Terve.
Mulla on hajonnut tuosta Defa Ministä puskuripistoke. Voikohan tuohon vaihtaa tilalle semmosen vanhan ajan Defan pistokkeen?
Miten tuon pistokerasian vaihto onnistuu? Entä mihin tuo johto menee joka lähtee auton puskurissa olevasta pistokkeesta?
Onkohan kallista ja onnistuuko vaihto itse
DEFA auton puskuripistoke
14
16028
Vastaukset
- fr55
Miten sait sen rikki? Miksi pitäisi laittaa iso ja vanha töpseli? Jos sulla on sisälämmitin, niin sitten piuha menee haaroitinkappaleelle ja jos ei ole niin sitten suoraan lohkolämmittimen liittimiin. Hae kaupasta samanlainen ja samanmittainen kun vanhakin, on helpoin asentaa.
- Snaut
Defan järjeselmään ei myydä erikseen kojepistorasioita. Kojepistorasian mukana tulee aina myös siitä lämmitysvastukselle menevä johto. Pituudesta riippuen tämä kojepistorasia johtoineen maksaa 35-50 euroa. Liitäntäjohto tolppaan pistotulppineen saattaa seurata mukana.
- Morris Mini
Millainen auto on Defa Mini?
- Näystin
Ei tietoa...mutta Morris Mini on kyllä onneton kulkuneuvo, autoksi sitä tuskin kukaan sanoo.
- EOLOMEA
Deutsche Film-Aktiengesellschaft (DEFA) ei ole tehnyt minejä ei edes muita autoja, mitä nyt jokusen rekvisiitaksi.
- frangrabba
ihan helppo vaihtaa,samanalaisesti yhdistät kuin jatkojohdon,johto menee suoraan haaroittimelle tai suoraan lohkolämppäriin
- nipponisti
Vaihto onnistuu varmasti kaikilta muilta paitsi insinööreiltä, he kun eivät voi käsiään liata... ....kun eivät tiedä miten ne saa taas puhtaiksi. ;-)
- deff
Mistä saa defan pienen puskuripistokkeen? Paljonkohan maksaa.
Jos on kallis, niin pitänee etsiä jostain käytettynä???? - ...............
deff kirjoitti:
Jos on kallis, niin pitänee etsiä jostain käytettynä????Minulla sama ongelma. Vaidoin autoa ja yllätys yllätys, nyt kun meinasin laittaa auton lämppäriin huomasin että yksi navoist, tai niist' rautatapeista on poikki.
- Defisti
............... kirjoitti:
Minulla sama ongelma. Vaidoin autoa ja yllätys yllätys, nyt kun meinasin laittaa auton lämppäriin huomasin että yksi navoist, tai niist' rautatapeista on poikki.
Varmasti muualtakin google haulla "Defa mini".
Omassa autossani kävi juuri samoin, liittimen suojaläppä jäätyi kiinni ja avatessa rikkoutui. Siitä sitten pääsikin pyrypä'ivänä sulaneet lumet suoraan liittimen sisään, ja jäätyi sinne. Jäätä niitä poistettaessa yksi nasta katkesi.
Laitoin uuden lämmitinliittimen puskurin sivuun, siihen ei "sulamisvedet" valu, suosittelen. Vanhan reiän peitoksi on myytävänä kivoja krominvärisiä pyöreitä peitekilpiä. - defisti
Defisti kirjoitti:
Varmasti muualtakin google haulla "Defa mini".
Omassa autossani kävi juuri samoin, liittimen suojaläppä jäätyi kiinni ja avatessa rikkoutui. Siitä sitten pääsikin pyrypä'ivänä sulaneet lumet suoraan liittimen sisään, ja jäätyi sinne. Jäätä niitä poistettaessa yksi nasta katkesi.
Laitoin uuden lämmitinliittimen puskurin sivuun, siihen ei "sulamisvedet" valu, suosittelen. Vanhan reiän peitoksi on myytävänä kivoja krominvärisiä pyöreitä peitekilpiä.No tietysti se linkki unohtui, pöh!
http://www.polarautovaruste.com/shop/product_catalog.php?c=145 - Defa-piuha
deff kirjoitti:
Jos on kallis, niin pitänee etsiä jostain käytettynä????Mulla olisi yksi ylmiäräne Jyväskylässä. Siinä on pistoke, maajohto ja piuhaa perässä n. 60 cm.
Laita tekstaria numeroon 040-7384532. Voin lähettää postitse, eikä maksa paljon... - Anonyymi
puskurissa on mutteri sisäpuolella joka pitää avata .miten de onnistuu??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puskurissa on mutteri sisäpuolella joka pitää avata .miten de onnistuu??
Hauskaa kun kaivat vuoden 2010 ketjun kysyäksesi tyhmyyksiä.
Kielikoulu olisi sinulle hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859