Aistitko tuoksun kesäisen,
jälkeen sateen suloisen.
Niityllä, keskellä kukkien,
toisiaan katsovat hyväillen.
Elämän virta, heittäydy mukaan,
tiedät sen paremmin, jos kukaan.
Niitty...
5
210
Vastaukset
- Kielon tuoksu
Sinikellojen ja tuomen
kukkien ja kielojen.
Sade lehdillä
kimaltaa, kuin
pienet timantit nuo.
Silmiisi
sinisiin mä
katson ja niissä
nään...
Lupauksen tään..
Mä tähän jään
keskelle
Kissankello pellon.
Kuuletko soittoa noiden ?- Jr...
... Kuin pienet timantit nuo.
Yksinkö jäisin keskelle Kissankello pellon...
Kiitos1 - Kielon tuoksu.
Jr... kirjoitti:
... Kuin pienet timantit nuo.
Yksinkö jäisin keskelle Kissankello pellon...
Kiitos1Vaan kaksin
keskellä
Kissankello pellon !
Sinähän olit jo siellä?
Elämänvirta
siellä
sen kohtaat !
Mut mitä se tuo?
Mitä se vie ?
Mitä se meille antaa?
Sylissäänkö kantaa
vai
virtaanko upottaa.
kyllä tässä tekstissä tosiaan voi aistia
kesän tuoksut ja tunnleman.
Kiitos Jr.- mies-v57
Ilman sinua en voi olla, ei tunnu
kesän tuuli samalta, miten
tuntuu kätesi minun ympärillä..
Ei kuiskaa ilta samoin kuin se
kuiskaa käteni sinun iholla ja
kuuma vartaloni vartalosi vierellä..
Ei puhuttele järvemme yön peli
niin kuin se olisi sinä vierelläni ja
sinä, minä ja Rakkautemme olisi sen taulu..
Ei kohoa aamun vaaleus niin kuin se
kohoaa sinun nukkuvan Rakkani kasvoille
ja herää niin kuin aina aamujemme laulu..
..En voi olla ilman Sinua, kesäheinä..
http://www.youtube.com/watch?v=DaZhRjggtqI&feature=related
Kiitos Runostasi.
Vaikka ei vielä kesä, jossain lihasten alla,
mielessä, muistoissa se jo herää..
Kuin jo olisi sen tuoksua, tuulta ja...
heinänsä kahinaa..
Hän tietää, muistaa..Rakkaus.
Herkkä ja koettava
Rakkausrunosi..
Tekstissäsi ilmaisun ja tuntemisen
rikkautta..
Koettavaa, nautittavaa ja kovasti
hyvää Runoa.
Nautintoa ja iloa koko
päivääsi Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624