Olen hankkimassa em.kameraa, mistä euroopasta se olisi kannattavin hankkia?(luotettava toimitus-alhainen hinta). On tuo ameriikka, saksasta puhumattakaan hieman vaikeasti taittuva kieli vielä tässä vaiheessa ettei oikein aukea aiheet.
Suomessahan tuo maksaa ilmeisesti muutamia satoja enemmän kuin euroopassa muualla..
CANON 7D MISTÄ?
3
1564
Vastaukset
- canonEOS
Mistään. 1200 euroa näyttää olevan alaraja hinnalle maailmalla. Rajalasta/Cyberfoto/Topshot saa varmalla takuulla 1499 euroa.
Joten 300 euroa. Ei oo kuitenkaan kauheen paljon jos haluat varman päälle pelata.- Kuvatusja
Taidampa ostaa kuitenkin suomesta tuon kameran. Soittelin Rajalalle tänään, hesarissa kun oli kannessa CANON EOS 7D 18-135 IS KIT hintaan 1799€, tuolla linssillä ei ilmeisesti valotehollisesti(sekä jos on laajakuvauksen tarvetta)niin oikeasti mitään? Korjanette jos olen väärässä?
- canonEOS
Kuvatusja kirjoitti:
Taidampa ostaa kuitenkin suomesta tuon kameran. Soittelin Rajalalle tänään, hesarissa kun oli kannessa CANON EOS 7D 18-135 IS KIT hintaan 1799€, tuolla linssillä ei ilmeisesti valotehollisesti(sekä jos on laajakuvauksen tarvetta)niin oikeasti mitään? Korjanette jos olen väärässä?
Tuo objektiivi on saanut aika huonot arvostelut testaajilta esim. tämä hyväksi osoittautunut saksalainen sivusto: http://www.photozone.de/canon-eos/462-canon_18135_3556is
Joten ei taida kovin kummoinen putki olla. Osta mieluummin pelkkä runko ja hanki erikseen tarpeisiisi sopiva objektiivi(t). Tuosta 18-135:sta saa korkeintaan 300 euroa jos laitat sen myyntiin. Se on saman verran kun maksat tuosta kitistä lisähintaa runkoon verrattuna. Osta mieluummin aluksi vaikka huutonetistä EF-S 18-55 IS perusobjektiiviksi, niitä saa alle satasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846