Journey 2010

rotke

Muutoksia aikaisempiin vuosimalleihin, joista ei tietoa edes maahantuojan sivuilla.

EVIC-ajotietokone, rattisäätimin. Säätimet ratin etupuolella, audiosäätimet edelleen ratin takapuolella.
Koria vasten taittuvat sivupeilit.
Istuimien keskiosan verhoilu tumma, samaten ovien alaosan. Eli beige jäänyt kokonaan pois.
Kojetaulun keskiosa muuttunut hopeanvärisestä tummaksi.
Voi olla jotain muutakin, mutta nämä nyt näin alkuun havaittua.

Muutokset tuli meille positiivisenä yllätyksenä, tumma sisusta hieno ja EVIC moninaisine säätöineen aivan loistava.

3

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmä Dodge

Itselläni on 2009 Journey ja muuten ihan ok mutta yksi paha tyyppivika taitaa olla ja olisi kiva tietää onko vika poistunut 2010 mallissa. Autossani jäähdyttimen tuuletin käy täysillä koko ajan oli ulkona kuinka kylmä tahansa ja niinpä CRD moottori ei lämpene kunnolla eikä nosta lämpötilaa kuin puoleen siitä johon sen kuuluisi nousta. Maahantuojan mukaan tämä ei ole vika vaan ominaisuus koska tuuletin tuulettaa myös ilmastolaitteen kennoa. Tosin vaikka ilmastoinnin kytkee pois se ei tuuletinta sammuta vaan koko sisä lämppäri pitää kytkeä pois jotta tuuletin ei jäähdyttäisi kylmää konetta. Eli jos haluat että kone lämpenee niin kuin sen pitäisi pitää autolla ajaa iman sisälämppäriä ikkunat huurussa, mutta tämä siis ei ole maahantuojan mukaan vika vaan ominaisuus!

• rotke

Ainakaan 2010 bensa V6:ssa ei ole tuollaista ominaisuutta.

• karinna

Kesällä ostettu ja lämpöhommat ihan samat näköjään kuin ennenkin. Vikaa ei ole löydetty, päivityksiä odotellaan. Olispa tiennyt kesällä. Muuten olen ollut tyytyväinen autoon. Voyager oli kyllä lämmin auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe