Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ehdotan että

Saneluautomaatti

perustetaan tänne kokonaan uusi keskustelualue ja annetaan sille nimeksi Maknus von Laakerpummin paljastukset. Sinne voisi tuo itserakas narsistien kuninkas sitten tehtailla valituksiaa ja paljastuksiaan, ihan puuttumati. Ne keitä kiinnostais voisi mennä sinne kuikkimaan ja tervejärkisethän ohittaisivat ne horinat aina sujuvasti.

35

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niisk niisk

      veikkaan että täällä kävijöiden määrä on vähentynyt kun on tullut pääosin yksipuolisia aloituksia joko EHYltä tai Laakerilta. Ei täällä enää saa mitään kunnollista keskustelua aikaiseksi, kun joka päivä samat aloitukset.

    • Kirotus Viku

      Kannatan ehdottomasti...

      • Brykkermaestro

        muutetaan tämä yleistä satakunnasta sivu lagerbierin alueeksi. Ei tulla muut sitten ollengan mukaan ja jätetään lagerbier vaahtoamaan yksin. Sillä on niin paljon noussut hiiva hattuun että se on jo muuttunut pintahiivaksi.Uudeksi sivun nimeksi voidaan pistää vaikka Manu Lagerbier, tillverhat Kuressaari, Liki Tillintallin.


      • Ellätikku
        Brykkermaestro kirjoitti:

        muutetaan tämä yleistä satakunnasta sivu lagerbierin alueeksi. Ei tulla muut sitten ollengan mukaan ja jätetään lagerbier vaahtoamaan yksin. Sillä on niin paljon noussut hiiva hattuun että se on jo muuttunut pintahiivaksi.Uudeksi sivun nimeksi voidaan pistää vaikka Manu Lagerbier, tillverhat Kuressaari, Liki Tillintallin.

        Manulle oma sivu. Saa kirjottaa sitten sinne mitä tykkää. Eihän tää serihvi mitään valvo.


      • Reepilkku
        Ellätikku kirjoitti:

        Manulle oma sivu. Saa kirjottaa sitten sinne mitä tykkää. Eihän tää serihvi mitään valvo.

        on aatelinen leivottu? Vai onko sekin ihan omaa suuruudenhulluutta? Eli on.


    • 4+21

      Kyllä ne olisi tarvinnut tehdä jo aikoja sitten noille eläinrääkkäys ihmisille!

      • Sanu Maari

        on omat palstat mutta kun on nuo paksut lantapanssarit kyljissä eivät mahu sinne. Magnus huomasi itelleen markkinaraon kun Petu jäi kiinni liian pienien markkinarakojen kiilaamisesta. On se Manu ovela.


      • mielummin M ku ÄMMÄ

        vaikka henkilökohtasuudet(tekstiviestit) vois jättää, noi kateelliset akat ei tiedä mistään mitään, se on nähty.


      • Kansanoikeuden_Ausku
        mielummin M ku ÄMMÄ kirjoitti:

        vaikka henkilökohtasuudet(tekstiviestit) vois jättää, noi kateelliset akat ei tiedä mistään mitään, se on nähty.

        Magnusta lisää! Hakkaa eläimistäjahkaajat.


      • SanuM
        Kansanoikeuden_Ausku kirjoitti:

        Magnusta lisää! Hakkaa eläimistäjahkaajat.

        Manulle oma sivu.


      • Omista palstoista
        Sanu Maari kirjoitti:

        on omat palstat mutta kun on nuo paksut lantapanssarit kyljissä eivät mahu sinne. Magnus huomasi itelleen markkinaraon kun Petu jäi kiinni liian pienien markkinarakojen kiilaamisesta. On se Manu ovela.

        Eäinaktivisteille on oma palstansa Suomi24:llä, puhumattakaan Luonnonsuojeluliitosta! Magnus kirjoittaa tärkeitä yhteiskunnallisia asioita, etenkin talouspoliittisesta näkökulmasta.Yhteiskunta ei parane pelkällä eläinten huostaanotolla.


      • Ja pox vaan!
        SanuM kirjoitti:

        Manulle oma sivu.

        Nys se Manu on jo änkeämässä saksankin juttuja tuonne palstoille. Antakee nyt hyvä ylläpito sille ihan oma osasto ja bannatkaa sieltä kaikki muut. Kun ei tuolle omahyväiselle, itserakkaalle narsistille enää mikään riitä. Ensin panee muiden muijat sitten yrittää viedä niiden äpärät ja nyt pitäisi päästä maapallon keisariksi. Milloinkahan siltä turpoaa se pääkopassa oleva rusina halki?


      • von Lagerbom
        Ja pox vaan! kirjoitti:

        Nys se Manu on jo änkeämässä saksankin juttuja tuonne palstoille. Antakee nyt hyvä ylläpito sille ihan oma osasto ja bannatkaa sieltä kaikki muut. Kun ei tuolle omahyväiselle, itserakkaalle narsistille enää mikään riitä. Ensin panee muiden muijat sitten yrittää viedä niiden äpärät ja nyt pitäisi päästä maapallon keisariksi. Milloinkahan siltä turpoaa se pääkopassa oleva rusina halki?

        Narsismin oirekuvauksiin. Tuskin narsisti on kiinnostunut parantamaan vähäosaisten elinoloja vaan keskittyy lähinnä itseensä.

        Saksasta tämä euroopan maiden yhdistyminen on alkunsa saanut.. Tarkoituksena kai, että kokeillaampa näin alkuun sovintoteitse, juonittelemalla saada maailmanherruus kun se ei viimeksi onnistunut. Krematoriot ovat edelleen toimintakuntoisina kai?


      • Johanna Af Toki
        von Lagerbom kirjoitti:

        Narsismin oirekuvauksiin. Tuskin narsisti on kiinnostunut parantamaan vähäosaisten elinoloja vaan keskittyy lähinnä itseensä.

        Saksasta tämä euroopan maiden yhdistyminen on alkunsa saanut.. Tarkoituksena kai, että kokeillaampa näin alkuun sovintoteitse, juonittelemalla saada maailmanherruus kun se ei viimeksi onnistunut. Krematoriot ovat edelleen toimintakuntoisina kai?

        toimintakelpoisia? Mene nyt hoitoon. Ihan oikeasti.
        "Tuskin narsisti on kiinnostunut parantamaan vähäosaisten elinoloja vaan keskittyy lähinnä itseensä."
        Juuri tämä edellämainittu diaknoosi on juuri sinulle sopiva. Sinä haet koko ajan vain "oikeutta" itsellesi ja teoillesi joista monessa maassa on vielä voimassa hirveät tuomiot.
        Kyllä nämä naisjututut ja vieraan vaimoon sekaantumiset jo riittää.
        Onkohan vaimosi jotenkin myös pipi vai onko ollenkaan tietoinen näistä kirjoituspuuhistasi?


      • von Lagerbom
        Johanna Af Toki kirjoitti:

        toimintakelpoisia? Mene nyt hoitoon. Ihan oikeasti.
        "Tuskin narsisti on kiinnostunut parantamaan vähäosaisten elinoloja vaan keskittyy lähinnä itseensä."
        Juuri tämä edellämainittu diaknoosi on juuri sinulle sopiva. Sinä haet koko ajan vain "oikeutta" itsellesi ja teoillesi joista monessa maassa on vielä voimassa hirveät tuomiot.
        Kyllä nämä naisjututut ja vieraan vaimoon sekaantumiset jo riittää.
        Onkohan vaimosi jotenkin myös pipi vai onko ollenkaan tietoinen näistä kirjoituspuuhistasi?

        Mitä sellaista olen tehnyt josta joissakin maissa annetaan kuolemantuomio? Ja toisekseen, olen jo parisenkymmentävuotta sitten auttanut lähimmäisiäni sosiaaliviranomaisten lainriikkomusten oikaisemisessa, siis aloittanut silloin ja paljon olen aikaiseksi saanutkin. Ja nyt kun vaadfin sosiaalitoimea rikoksistaan vastuuseen, ajan samalla myös muiden asiaa. Mielestäsikö minun pitäisi tyytyä sosiaaliviranomaisten päätöksiin jotka ovat lainvastaisia? Enkö saa vaatia oikaisua minua vastaan tehtyihin perättömiin lastensuojeluilmoituksiin vaikka se henkilötietolain mukaan on mahdollista? Ja mitä yhdestä henkilötietolaista kun valtaosaltaan nämä perättömien / tutkimattomien lastensuojeluilmoitusten tutkimatta jättäminen ja niiden käyttö minua vastaan on rikoslaissa säädetty rangaistaviksi. Oletko tosiaan sitä mieltä että kun vaadin sosiaaliviranomaisia teoistaan rangaistaviksi, osoittaa se minulla olevan narsistisen persoonallisuushäiriön?


