Mietityttää asunnon myynti ruoholahdesta. Asunto on todellakin näitä hinta tasoltaan reilusti halvempia kuin normaali markkonoilla.
Voin vaikka lyödä pääni pantiksi, että asunnolle on kiinnostusta. Mutta mietityttää se, että onko asuntoa kannattava laittaa oikotielle myyntiin (myyn itse, ilman välittäjiä)? Koska asunto on todellakin edullinen, ja kun asunnon näytön aika tulee niin mitä ihmettä jos siellä näytössä on joku 50 ihmistä katsomassa.
Hitas asunnon myynti / Ruoholahti MITEN??
7
3046
Vastaukset
- Ei Hitas
myydä itse. Varmasti käy katsojia, Pitää kuitenkin muistaa että ostohalukkuutta rajoittaa se Hitas muoto. Minkä halvalla ostaa niin joutúu halvalla myymään. Riippumatta siitä mitä alueen markkinahintataso on. Jos Hitas asunnossa ásunnut pidempään niin helposti juuttuu siihen ns. Hitasloukkuun jolloin muihin kuin Hitas asuntohin muuttaminen ei onnistu ilman suurta lisä velkaa. Tämän tietää myös valveutuneet ostajatkin. Hitas asunnot ihan ok ja antaa mahdollisuuden ostaa sen oman kohtuuhinnalla mutta rajoittaa kuitenkin aika paljon kun haluaa muuttaa. Tietenkin jos yhtiö vapautuu Hitasvelvoitteestann niin asia muuttuu suureksi eduksi. Näinhän on jo käynnyt monessa kohteessa.
- ruoholahtelainen kys
Olen kyllä myymässä itse, siitä ei ollut kysymys. Myyntitapa eniten mietityttää. Itse kun tämän asunnon ostin, niin oli kiinnostuneita ostajia yli 50kpl myyjän mukaan. Olin myymässä asuntoa jo kaksi vuotta sitten ja sillon sain päivässä yhteydenottoja ja suoria ostotarjouksia yli 20 kappaletta, eli todellakin kiinnostus juuri näitä tiettyjä ruoholahden asuntoja kohtaan on valtava. Eri asiahan on täysin sitten pohjois-helsingissä sijaitsevat hitas asunnoit. Mutta varsinkin katajanokka, ruoholahti ja kamppi ovat halpoja verrattuna markkinahintaan. Olisiko täällä ketään joka on myynyt asuntonsa juuri noilta alueilta? Miten myynti on tapahtunut?
Ja niin typerältä kuin se kuulostaa että myisin ensimmäiselle halukkaalle, muttakun on varaa valita jo ostajistakin, niin en halua tätä kyllä millekään rikkaalle edes myydä joka vaan tekisi asunnosta sijoitusasunnon ja vuokraisi eteenpäin. Tästä tietenkään ei ole takeita kenenkään kohdalla. - -ostaja-
ruoholahtelainen kys kirjoitti:
Olen kyllä myymässä itse, siitä ei ollut kysymys. Myyntitapa eniten mietityttää. Itse kun tämän asunnon ostin, niin oli kiinnostuneita ostajia yli 50kpl myyjän mukaan. Olin myymässä asuntoa jo kaksi vuotta sitten ja sillon sain päivässä yhteydenottoja ja suoria ostotarjouksia yli 20 kappaletta, eli todellakin kiinnostus juuri näitä tiettyjä ruoholahden asuntoja kohtaan on valtava. Eri asiahan on täysin sitten pohjois-helsingissä sijaitsevat hitas asunnoit. Mutta varsinkin katajanokka, ruoholahti ja kamppi ovat halpoja verrattuna markkinahintaan. Olisiko täällä ketään joka on myynyt asuntonsa juuri noilta alueilta? Miten myynti on tapahtunut?
Ja niin typerältä kuin se kuulostaa että myisin ensimmäiselle halukkaalle, muttakun on varaa valita jo ostajistakin, niin en halua tätä kyllä millekään rikkaalle edes myydä joka vaan tekisi asunnosta sijoitusasunnon ja vuokraisi eteenpäin. Tästä tietenkään ei ole takeita kenenkään kohdalla.Ota yhteyttä [email protected]
- Hitas
Hei,
Jos myyntiaikeissa olet, olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan asunnostasi lisää.
[email protected] - Pauliina12
Tyttäreni etsii asuntoa Ruoholahdesta. Minkä kokoinen asunto on ja mikä on sen hinta?
Pauliina [email protected]- ruoholahtelainen kys
Nyt ei ole kyse ostajien hankinnasta, vaan ihan toisten hitas asuntojen myyjien kokemuksista. Ostajia tiedän tälle asunnolle olevan kymmeniä kappaleita, joten niiden osalta ei ole ongelmaa. Laitan varmaankin asunnon myyntiin oikotielle, eli sieltä kannattaa katsella. Ja kun ostajista on varaa valita se parhain itselle (nopea rahoitus, miellyttävä ym. nopea kaupanteko, helppo kauppakumpaani ym).
Haluaisin vaan toisten myyjien kokemuksia, varsinkin jos olet myynyt näiltä halutuilta Hitas alueilta, eli Kamppi, Katajanokka ja Ruoholahti. - Jaskassa tieto
ruoholahtelainen kys kirjoitti:
Nyt ei ole kyse ostajien hankinnasta, vaan ihan toisten hitas asuntojen myyjien kokemuksista. Ostajia tiedän tälle asunnolle olevan kymmeniä kappaleita, joten niiden osalta ei ole ongelmaa. Laitan varmaankin asunnon myyntiin oikotielle, eli sieltä kannattaa katsella. Ja kun ostajista on varaa valita se parhain itselle (nopea rahoitus, miellyttävä ym. nopea kaupanteko, helppo kauppakumpaani ym).
Haluaisin vaan toisten myyjien kokemuksia, varsinkin jos olet myynyt näiltä halutuilta Hitas alueilta, eli Kamppi, Katajanokka ja Ruoholahti.Oot muuten aika pakoputkijätkä PRKL!!! Hedelmäkakku mies, putkimies....TANA!! Ei kukaan tollasesta ghetosta osta! Helv.... ylimielinen m...ku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802