Hiljaisuus on vankila

yxex

Kyyneleet ovat niin lähellä
lähempänä kuin koskaan

Ovat olleet tulematta

Kirjomatta poskipäitäni
tuhannet helmet
luomien takana

Tulvana

Tulematta yhä
muuttolinnut

9

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen, en yksinkertaisesti osaa vastata mitään
      tähän runoosi. Olet tavoittanut jotain sellaista,
      mihin en pysty itse koskaan !

      * tajuton teksti * puhuttelee ja melkeinpä satuttaa.
      Toiset osaa, toiset sitten taas ei =(

      Voimia päiviisi, jos tämän taakse kätkeytyy jokin
      henkilökohtainen koettelus tai ero - ihan mitä
      tahansa.

      • yxex

        Mitään näin henkilökohtaista en lie koskaan kirjoittanut.
        (tai olen minä - kerran)

        Eikä tätäkään olisi pitänyt...

        Kiitos Sinulle!


    • **** ?

      kirjoittanut...
      Et voinut koska sinua ei ole

      Tai oletko ...
      Kirjoititko tämän minulle ?

      En usko enää mihinkään

      En edes sinuun

      Oletko silti Sinä?

      • yxex

        Usko tai älä...


    • mies-v57

      Lähempänä Sinä minua, luonani enemmän
      kuin kukaan ja kuitenkin katoamassa,
      tuuleksi, sanoiksi tyhjikasi, joita
      et ilmaissut..

      Minussa ne oli, tavuina, lauseina, olin
      valmis, mutta et koskaan kuunnellut,
      kun kuuntelit, toista odotit, et
      minua rohkaissut..

      Kummallista miten maailman äärillä joku,
      hän on kiinni, luona, Sinä pakenemassa,
      poistumassa minusta, minä luen
      riviesi välistä..

      Tunteideni sanat Sinulle , kerronta, koettaminen
      saada perille, luoksesi, nyt se kaikki ohitse,
      ne jäivät puolitiehen, murenivat, sinäkin,
      kappaleina sylistä..

      ..tulit olematta ja jäämättä minuun,
      murenit ennen kosketustani..

      http://www.youtube.com/watch?v=4RCRCq_CjXg&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Toisinaan pääsee lähelle, mutta ei liki..

      Joskus eri maanosa, mutta Hän
      tulee sisälle..

      Tunteet, kokemukset, labyrintti, joku vain
      selvittää sen, pääsee lävitse..Rakkaus.

      Vähäeleinen, mutta sanomallinen,
      mahtava, Rakkausrunosi..

      Tämä teksti on hieno kokonaisuus,
      kokonaisena, kerrontana ja ilmaisuna.

      Tässä Runossasi kaikki on kohdallaan,
      hieno ja muistiin jäävä.

      Iloa ja positiivista mieltä, nautintoa,
      koko tähän päivääsi Sinulle.

      • yxex

        Hän oli keväinen tuuli
        ja on sitä vieläkin
        niin kuin voi olla

        Tuuleksi syntynyt

        - - -

        Kiitos 57!


      • mies-v57
        yxex kirjoitti:

        Hän oli keväinen tuuli
        ja on sitä vieläkin
        niin kuin voi olla

        Tuuleksi syntynyt

        - - -

        Kiitos 57!

        Hän minussa kuvana ja oppaana, sanomassa
        mitä Rakkaus on, miltä se tuntuu..

        Hän kosketuksena ja tuntemisena, että
        huomennakin jaksaisin uskoa, mitä
        on kun Rakastuu..

        Hän minussa kokonaan kuin myrky kaikkea
        turhaa kaataen, pois kuljettaen,
        omassa sylissään..

        Hän on minussa, rohkeana, uppiniskaisenakin,
        itsepäisenä, kaiken jälkeen kovettumiakin
        käsissään..

        ..niin sitkeä, piintynyt, minussa....
        Rakastaminen..

        http://www.youtube.com/watch?v=rvVEopAJa44&feature=related

        ..olen iloinen, että Hän on..

        Voimia ja hymyä koko
        talviseen päivääsi Sinulle.


    • Kaipaus jäi !

      Todellakin,
      kun
      haluaisi parkua ja huutaa..

      Mutta ääntä ei ole.

      Sanoja kyllä
      mutta järjestys väärä.

      Olen itkuni itkenyt..

      Jo riittää sanon
      itselleni !

      Ei

      Hän ollut itkuni
      arvoinen..

      Vai oliko
      sittenkin.

      • yxex

        Kiitos kauniista palautteestasi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe