Se Pieni Hetki....

Kaukainen lintujen laulu
korviini kantautuu,
on maisema niin kuin taulu
Luojan luoma kun antautuu.

Nuo rakkauden kultalaivat
siintää silmissä tunnemaan,
ne sydämen sykkimään saivat
Sinun rakkaasi olla kun saan.

Ei eeltäpäin koskaan voi tietää
mitä elämä tarjoaa ?
Vaan virheetkin silloin sietää
sydämestään kun rakastaa.

Ei suudelma, halaus hellä
ole meiltä keltään pois,
kun sen antaa sydämellä
tunnerauhaa se rinnassa sois.

Näytä siis rakkaus silloin
kun kutsuvat tunteen haat,
on myöhäistä pitkin illoin
yksin jos olla saat.

Ei tuomita kenkään meistä
toista ihmistä täällä saa,
löytyy kuva myös enkeleistä
vaikka mustakin olisi maa.

Tämä mainen hetki on pieni
jolloin tunteita ruokkia voi,
minä valitsin oman tieni
sana, RAKKAUS ! Siinä soi .

10

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka rakkauden
      runoksi lausuisi.

      Kuka meille
      lukunautinnon suo.

      Minä uskon
      et Halausmies sen tuo!!!!

      Todella upeaa JJJJJJJJJJJJJ
      Osaisimpa minäkin niin.

      • Täti

        Olisko Veksi Salmi tai Juha Vainio?


      • Osaat varmasti kirjoittaa
        samanlailla,älä yhtään epäile.

        Hyvää viikonjatkoa Sinulle. J.


      • Täti kirjoitti:

        Olisko Veksi Salmi tai Juha Vainio?

        Kumpa yltäisikin joskus
        heidän tasolleen.

        Kiitos Sinulle.


    • olet sisällyttänyt runoosi rakkauden kirjon
      monine ilmeineen ja tuntemuksineen.

      ' minä valitsin oman tieni
      sana Rakkaus siinä soi '

      Niin heleästi ja kauniisti se todella soi,
      eikä suudelmien ja halausten antaminen
      ole keneltäkään pois. Rakkaus hyväksyy
      Sinut virheineen kaikkineen, eikä meistä
      yksikään täydellinen ole.

      Kiitos lukuhetkestä.

      • olisikin aina kuin musiikkia ?
        Valitettavasti ne virheet tulee
        useammin esille kuin sana RAKKAUS !
        Sellaisia me olemme.

        Kiitos linda ystäväni Sinulle.

        Lumista viikonjatkoa. J.


    • *saaga*

      Sinä runoksi puit
      monen,monen
      tunnot
      Sinä kauneimmat
      elämän sanat
      kätkenyt
      koskettavaan
      tekstiisi oot..

      kiitän ja niiaan
      olen nauttinut
      lukuhetkestäni...

      • Kiitos lämpöisestä palautteestasi.

        Ilot ja surut
        rakkaudet ja erot,
        naurut ja itkut
        riidat ja sovut.

        Kaikki ne kuuluvat rakkauteen
        siksi siitä on niin helppo kirjoittaa,
        kun on ne kaikki kokenut.

        Valoa päiviisi luminietosten keskeltä.

        J.


      • J nainen
        halausm kirjoitti:

        Kiitos lämpöisestä palautteestasi.

        Ilot ja surut
        rakkaudet ja erot,
        naurut ja itkut
        riidat ja sovut.

        Kaikki ne kuuluvat rakkauteen
        siksi siitä on niin helppo kirjoittaa,
        kun on ne kaikki kokenut.

        Valoa päiviisi luminietosten keskeltä.

        J.

        jatkat...: ))))


      • J nainen kirjoitti:

        jatkat...: ))))

        Sinulle, jatketaan harjoituksia.

        Valoa päiviisi. J.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe