Hiljaisuus on vankila

yxex

Kyyneleet ovat niin lähellä
lähempänä kuin koskaan

Ovat olleet tulematta

Kirjomatta poskipäitäni
tuhannet helmet
luomien takana

Tulvana

Tulematta yhä
muuttolinnut

9

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen, en yksinkertaisesti osaa vastata mitään
      tähän runoosi. Olet tavoittanut jotain sellaista,
      mihin en pysty itse koskaan !

      * tajuton teksti * puhuttelee ja melkeinpä satuttaa.
      Toiset osaa, toiset sitten taas ei =(

      Voimia päiviisi, jos tämän taakse kätkeytyy jokin
      henkilökohtainen koettelus tai ero - ihan mitä
      tahansa.

      • yxex

        Mitään näin henkilökohtaista en lie koskaan kirjoittanut.
        (tai olen minä - kerran)

        Eikä tätäkään olisi pitänyt...

        Kiitos Sinulle!


    • **** ?

      kirjoittanut...
      Et voinut koska sinua ei ole

      Tai oletko ...
      Kirjoititko tämän minulle ?

      En usko enää mihinkään

      En edes sinuun

      Oletko silti Sinä?

      • yxex

        Usko tai älä...


    • mies-v57

      Lähempänä Sinä minua, luonani enemmän
      kuin kukaan ja kuitenkin katoamassa,
      tuuleksi, sanoiksi tyhjikasi, joita
      et ilmaissut..

      Minussa ne oli, tavuina, lauseina, olin
      valmis, mutta et koskaan kuunnellut,
      kun kuuntelit, toista odotit, et
      minua rohkaissut..

      Kummallista miten maailman äärillä joku,
      hän on kiinni, luona, Sinä pakenemassa,
      poistumassa minusta, minä luen
      riviesi välistä..

      Tunteideni sanat Sinulle , kerronta, koettaminen
      saada perille, luoksesi, nyt se kaikki ohitse,
      ne jäivät puolitiehen, murenivat, sinäkin,
      kappaleina sylistä..

      ..tulit olematta ja jäämättä minuun,
      murenit ennen kosketustani..

      http://www.youtube.com/watch?v=4RCRCq_CjXg&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Toisinaan pääsee lähelle, mutta ei liki..

      Joskus eri maanosa, mutta Hän
      tulee sisälle..

      Tunteet, kokemukset, labyrintti, joku vain
      selvittää sen, pääsee lävitse..Rakkaus.

      Vähäeleinen, mutta sanomallinen,
      mahtava, Rakkausrunosi..

      Tämä teksti on hieno kokonaisuus,
      kokonaisena, kerrontana ja ilmaisuna.

      Tässä Runossasi kaikki on kohdallaan,
      hieno ja muistiin jäävä.

      Iloa ja positiivista mieltä, nautintoa,
      koko tähän päivääsi Sinulle.

      • yxex

        Hän oli keväinen tuuli
        ja on sitä vieläkin
        niin kuin voi olla

        Tuuleksi syntynyt

        - - -

        Kiitos 57!


      • mies-v57
        yxex kirjoitti:

        Hän oli keväinen tuuli
        ja on sitä vieläkin
        niin kuin voi olla

        Tuuleksi syntynyt

        - - -

        Kiitos 57!

        Hän minussa kuvana ja oppaana, sanomassa
        mitä Rakkaus on, miltä se tuntuu..

        Hän kosketuksena ja tuntemisena, että
        huomennakin jaksaisin uskoa, mitä
        on kun Rakastuu..

        Hän minussa kokonaan kuin myrky kaikkea
        turhaa kaataen, pois kuljettaen,
        omassa sylissään..

        Hän on minussa, rohkeana, uppiniskaisenakin,
        itsepäisenä, kaiken jälkeen kovettumiakin
        käsissään..

        ..niin sitkeä, piintynyt, minussa....
        Rakastaminen..

        http://www.youtube.com/watch?v=rvVEopAJa44&feature=related

        ..olen iloinen, että Hän on..

        Voimia ja hymyä koko
        talviseen päivääsi Sinulle.


    • Kaipaus jäi !

      Todellakin,
      kun
      haluaisi parkua ja huutaa..

      Mutta ääntä ei ole.

      Sanoja kyllä
      mutta järjestys väärä.

      Olen itkuni itkenyt..

      Jo riittää sanon
      itselleni !

      Ei

      Hän ollut itkuni
      arvoinen..

      Vai oliko
      sittenkin.

      • yxex

        Kiitos kauniista palautteestasi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe