Eli oon menossa ens käsenä tonne Paul`s Bayhin ja olis kiva tietää et onk sielesim. kauppoi, baarei, markkinoit? Ja mitä kaupas maksaa esim. Limsatölkki, siideri, limsapullo leivät? Entä paljonko siellä kielimatkalla olleet on varannut rahaa (3vk)
EF ja St. Paul's Bay
2
806
Vastaukset
- -_-------ö
Olen ollut st paul`s bayssa 7 viikkoa kielikursilla.Hinnat on turistikauden aikana vain suomen hintoja edullisemmat,joten siitä voit päätellä oman kulutustottumuksen mukaan paljonko rahaa varaat kolmeksi viikoksi.Mini marketteja on joka kulman takana sekä yksi isompi marketti missä paikalliset käyvät ostoksilla.Mielestäni missään ei ole niin tiheästi baareja kuin Maltalla,mutta suurin osa niistä kadunvarsi räkälöitä.
Minkä nimiseen kouluun sinä menet?Minä olin Global Villagessa.Varasin lentoliput,koulun ja majoituksen itse joten säästin rahaa erittäin suuren summan mitä ef ottaa.
Saa nähdä meniskö sinne taas ens kesänä vaikkapa paikka alkaa olla jo vähän liian tuttu eikä siellä ole minulle nähtävää. - miujk
minkä ikäsenä te menitte sinne ? menittekö yksin vai kaverin kanssa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073