Syöpäsairaalasta saamani lääkkeet eivät tehoa lainkaan vaikka otan 4kpl pvä,ja illalla 2 Tenoxia,ei tule uni,kun niin särkee.Tänään käyn pyytää tervarista panagodia se sentään auttaa,ja saa nukutuksi.
Uneton yö jälleen
48
1419
Vastaukset
- Nelly62
Olen aikaisin liikkeellä koska lähden kampaajalle. Takanani on yli kymmenen tunnin unet. Sopii nauraa vitamiineille, mutta kevolliseksi ovat yöni käyneet. Uskon myös, että sädehoidon loppusuora nukuttaa.
Liiallinen pillereiden popsiminen tapauksessasi huolettaa, karsi ylimäääräiset pois et varmaan tarvitse noin monia lääkkeitä enää sillä käsitin sinun olevan jonkinlaisessa seurantahoidossa/koehoidossa syöpäleikkauksen jälkeen.
Hyvää alkavaa päivää!- tumma5
Jalkoja särkee niinkuin olisi pesäpallomailalla hakattu nilkasta reisiin asti koko ajan yötä päivää,ei paljoa naurata.Panakod on ainoa joka auttaa.
- Nelly62
tumma5 kirjoitti:
Jalkoja särkee niinkuin olisi pesäpallomailalla hakattu nilkasta reisiin asti koko ajan yötä päivää,ei paljoa naurata.Panakod on ainoa joka auttaa.
Jos panadol on ainoa avun tuoja miksi syöt noita muita lääkkeitä runsaina päiväannoksina? olisiko syytä keskustella lääkärisi kanssa.
- Ei lääkemääräyksiä
Nelly62 kirjoitti:
Jos panadol on ainoa avun tuoja miksi syöt noita muita lääkkeitä runsaina päiväannoksina? olisiko syytä keskustella lääkärisi kanssa.
Ira¤ taitaa tarkoittaa Panacod nimistä kipulääkettä, ei siis Panadolia, kyseessä on kaksi eri valmistetta. Panacod on tehokas, koska sisältää paracetamolin ja kodeiinin yhdistettä. Lääkäri päättää lääkityksestä, ei palstalaisen kannata antaa neuvoja, että jätä osa lääkkeistä pois, vaikka itse suhtautuisi kielteisesti lääkkeiden käyttöön, nykyisin ei kirjoiteta tarpeettomia lääkkeitä. Toivotaan, että Ira¤:lle löytyisi vielä sopiva yhdistelmä.
- hmm....
Ei lääkemääräyksiä kirjoitti:
Ira¤ taitaa tarkoittaa Panacod nimistä kipulääkettä, ei siis Panadolia, kyseessä on kaksi eri valmistetta. Panacod on tehokas, koska sisältää paracetamolin ja kodeiinin yhdistettä. Lääkäri päättää lääkityksestä, ei palstalaisen kannata antaa neuvoja, että jätä osa lääkkeistä pois, vaikka itse suhtautuisi kielteisesti lääkkeiden käyttöön, nykyisin ei kirjoiteta tarpeettomia lääkkeitä. Toivotaan, että Ira¤:lle löytyisi vielä sopiva yhdistelmä.
saaneensa jokin aika sitten reseptin syöpikseltä, sadalle kappaleelle Panacodia. Ei kait nekään auttaneet kun n. viikossa meni koko satsi (tosin aloittaja kertoi antaneensa ystävälle myöskin niitä:(((((
Niin, ei se Arcoxiakaan mikään ihmelääke ole..
"Ei voi tumma52.2.2010 07:52
Jalkoja särkee niinkuin olisi pesäpallomailalla hakattu nilkasta reisiin asti koko ajan yötä päivää,ei paljoa naurata.Panakod on ainoa joka auttaa. " Olet kertonut n. reilu kuukausi sitten ettei PanacodiKAAN auttanut.
