CANON 7D MISTÄ?

Kuvatusja

Olen hankkimassa em.kameraa, mistä euroopasta se olisi kannattavin hankkia?(luotettava toimitus-alhainen hinta). On tuo ameriikka, saksasta puhumattakaan hieman vaikeasti taittuva kieli vielä tässä vaiheessa ettei oikein aukea aiheet.
Suomessahan tuo maksaa ilmeisesti muutamia satoja enemmän kuin euroopassa muualla..

3

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canonEOS

      Mistään. 1200 euroa näyttää olevan alaraja hinnalle maailmalla. Rajalasta/Cyberfoto/Topshot saa varmalla takuulla 1499 euroa.

      Joten 300 euroa. Ei oo kuitenkaan kauheen paljon jos haluat varman päälle pelata.

      • Kuvatusja

        Taidampa ostaa kuitenkin suomesta tuon kameran. Soittelin Rajalalle tänään, hesarissa kun oli kannessa CANON EOS 7D 18-135 IS KIT hintaan 1799€, tuolla linssillä ei ilmeisesti valotehollisesti(sekä jos on laajakuvauksen tarvetta)niin oikeasti mitään? Korjanette jos olen väärässä?


      • canonEOS
        Kuvatusja kirjoitti:

        Taidampa ostaa kuitenkin suomesta tuon kameran. Soittelin Rajalalle tänään, hesarissa kun oli kannessa CANON EOS 7D 18-135 IS KIT hintaan 1799€, tuolla linssillä ei ilmeisesti valotehollisesti(sekä jos on laajakuvauksen tarvetta)niin oikeasti mitään? Korjanette jos olen väärässä?

        Tuo objektiivi on saanut aika huonot arvostelut testaajilta esim. tämä hyväksi osoittautunut saksalainen sivusto: http://www.photozone.de/canon-eos/462-canon_18135_3556is

        Joten ei taida kovin kummoinen putki olla. Osta mieluummin pelkkä runko ja hanki erikseen tarpeisiisi sopiva objektiivi(t). Tuosta 18-135:sta saa korkeintaan 300 euroa jos laitat sen myyntiin. Se on saman verran kun maksat tuosta kitistä lisähintaa runkoon verrattuna. Osta mieluummin aluksi vaikka huutonetistä EF-S 18-55 IS perusobjektiiviksi, niitä saa alle satasella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe