkkini :)
Olin jo hätää kärsimässä, mutta onneksi on suomi24 ja F10, kiitos!
- PAKOLLINEN
mulla autto kirjoitti:
Painappa F10
OLET TAIVAAN LAHJA!!!!!! SYDÄMELLINEN KIITOS!!!!!
- Oujeahhhh
mulla autto kirjoitti:
Painappa F10
On tää suomi24:n keskustelupalsta hieno mesta kun löytää kaikkeen ratkaisun. Itelläkin oli nyt jo paniikki iskemässä kun nuo asetukset hävisivät mutta F10 auttoi. Kiitokset erittäin paljolti!
- jeeessssssssssss
F 10
- kyllä!
tänks F10 \,,/
- Auttaja
ne jotka on kadottanu monta palkkia niin tässä ohje: painakaa F10 ja sitten painakaa näytä. sitten painakaa työkalupalkit. Jos kaikissa ei oo veetä niin painakaa niistä joissa ei ole.
- inna28
Kiitos avusta!
- :):)
WAU!! KIITOS!! nyt toimii täälläkin..
ja näemmä tosi monella ollut sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot993775Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe523126- 793037
- 192875
- 282744
- 522472
- 192207
- 602138
- 591986
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121888