Laitanko tähän viestisi jossa asiasta kerrot? - tumma5
hmm.... kirjoitti:
saaneensa jokin aika sitten reseptin syöpikseltä, sadalle kappaleelle Panacodia. Ei kait nekään auttaneet kun n. viikossa meni koko satsi (tosin aloittaja kertoi antaneensa ystävälle myöskin niitä:(((((
Jalkoja särkee niinkuin olisi pesäpallomailalla hakattu nilkasta reisiin asti koko ajan yötä päivää,ei paljoa naurata.Panakod on ainoa joka auttaa. " Olet kertonut n. reilu kuukausi sitten ettei PanacodiKAAN auttanut.
Laitanko tähän viestisi jossa asiasta kerrot?mistään kirjoittaisivat.Panadol ei auta edes kalkki tabletin vertaa.Minulla oli eri lääkäri,ei dosentti tällä kerralla.
- jaahas,tän.tätä
tumma5 kirjoitti:
mistään kirjoittaisivat.Panadol ei auta edes kalkki tabletin vertaa.Minulla oli eri lääkäri,ei dosentti tällä kerralla.
että menet terveyskeskukseen pyytämään reseptiä PANACODILLE. Etkö sitten mennytkään? Tai jos menit niin etkö saanut reseptiä?
Olet kirjoittanut useassa ketjussa joulukuussa ja kertonut saaneesi syöpikseltä 100 kappaleelle reseptin, siis PANACOD-reseptin, toisen särkylääkkeen nimeä et muistanut...
Ja kerroit miten ne PANACODIT kestivät viikon verran, siis sata kappaletta kesti viikon ja kun ihmeteltiin miten olet ottanut niin paljon, koska parasetamol on maksatoksinen ja sen maksimiannos on vuorokaudessa 4 gr, eli siis 8 taplettia (500 mg:n tabletteja), kerroit että olit antanut issiasvaivaiselle ystävällesikin niitä.
Ja kun siitä huomautettiin, siis ettei reseptilääkkeitä saa antaa toiselle, sait pultin. (olet aiemminkin kertonut että sinulla on eräänlainen YYA-sopimus, eli annatte toinen toisillenne tarvittaessa yst.piirissä reseptilääkkeitä).
Niin, ihmettelen miksi menit tk:n jos ja kun olet kertonut ettei siellä sinulle kirjoiteta laisinkaan PKV-lääkkeitä.
Huomaatko laisinkaan miten yrität vedättää meitä lukijoita?! Siis yrität, siinä onnistumatta.Sen lisäksi että olemme luku-ja kirjoitustaitoisia, omaamme vielä ymmärryksenkin, tajuamme asioita.
En ole koskaan ymmärtänyt näiden vuosien aikana mitä saat kun kirjoittelet mitä sattuu ja kaiketi vielä luulet (vai luuletko?) että juttuihin uskotaan?
Ai niin, tuli mieleen taannoisesta viestistäsi. Kodinhoitajia on ollut olemassa aikana kun sinä olet ollut lapsi/nuori, kas kun niitä oli jo ennen sinun syntymääsikin.
Toivon mukaan löydät apua, ihan kaikkiin vaivoihisi. Käytkö terapiassa paniikkihäiriösi vuoksi? Itse aikoinani koin sen omalla kohdallani hyväksi, kävin analyysin, kaksi ensim. vuotta sain KELA:n tukea, kaksi seuraavaa maksoin itse. Joka sentin tai silloisen markan väärti.
Unettomuuteen suosittelisin välillä vallan jotain muuta kuin bentzoa. Kurjaahan se on öisin valvoa, mutta totuus on se että bentzoissa edessä on toleranssi jossain vaiheessa. Ja eiväthän läheskään kaikki saa apua bentzoista. Oletko edes kokeillut esim. Ataraxia? Tai Azonaa, Triptyliä, Doxalia, Remeronia, ketiapiinia ym.ym. Olemassa on valtava määrä lääkkeitä joiden varsinainen indikaatio ei ole unettomuus, mutta siihenkin ne auttavat. - Arcoxia nivelrikkoon
tumma5 kirjoitti:
mistään kirjoittaisivat.Panadol ei auta edes kalkki tabletin vertaa.Minulla oli eri lääkäri,ei dosentti tällä kerralla.
omien sanojesi mukaan kirjoitettu ja lähetetty postissa kotiin joulukuussa Panacod-resepti, tässä ketjussa ei nyt tarkoitettu tätä viimeisintä syöpisreissuasi jolloin sait reseptin Arcoxialle (omien kirjoituksiesi mukaan).
