Huomio koirankusettajat Iso Roban portaat Koffin puistoon !
Puolessa välissä portaita on LASTEN PÄIVÄKOTI !!!! silti jotkut ääliöt kusettavat koiriaan oven vieressä oleviin lumipenkkoihin !! miten kukaan voi olla tollanen kusipää ???
Kerran huomatuin yhdelle rouvalle joka sanoi et toi ku ruikkii vaan ja nostaa jalkaa tohon ... ei voi mittään.
Jokainen joka hankkii koiran kaupunkiin on vastuussa siitä ettei koira kuse sinne minne koira ITSE haluaa Onko tämä niin vaikeaa ymmärtää ?????
vai kusetteko te myös omaan rappuun itse ja koiranne ??
t
Yx koiranomistaja joka osaa ohjata koiraansa ja pitää lasten leikkipaikat lapsille !!!!!!
Punavuoren koirat
kusetustako ?
1
360
Vastaukset
- pissit
koira-kaveria, niin joudun aina itse kusemaan siihen kun palailen kotiin kuppilasta1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755