      • Dickless Man
        von Lagerbom kirjoitti:

        Mitä sellaista olen tehnyt josta joissakin maissa annetaan kuolemantuomio? Ja toisekseen, olen jo parisenkymmentävuotta sitten auttanut lähimmäisiäni sosiaaliviranomaisten lainriikkomusten oikaisemisessa, siis aloittanut silloin ja paljon olen aikaiseksi saanutkin. Ja nyt kun vaadfin sosiaalitoimea rikoksistaan vastuuseen, ajan samalla myös muiden asiaa. Mielestäsikö minun pitäisi tyytyä sosiaaliviranomaisten päätöksiin jotka ovat lainvastaisia? Enkö saa vaatia oikaisua minua vastaan tehtyihin perättömiin lastensuojeluilmoituksiin vaikka se henkilötietolain mukaan on mahdollista? Ja mitä yhdestä henkilötietolaista kun valtaosaltaan nämä perättömien / tutkimattomien lastensuojeluilmoitusten tutkimatta jättäminen ja niiden käyttö minua vastaan on rikoslaissa säädetty rangaistaviksi. Oletko tosiaan sitä mieltä että kun vaadin sosiaaliviranomaisia teoistaan rangaistaviksi, osoittaa se minulla olevan narsistisen persoonallisuushäiriön?

        ei maininnut mitään mistään kuolemantuomiosta. Mutta muutamassa lähi-idän maassa tuomitaan vielä rikoksentekoväline poistettavaksi. Mm varkaalta käsi poikki. Sinä olet syyllistynyt, ainakin omien tarinoidesi mukaan, aviorikokseen joten munat pois ja linnaan olisi sinulle oikea tuomio.


    • pummikartoitus

      voi sitä magnusta, ei ole vieläkään parantunut taudistaan

    • von Lagerbom

      Mistähän mahtaa johtua ettet sinä osaa ohittaa näitä jorinoitani, heh..

    • örinää

      Juopot ovat valitettavasti näkyvä ja kuuluva osa niin katu- kuin palstakuvaakin.

      • von Lagerbom

        Minä en tietääkseni ole koskaan ollut juoppo. Olet varmasti erehtynyt henkilöstä.


      • juoppo mikä juoppo
        von Lagerbom kirjoitti:

        Minä en tietääkseni ole koskaan ollut juoppo. Olet varmasti erehtynyt henkilöstä.

        En ollenkaan ole erehtynyt. Juoput yleensä eivät asiaa itse tunnistakaan, joten kommenttisi on aivan normaali.


      • von Lagerbom
        juoppo mikä juoppo kirjoitti:

        En ollenkaan ole erehtynyt. Juoput yleensä eivät asiaa itse tunnistakaan, joten kommenttisi on aivan normaali.

        Heh heh. Et taida olla ihan terve.. Jättäisit minut ja kirjoitukseni jo rauhaan, tuo on kuule sairas piirre sinussa..


      • Pääpiru
        von Lagerbom kirjoitti:

        Heh heh. Et taida olla ihan terve.. Jättäisit minut ja kirjoitukseni jo rauhaan, tuo on kuule sairas piirre sinussa..

        Totuuden kertominen on epätervettä kyllä toisinaan. Joskus hulluille on parempi olla mieliksi, että säästyy henkiriepu.


      • hah joopa joo

        Sori vaan laakeripummi. Minä kirjoitan nimimerkistäsi ja siitä mitä näen sinun kirjoittavan. Oma ongelmasi on, jos olet jossain muualla tuonut esiin oikean nimesi, en ole siitä kiinnostunut, enkä levitä sinun tietojasi täällä.

        Koeta nyt taulapää jo tajuta tämä asia.


    • lakimies (fm)

      Lagerbom on oikeassa, nyt kannattaa miettiä tarkkaan mitä tänne kirjoittaa koska jo näilläkin kirjoituksilla olisi mahdollista voittaa oikeusjuttu.

      • lue tarkemmin

        Tai sitten ei.
        En ainakaan näe kenenkään kirjoittaneen täällä jonkun oikealla nimellä. Näetkö sinä?


      • von Lagerbom
        lue tarkemmin kirjoitti:

        Tai sitten ei.
        En ainakaan näe kenenkään kirjoittaneen täällä jonkun oikealla nimellä. Näetkö sinä?

        Ei tarvitse kirjoittaa oikealla nimelläni. Sinulle on kerrottu oikean nimenikin olevan tiedossa ja että tieddetään kuka oikeasti olen nimimerkkini takana ja silti jatkat herjaamistani joten syyllistyt rikokseen, ja vieläpä jatkettuun. Vuosikausia herjaat minua täällä..


      • elämä on
        von Lagerbom kirjoitti:

        Ei tarvitse kirjoittaa oikealla nimelläni. Sinulle on kerrottu oikean nimenikin olevan tiedossa ja että tieddetään kuka oikeasti olen nimimerkkini takana ja silti jatkat herjaamistani joten syyllistyt rikokseen, ja vieläpä jatkettuun. Vuosikausia herjaat minua täällä..