- ei.asiantuntija
lääkäri määrää lääkityksen,mutta tämä on keskustelu palsta.
Nimimerkki aloituksessaan valittaa vaivojaan ja näinollen pyytäneen neuvoja vaivoihinsa myös palstalta.
Tähän nimimerkki Nelly vastaa esittäen oman mielipiteensä lääkityksestä,mielestäni asiallisia neuvoja.
Jollei aloittaja kaipaa neuvoja täällä,miksi hän esittää asiansa tänne?
Muistan että hän on erinimimerkillä vuosien mittaan useasti ottanut saman aiheen esille,uskoisin,että hän hakee täältä lähinnä sympatiaa,sääliä,Ehkä haluaa kohdistaa palstalaisten huomion itseensä?
En osaa henk.koht.antaa aloittajalle muuta neuvoa kuin että huomioi myös Nellyn mielipiteen ja senkin pohjalta ottaa asian puheeksi seuraavalla lääkäri käynnillään.Siis ehdottaa lääkärille halustaan vähentää ainakin turhat lääkkeet,
joista ei koe saavansa apua kyseiseen vaivaansa.
Lääkäri tehnee lopullisen päätöksen,mutta potilas tietää parhaiten
oman vointinsa ja mikä lääke tuntuu tehokkaimmalta : voi näin ollen vaikuttaa siihen,mitä lääkkeitä lääkäri määrää. - Nelly62
....en tunne kuin yleisemmät kipulääkkeet, neuvoni tuskin ketään teholle vie.
Esim. jos minulle ilmaantuu virtsarakontulehdusoireita, juon karpalomehua tai etikkavettä, miksikö no siksi, että virtsatiehyeissä viipertävät pöpöt eivät voi sietää happamia aineita ja lähtevät karkuun.
Eräs mainos kehoitti "syökää kanaa" mutta en usko mainoksiin. - kipuilija
tumma5 kirjoitti:
...koko ajan noin kovin särje...kävelithän vasta 10.kilometrin lenkin....:)))
- Tatsi
ei.asiantuntija kirjoitti:
lääkäri määrää lääkityksen,mutta tämä on keskustelu palsta.
Nimimerkki aloituksessaan valittaa vaivojaan ja näinollen pyytäneen neuvoja vaivoihinsa myös palstalta.
Tähän nimimerkki Nelly vastaa esittäen oman mielipiteensä lääkityksestä,mielestäni asiallisia neuvoja.
Jollei aloittaja kaipaa neuvoja täällä,miksi hän esittää asiansa tänne?
Muistan että hän on erinimimerkillä vuosien mittaan useasti ottanut saman aiheen esille,uskoisin,että hän hakee täältä lähinnä sympatiaa,sääliä,Ehkä haluaa kohdistaa palstalaisten huomion itseensä?
En osaa henk.koht.antaa aloittajalle muuta neuvoa kuin että huomioi myös Nellyn mielipiteen ja senkin pohjalta ottaa asian puheeksi seuraavalla lääkäri käynnillään.Siis ehdottaa lääkärille halustaan vähentää ainakin turhat lääkkeet,
joista ei koe saavansa apua kyseiseen vaivaansa.
Lääkäri tehnee lopullisen päätöksen,mutta potilas tietää parhaiten
oman vointinsa ja mikä lääke tuntuu tehokkaimmalta : voi näin ollen vaikuttaa siihen,mitä lääkkeitä lääkäri määrää.Irahan pitää tämän palstan hengissä jutuillaan :). Jos Ira ei tänne kirjoittaisi ja saisi teitä provosoitua kirjoittamaan, palsta kuolisi ;-).
- Nelly62
Tatsi kirjoitti:
Irahan pitää tämän palstan hengissä jutuillaan :). Jos Ira ei tänne kirjoittaisi ja saisi teitä provosoitua kirjoittamaan, palsta kuolisi ;-).
Me itse kukin yritämme pysyä hengissä niin kai sitten palstakin sen mukaisesti. On sanomattakin selvää, että ira näyttää ollevan jonkin asteen kärpäspaperi navetan katossa. Kuitenkin on ikävää, että asialliset kysymmykset tai niihin vastaukset saavat riidankylväjät liikkeelle ja liekö nuo kolme kirjainta se ärsyke joka pukkaa kaiken tietävät hyökkäys- tai puolustusasemiin.
Luin tuolta tosesta ketjusta ihmettelyä miksi viestini olivat sieltä poistuneet. On sanomattakin selvää, että jos viestini loukkaavat niin, että pitää alkaa kiroilemaan tai pois häätämään on ne poistettava vedoten kunnianloukkaukseen sillä riitää en halua arkeeni.
Koetetaan pysyä hengissä itse kukin ja tehdään maallinen aikamme hyväksi elää, tukien toistemme kolotuksia ja yritetään keksiä kuka minkinlaisia konsteja selvitä pahimman yli. Ei ne luonnolliset lääkinnät ketään sairaammaksi tee :)
Aamukammassa vielä kolme ja puolenpäivän jälkeen kaksi hoitokertaa.
Hyvää päivän jatkoa! - Tatsi
Nelly62 kirjoitti:
Me itse kukin yritämme pysyä hengissä niin kai sitten palstakin sen mukaisesti. On sanomattakin selvää, että ira näyttää ollevan jonkin asteen kärpäspaperi navetan katossa. Kuitenkin on ikävää, että asialliset kysymmykset tai niihin vastaukset saavat riidankylväjät liikkeelle ja liekö nuo kolme kirjainta se ärsyke joka pukkaa kaiken tietävät hyökkäys- tai puolustusasemiin.
Luin tuolta tosesta ketjusta ihmettelyä miksi viestini olivat sieltä poistuneet. On sanomattakin selvää, että jos viestini loukkaavat niin, että pitää alkaa kiroilemaan tai pois häätämään on ne poistettava vedoten kunnianloukkaukseen sillä riitää en halua arkeeni.
Koetetaan pysyä hengissä itse kukin ja tehdään maallinen aikamme hyväksi elää, tukien toistemme kolotuksia ja yritetään keksiä kuka minkinlaisia konsteja selvitä pahimman yli. Ei ne luonnolliset lääkinnät ketään sairaammaksi tee :)
Aamukammassa vielä kolme ja puolenpäivän jälkeen kaksi hoitokertaa.
Hyvää päivän jatkoa!"kaiken tietävät hyökkäys- tai puolustusasemiin."
Noinhan se näyttää olevan, itseriittoisuus ja minä minä -asenne saa täällä ihmiset ärsyyntymään. Samoin kyvyttömyys asettua toisen asdemaan ja myöntämään sen että mikä itselle omassa elämässä on hyvä, ei toiselle toisessa tilenteessa passaa ollenkaan- - utelias u.
tumma5 kirjoitti:
silti pystyt kävelemään 19km. matkoja,jospa se liika kävely aiheuttaa ne säryt eikä arimidex???
- ira¤
olo kun on saanut kunnolla nukuttua,
- bbhh
tumma5 kirjoitti:
nnnbb
- vjjjjb
hhhjb
- nmmm
jaahas,tän.tätä kirjoitti:
että menet terveyskeskukseen pyytämään reseptiä PANACODILLE. Etkö sitten mennytkään? Tai jos menit niin etkö saanut reseptiä?
Olet kirjoittanut useassa ketjussa joulukuussa ja kertonut saaneesi syöpikseltä 100 kappaleelle reseptin, siis PANACOD-reseptin, toisen särkylääkkeen nimeä et muistanut...
Ja kerroit miten ne PANACODIT kestivät viikon verran, siis sata kappaletta kesti viikon ja kun ihmeteltiin miten olet ottanut niin paljon, koska parasetamol on maksatoksinen ja sen maksimiannos on vuorokaudessa 4 gr, eli siis 8 taplettia (500 mg:n tabletteja), kerroit että olit antanut issiasvaivaiselle ystävällesikin niitä.
Ja kun siitä huomautettiin, siis ettei reseptilääkkeitä saa antaa toiselle, sait pultin. (olet aiemminkin kertonut että sinulla on eräänlainen YYA-sopimus, eli annatte toinen toisillenne tarvittaessa yst.piirissä reseptilääkkeitä).
Niin, ihmettelen miksi menit tk:n jos ja kun olet kertonut ettei siellä sinulle kirjoiteta laisinkaan PKV-lääkkeitä.
Huomaatko laisinkaan miten yrität vedättää meitä lukijoita?! Siis yrität, siinä onnistumatta.Sen lisäksi että olemme luku-ja kirjoitustaitoisia, omaamme vielä ymmärryksenkin, tajuamme asioita.
En ole koskaan ymmärtänyt näiden vuosien aikana mitä saat kun kirjoittelet mitä sattuu ja kaiketi vielä luulet (vai luuletko?) että juttuihin uskotaan?
Ai niin, tuli mieleen taannoisesta viestistäsi. Kodinhoitajia on ollut olemassa aikana kun sinä olet ollut lapsi/nuori, kas kun niitä oli jo ennen sinun syntymääsikin.
Toivon mukaan löydät apua, ihan kaikkiin vaivoihisi. Käytkö terapiassa paniikkihäiriösi vuoksi? Itse aikoinani koin sen omalla kohdallani hyväksi, kävin analyysin, kaksi ensim. vuotta sain KELA:n tukea, kaksi seuraavaa maksoin itse. Joka sentin tai silloisen markan väärti.
Unettomuuteen suosittelisin välillä vallan jotain muuta kuin bentzoa. Kurjaahan se on öisin valvoa, mutta totuus on se että bentzoissa edessä on toleranssi jossain vaiheessa. Ja eiväthän läheskään kaikki saa apua bentzoista. Oletko edes kokeillut esim. Ataraxia? Tai Azonaa, Triptyliä, Doxalia, Remeronia, ketiapiinia ym.ym. Olemassa on valtava määrä lääkkeitä joiden varsinainen indikaatio ei ole unettomuus, mutta siihenkin ne auttavat.hmkjhv
- gkgfhfh
hkhhjg
- ira¤
Nelly62 kirjoitti:
fgjhgjdfhx..h,.....
- Kiitos neuvosta
Nelly62 kirjoitti:
....en tunne kuin yleisemmät kipulääkkeet, neuvoni tuskin ketään teholle vie.
Esim. jos minulle ilmaantuu virtsarakontulehdusoireita, juon karpalomehua tai etikkavettä, miksikö no siksi, että virtsatiehyeissä viipertävät pöpöt eivät voi sietää happamia aineita ja lähtevät karkuun.
Eräs mainos kehoitti "syökää kanaa" mutta en usko mainoksiin.Miten paljon etikkaa veteen? Siis 1 litra vettä ja etikkaa....
- En usko en
hmm.... kirjoitti:
Laitanko tähän viestisi jossa asiasta kerrot?Viikossa mennyt 100 tablettia, yli 10/vrk,ei kuulosta hyvältä,ihme ettei käynyt huonosti,kun siihen soppaan muut lääkket lisäsi?
- mummon"tyttö"
tervarista apua,siis panasodia?
Oletko koekillut nukahtamislääkkeeksi mummoni vanhaa keinoa,pieni lenkki raittiissa ulkoilmassa,kevyt ateria.
Ja lämmintä sipulimaitoa:)))
Minä olen joskus turvautunut nukahtamislääke STELLAA ,saan unen 10.minuutissa ja nukun 6-8 tunnin yöunen .Ei aiheuta tokkuraisuutta herättyäni.
Tätä voi käyttää satunnaisesti,ei yhtäjaksoisesti paria viikkoa pidempään,toleranssi nousee.
Viikon väli ja taas voi ottaa.
Toivottavasti kipusi katoaa ja helpottaa.
Minäkin kärsin kovia jalka ym. kipuja mutta yritän kehitellä helpotusta,lääkkeillä omilla keinoillani...kaikkia yrityksiäni en jaksa nyt kirjoittaa.- 15+15
Jos käytetään vahvoja särkylääkkeitä ja se pääsee loppumaan. Tumma5 alias Ira¤, sinua on jo neuvottu vieläkin tänään ja monesti aiemmissa viesteissä. Miksi et voi kokeilla em.vinkkejä yms.? Yksin on sinun vastattava itsestäsi. Tiedät mitä tapahtuu jos toleranssi kasvaa ja aletaan sekoilemaan?
- sivusta seurannut:)
15+15 kirjoitti:
Jos käytetään vahvoja särkylääkkeitä ja se pääsee loppumaan. Tumma5 alias Ira¤, sinua on jo neuvottu vieläkin tänään ja monesti aiemmissa viesteissä. Miksi et voi kokeilla em.vinkkejä yms.? Yksin on sinun vastattava itsestäsi. Tiedät mitä tapahtuu jos toleranssi kasvaa ja aletaan sekoilemaan?
väkisellä sellainen mielikuva,ettei tämä (jos tumma5.on sama kuin ira¤) henkilö halua ottaa vastaan kenenkään neuvoja - muistan aikoinaan hänen ystävä mm. olisko ollut nimimerkki" KIRJOSIEPPO" NIIN HÄN
ANTOI IRALLE¤ neuvoja palstalla mutta tämä ira¤ ei juuri neuvoja kuunnellut
Jatkoi vaan omaa tyyliään.
Monet muutkin on yrittäneet välillä hillitä häntä mutta kuin" kuuroille korville"
Joskus oli kovin riitaisaa ja joku kai tarkoituksella halusi Iran¤ suuttuvan,niin tämä kirjosieppo neuvoi,ettei ira enää jatkaisi kinaa,mutta se oli turha neuvo,irahan¤
jatkoi välittämättä ystävänsä hyväntahtoisesta neuvosta...
Että hän pitää päänsä ,ei oikein halua ottaa neuvoista vaaria:)) - kuppila
sivusta seurannut:) kirjoitti:
väkisellä sellainen mielikuva,ettei tämä (jos tumma5.on sama kuin ira¤) henkilö halua ottaa vastaan kenenkään neuvoja - muistan aikoinaan hänen ystävä mm. olisko ollut nimimerkki" KIRJOSIEPPO" NIIN HÄN
ANTOI IRALLE¤ neuvoja palstalla mutta tämä ira¤ ei juuri neuvoja kuunnellut
Jatkoi vaan omaa tyyliään.
Monet muutkin on yrittäneet välillä hillitä häntä mutta kuin" kuuroille korville"
Joskus oli kovin riitaisaa ja joku kai tarkoituksella halusi Iran¤ suuttuvan,niin tämä kirjosieppo neuvoi,ettei ira enää jatkaisi kinaa,mutta se oli turha neuvo,irahan¤
jatkoi välittämättä ystävänsä hyväntahtoisesta neuvosta...
Että hän pitää päänsä ,ei oikein halua ottaa neuvoista vaaria:))kivun määrittely on vaikeeta,se on niin henkilökohtaista tuntemusta.Eikä runsas kipulääkkeen käyttököään
tietysti hyväksi. Tumma 5 varmaan monta perussairautta ,joihin jo vuosien lääkitys.
Mutta kun ikää tulee enämpi,jotenkin ei kestä lääkkeitä kuin nuorempana, tähän osais vastata joku
joka tietää enämpi lääkkeistä Näin olen kuullut liekö tosi? - tumma5
kuppila kirjoitti:
kivun määrittely on vaikeeta,se on niin henkilökohtaista tuntemusta.Eikä runsas kipulääkkeen käyttököään
tietysti hyväksi. Tumma 5 varmaan monta perussairautta ,joihin jo vuosien lääkitys.
Mutta kun ikää tulee enämpi,jotenkin ei kestä lääkkeitä kuin nuorempana, tähän osais vastata joku
joka tietää enämpi lääkkeistä Näin olen kuullut liekö tosi?vasta pääsen akuuttiajalla.Uneton yö taas.
- tumma5
tumma5 kirjoitti:
vasta pääsen akuuttiajalla.Uneton yö taas.
Yötä päivää.Minut saisi hakata kunnolla nyrkeillä,ja potkia,niin se kipu loppuisi joskus.Tämä on koko aikaista.Olen niin tuskallisissa kokeissa ollut että ne on pientä leikkiä tämän rinnalla.Kipu ei lakkaa sekunniksikaan.Vaikeinta on mennä istumaan,tai nousta ylös.Sängystä täytyy pudottautua varovasti lattialle.En voi verrata mihinkään tätä kipua,synnytyksetkin olivat lastenleikkiä tämän rinnalla.Klo 15 pääsen lääkäriin.
