Kaukainen lintujen laulu
korviini kantautuu,
on maisema niin kuin taulu
Luojan luoma kun antautuu.
Nuo rakkauden kultalaivat
siintää silmissä tunnemaan,
ne sydämen sykkimään saivat
Sinun rakkaasi olla kun saan.
Ei eeltäpäin koskaan voi tietää
mitä elämä tarjoaa ?
Vaan virheetkin silloin sietää
sydämestään kun rakastaa.
Ei suudelma, halaus hellä
ole meiltä keltään pois,
kun sen antaa sydämellä
tunnerauhaa se rinnassa sois.
Näytä siis rakkaus silloin
kun kutsuvat tunteen haat,
on myöhäistä pitkin illoin
yksin jos olla saat.
Ei tuomita kenkään meistä
toista ihmistä täällä saa,
löytyy kuva myös enkeleistä
vaikka mustakin olisi maa.
Tämä mainen hetki on pieni
jolloin tunteita ruokkia voi,
minä valitsin oman tieni
sana, RAKKAUS ! Siinä soi .
Se Pieni Hetki....
10
318
Vastaukset
Kuka rakkauden
runoksi lausuisi.
Kuka meille
lukunautinnon suo.
Minä uskon
et Halausmies sen tuo!!!!
Todella upeaa JJJJJJJJJJJJJ
Osaisimpa minäkin niin.- Täti
Olisko Veksi Salmi tai Juha Vainio?
Täti kirjoitti:
Olisko Veksi Salmi tai Juha Vainio?
Kumpa yltäisikin joskus
heidän tasolleen.
Kiitos Sinulle.
olet sisällyttänyt runoosi rakkauden kirjon
monine ilmeineen ja tuntemuksineen.
' minä valitsin oman tieni
sana Rakkaus siinä soi '
Niin heleästi ja kauniisti se todella soi,
eikä suudelmien ja halausten antaminen
ole keneltäkään pois. Rakkaus hyväksyy
Sinut virheineen kaikkineen, eikä meistä
yksikään täydellinen ole.
Kiitos lukuhetkestä.olisikin aina kuin musiikkia ?
Valitettavasti ne virheet tulee
useammin esille kuin sana RAKKAUS !
Sellaisia me olemme.
Kiitos linda ystäväni Sinulle.
Lumista viikonjatkoa. J.
- *saaga*
Sinä runoksi puit
monen,monen
tunnot
Sinä kauneimmat
elämän sanat
kätkenyt
koskettavaan
tekstiisi oot..
kiitän ja niiaan
olen nauttinut
lukuhetkestäni...Kiitos lämpöisestä palautteestasi.
Ilot ja surut
rakkaudet ja erot,
naurut ja itkut
riidat ja sovut.
Kaikki ne kuuluvat rakkauteen
siksi siitä on niin helppo kirjoittaa,
kun on ne kaikki kokenut.
Valoa päiviisi luminietosten keskeltä.
J.- J nainen
halausm kirjoitti:
Kiitos lämpöisestä palautteestasi.
Ilot ja surut
rakkaudet ja erot,
naurut ja itkut
riidat ja sovut.
Kaikki ne kuuluvat rakkauteen
siksi siitä on niin helppo kirjoittaa,
kun on ne kaikki kokenut.
Valoa päiviisi luminietosten keskeltä.
J.jatkat...: ))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
