Olen hankkimassa em.kameraa, mistä euroopasta se olisi kannattavin hankkia?(luotettava toimitus-alhainen hinta). On tuo ameriikka, saksasta puhumattakaan hieman vaikeasti taittuva kieli vielä tässä vaiheessa ettei oikein aukea aiheet.
Suomessahan tuo maksaa ilmeisesti muutamia satoja enemmän kuin euroopassa muualla..
CANON 7D MISTÄ?
3
1618
Vastaukset
- canonEOS
Mistään. 1200 euroa näyttää olevan alaraja hinnalle maailmalla. Rajalasta/Cyberfoto/Topshot saa varmalla takuulla 1499 euroa.
Joten 300 euroa. Ei oo kuitenkaan kauheen paljon jos haluat varman päälle pelata.- Kuvatusja
Taidampa ostaa kuitenkin suomesta tuon kameran. Soittelin Rajalalle tänään, hesarissa kun oli kannessa CANON EOS 7D 18-135 IS KIT hintaan 1799€, tuolla linssillä ei ilmeisesti valotehollisesti(sekä jos on laajakuvauksen tarvetta)niin oikeasti mitään? Korjanette jos olen väärässä?
- canonEOS
Kuvatusja kirjoitti:
Taidampa ostaa kuitenkin suomesta tuon kameran. Soittelin Rajalalle tänään, hesarissa kun oli kannessa CANON EOS 7D 18-135 IS KIT hintaan 1799€, tuolla linssillä ei ilmeisesti valotehollisesti(sekä jos on laajakuvauksen tarvetta)niin oikeasti mitään? Korjanette jos olen väärässä?
Tuo objektiivi on saanut aika huonot arvostelut testaajilta esim. tämä hyväksi osoittautunut saksalainen sivusto: http://www.photozone.de/canon-eos/462-canon_18135_3556is
Joten ei taida kovin kummoinen putki olla. Osta mieluummin pelkkä runko ja hanki erikseen tarpeisiisi sopiva objektiivi(t). Tuosta 18-135:sta saa korkeintaan 300 euroa jos laitat sen myyntiin. Se on saman verran kun maksat tuosta kitistä lisähintaa runkoon verrattuna. Osta mieluummin aluksi vaikka huutonetistä EF-S 18-55 IS perusobjektiiviksi, niitä saa alle satasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483