- kipuilija.
tumma5 kirjoitti:
Yötä päivää.Minut saisi hakata kunnolla nyrkeillä,ja potkia,niin se kipu loppuisi joskus.Tämä on koko aikaista.Olen niin tuskallisissa kokeissa ollut että ne on pientä leikkiä tämän rinnalla.Kipu ei lakkaa sekunniksikaan.Vaikeinta on mennä istumaan,tai nousta ylös.Sängystä täytyy pudottautua varovasti lattialle.En voi verrata mihinkään tätä kipua,synnytyksetkin olivat lastenleikkiä tämän rinnalla.Klo 15 pääsen lääkäriin.
jos sinulla on todella noin kovat kivut ,kuin kerrot:"..synnytyksetkin ovat lastenleikkiä tämän rinnalla" niin soita ambulanssi ja heti että pääset tutkimuksiin ja hoitoon!!!!
Olen synnyttänyt 4.lasta,ja tiedän,mitä synnytys kivut ovat.
Jos kipusi todella on noin kovat,paikkasi ei enää ole kotona:)) - ira¤
kipuilija. kirjoitti:
jos sinulla on todella noin kovat kivut ,kuin kerrot:"..synnytyksetkin ovat lastenleikkiä tämän rinnalla" niin soita ambulanssi ja heti että pääset tutkimuksiin ja hoitoon!!!!
Olen synnyttänyt 4.lasta,ja tiedän,mitä synnytys kivut ovat.
Jos kipusi todella on noin kovat,paikkasi ei enää ole kotona:))lastani,varsinkaan nyt kesälomalla,Hän on jo tarpeeksi jännittänyt kuolenko.Olen kertonut ettei sitä tiedä kuin TaivaanIsä,Tänään sain uusia voimakkaampia särkylääkkeitä.
- 32+9
ira¤ kirjoitti:
lastani,varsinkaan nyt kesälomalla,Hän on jo tarpeeksi jännittänyt kuolenko.Olen kertonut ettei sitä tiedä kuin TaivaanIsä,Tänään sain uusia voimakkaampia särkylääkkeitä.
hyvä,onko sinulla taas samoja kovia kipuja kuin oli helmikuussa?
Hyvä että sait voimakkaampia särkylääkkeitä,ehkä ne helpottavat että saat nukutuksi. - 15.
ira¤ kirjoitti:
lastani,varsinkaan nyt kesälomalla,Hän on jo tarpeeksi jännittänyt kuolenko.Olen kertonut ettei sitä tiedä kuin TaivaanIsä,Tänään sain uusia voimakkaampia särkylääkkeitä.
Pitäisikö sinun Ira pikkuisen lyhentää noita lenkkejäsi. 19 kilometriä päivässä on aika hurja matka, ei ole ihme, että jalkojasi särkee. Minä teen joka aamu 5 kilometrin lenkin ja se tuntuu minusta ihan sopivalta. Ei puhettakaan, että pystyisin noin pitkiin matkoihin kuin sinä. Toivottavasti saat nukuttua ensi yönä. On vain niin kuumaa, että sekin varmasti heikentää unta.
- ira¤
15. kirjoitti:
Pitäisikö sinun Ira pikkuisen lyhentää noita lenkkejäsi. 19 kilometriä päivässä on aika hurja matka, ei ole ihme, että jalkojasi särkee. Minä teen joka aamu 5 kilometrin lenkin ja se tuntuu minusta ihan sopivalta. Ei puhettakaan, että pystyisin noin pitkiin matkoihin kuin sinä. Toivottavasti saat nukuttua ensi yönä. On vain niin kuumaa, että sekin varmasti heikentää unta.
sain yön nukuttuan,klo neljään asti.En meinannut päästä sängystä ylös,niin kramppasi ristiselästä.Uskoisin sen johtuvan läpivedosta,kun on kaikki ikkunat pidettävä auki,jotta ei läkähtyisi..19km. minulle tulee matkaa kotoa Keskuspuiston läpi syöpikselle ja takasin.Nyt kun tuo helle on ,on lyhennettävä kävely tuntiin,niin kauan kun kivut jatkuvat.Hyvää alkavaa päivää jokaiselle.
- 5h5
ira¤ kirjoitti:
sain yön nukuttuan,klo neljään asti.En meinannut päästä sängystä ylös,niin kramppasi ristiselästä.Uskoisin sen johtuvan läpivedosta,kun on kaikki ikkunat pidettävä auki,jotta ei läkähtyisi..19km. minulle tulee matkaa kotoa Keskuspuiston läpi syöpikselle ja takasin.Nyt kun tuo helle on ,on lyhennettävä kävely tuntiin,niin kauan kun kivut jatkuvat.Hyvää alkavaa päivää jokaiselle.
päiväunetkin väsyttää niin.
- 1+14
5h5 kirjoitti:
päiväunetkin väsyttää niin.
tosi riippuvainen eri lääkkeistä,ja ruokahaku kasvaa syödessä.
Arvaamattomat ovat herran tiet.
- Mailta
Panagod unilääkekäytössäkin. Miulla on kipuihin yksi lääkkeistä Panadol Forte 1g. Eikös niissä ole sama tehoaine.
- Mailta
Tämä onkin vanha ketju jostain historian hämärästä. Anteeksi maalaisuuteni, yritän olla ensi kerralla tarkempi.
- MöKin-MuiJa
Mailta kirjoitti:
Tämä onkin vanha ketju jostain historian hämärästä. Anteeksi maalaisuuteni, yritän olla ensi kerralla tarkempi.
syöpä sekottaa päätä muillakin ei niin haittaa,kunhan hoksaa asianlaidan jossakin vaiheessa sentään,ja ei sekään ole suurikaan moka.Oletko aikonu rekata nikkisi ,olisi ihan paikallaan siis jos jäät joukkoon tummaan,joka harvemmin hummaa.
- Nurse.
ei ole kuin parasetamolia, Panacodissa on parasetamolia JA codeiiniia. Joista viimeksi mainittu on ns. kolmiolääke.(opiaattip.)
- cvn,mvg
vnvcnc
- hklggjfc
ufgkk
- Eipä särje enää
Nyt ei särje, ei minnekkään. Mutta magneetit pitää olla sängyssä. Sairaalassakin ovat mukana, nimittäin magneettipatja ja magneettipeite.
Sekä hoitosänky, jossa saan säädellä, mihin asentoon jalatl nostan.
Pientä peruslääkitystä täytyy kuitenkin ylläpitää, kun on ankara reuma taustalla, siis Para-Taps 500 mg:sta 1 tabletti aamulla ja yks illalla nukkumaan mennessä.
Ja univalmiuksia parantamaan olen havainnut minulla olevan RUUSUJUUREN paras unen antaja. Siinä kalpenevat uni. ja nukahtamislääkkeet mennen tullen.- Uneton
Ruusujuurta,mistä sitä voi ostaa?
- Hyvää Joulua
Uneton kirjoitti:
Ruusujuurta,mistä sitä voi ostaa?
Terveyskaupasta.
Hyvää Joulua toivotan palstan syöpäpotilaille!
- Valoa pimeydessä
Toivotan teille kaikille syöpäsairaille oikein hyvää joulua , pidän peukkuja teidän kaikkien puolesta . Ette ole yksin vaikka niin voi joskus tuntuakin ! Olette ajatuksissani , paljon voimia teille !!
- Mieti ensin
Liialinen lääkeidn käyttö tekee painvastaisen vaikutuksen.Älä koskaan ylitä sitä rajaa mitä lääkäri sinule antaa,keskustelematta asiasta ensin.
100 Panacodia viikossa, on yli kymmen päivässä,ei sitä kenekään sisäelimet kestä, sehän on todella vaaralista. - huoh..
Miksi näitä vanhoja ketjuja nostetaan ja asioista jauhetaan??
Ei taida olla kys.henkilölle enää Panacod-asia ajankohtainen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4142427Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912226- 981882
- 4551840
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1251743- 71474
- 2381104
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.131001Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41872No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk118751