        Älä arvaile, kun et tiedä.

        Toisekseen, kukaan ei ole kertonut sinusta mitään sellaista mitä et ole itse julkistanut netissä, joten olet aika heikoilla kaikin tavoin.
        Vaihda nikkisi, niin saat lisää uskottavuutta halullesi olla anonyymi.


      • von Lagerbom
        elämä on kirjoitti:

        Älä arvaile, kun et tiedä.

        Toisekseen, kukaan ei ole kertonut sinusta mitään sellaista mitä et ole itse julkistanut netissä, joten olet aika heikoilla kaikin tavoin.
        Vaihda nikkisi, niin saat lisää uskottavuutta halullesi olla anonyymi.

        Miten ollaan anonyymi jos nimimerkin rekisteröi. Sinnehän kirjoitetaan tietoja itsestä, on paikkoja valokuville yms. Henkilöt joilla on salattavaa ovat rekkaamattomnilla tai salaisilla nimimerkeillä liikkeellä.


      • . . .
        von Lagerbom kirjoitti:

        Miten ollaan anonyymi jos nimimerkin rekisteröi. Sinnehän kirjoitetaan tietoja itsestä, on paikkoja valokuville yms. Henkilöt joilla on salattavaa ovat rekkaamattomnilla tai salaisilla nimimerkeillä liikkeellä.

        Ai ettet osaa? Et osaa kirjoittaa anonyymist, itse asiassa nytkin voit olla kuka tahansa. Sinullahan on salattavaa, koska joudut jatkuvasti kitisemään poliisista. Pysy pois palstoilta, jos et pidä keskustelukulttuurista.
        Tai perusta oma, niin voitte tuon toisen juopon kanssa keskustella keskenänne aina kun ette ole paikallisessa turisemassa.


    • hiukan faktaa pässil

      Pummi on herjannut vaimoaan vuosikausia monilla palstoilla. Vaikka kyseessä on asianajajarikos, syyttäjä voi nostaa syytteen tarivttaessa:

      "Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen on asianomistajarikos. Valtakunnansyyttäjä voi kuitenkin määrätä syytteen nostettavaksi, jos rikos on tapahtunut joukkotiedotusvälinettä käyttäen ja erittäin tärkeä yleinen etu vaatii syytteen nostamista"

      Mitä tulee tietojen levittämiseen, todetaan näin:

      "Lisäksi teon on oltava tahallinen oikeudettoman levityksen suhteen. Tietoa on pitänyt levittää ilman kohteen nimenomaista tai hiljaista suostumusta."

      Jos tieto on jo valmiiksi netissä henkilön itsensä laittamana, ei voida puhua suostumuksen vastaisesta toiminnasta.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityiselämää_loukkaava_tiedon_levittäminen

      Kun otetaan huomioon normaali keskustelukulttuuri Suomi24:ssa, voidaan todeta että laakeripummi ei ole sen ulkopuolella, eikä varsinkaan yläpuolella, erityisesti käyttäytyessään samoin kuin muutkin.

    • von Lagerbom

      Sinä laitatkin minusta herjaamismielessä. Halvennat minua tarkoituksellisesti.

      • vain faktaa

        Anteeksi mitä? Laitan mitä? Laita nyt esimerkkiä harhoistasi.
        Millä helvetillä minälaitan tarkoituksellisesti jostain jota EN EDES TUNNE??
        Enkä edes halua tuntea. Palstakäytöksesi perusteella sanon suoraan, että en haluaisi tutustua ihmiseen, joka haukkuu netissä kaikki ne ihmiset, jotka eivät ole hänelle mieleen. Osoitat selvää luonteen heikkotta.


    • en se minä ollut...

      Tämä aloitus on edelleen asiaa, myös Uudenkaupungin palstalla nykyisin.

      • von Lagerbom

        Jos Martti Lutherin aikana olisi ollut netti, ei hän olisi naulannut teesiään kirkon oveen.

        Joo, Uudenkaupungin sivustolla on taas uusi "teesini". Tekö hyväksytte pienen lapsen kärsimykset tekemättä mitään, puuttumatta lastensuojeluviranomaisten väärinkäytöksiin? Minä en lopeta enmnen kuin tyttärelläni on asiat hyvin. Ja sitäpaitsi, olen todistanut erään sosiaalityöntekijän syyllistymisen oikeudessa annettuun perättömään lausumaankin ja tulen aina puuttumaan sosiaaliviranomaisten väärinkäytöksiin. Sitä varten lait ovat tehdyt että niitä viranomaisetkin noudattavat vai mitä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe