Hei ,
auttakaa avutonta naista ja kertokaa kuinka saisin itse vaihdettua uuden lampun palaneen ajovalon tilalle carinaan vm -93 ja oikealle puolelle? Pls. Antakaa asiallisia vastauksia mieluimmin.
Carinan ajovalot
5
2103
Vastaukset
- Toyota tohtori
Nosta paisunta säiliö syrjään pidikkeestä.
Irroita sähköpistoke.
Irroita kumisuoja.
Avaa lämpun pidätin hakanen.
Irroita lamppu.
Asenna uusi lamppu, mutta varo koskemasta lasiosaan. Lampulla ei ole kuin yksi asento umpiossa jolloin valokuvio on oikea.
Kun lamppu on "kolossaan" niin pidätin hakanen kiinni ja loppuroippeet paikalleen päinvastaisessa järjestyksessä.
Sitten tarkistat vielä että valokuvio on terävä ja viereisen kaltainen muodoltaan ja korkeudeltaan.
Vasen puoli on vähän tautisempi vaihtaa, kun akku on ikään kuin tiellä, mutta kuitenkin perushuttua nykyisiin autoihin verrattuna.- Avuton nainen
Kiitos suuresti,
se meni juuri noin! hakanen vähän teki tiukkaa avatessa, mutta onnistu, jee. Hyvät ohjeet annoit:).
Nyt sen osaan oikealle. Vasemmalta en edes yritä, jos koshataa.
- lfldld
Ei mahdu kädet....mit carina e etu umpiot lähtee irti. Viljkuku on rti ja sen alta pultit irti, päältä yksi pultti irti, jumittaa vielä alta jostain. Ei kai vaan puskuria pidä irrottaa. Vittu että japanialaiset osaa...
- Helppo_juttu
Koetapas vaihtaa Passat -08 xenon-poltin. Eihän sekään ole kuin ruuvien ja muttereiden kiertoa mutta niitä on aika paljon. Herkemmältä loppuu usko siihen että Volkswagenilla on joku suunnittelija töissä jolla on vielä maalaisjärkeä edes vähän jäljellä.
- lclfllfl
Helppo_juttu kirjoitti:
Koetapas vaihtaa Passat -08 xenon-poltin. Eihän sekään ole kuin ruuvien ja muttereiden kiertoa mutta niitä on aika paljon. Herkemmältä loppuu usko siihen että Volkswagenilla on joku suunnittelija töissä jolla on vielä maalaisjärkeä edes vähän jäljellä.
Juu,voin uskoa. Löysin ohjeetkin, mutta jostain se vielä jumittaa sisäreunasta alhaalta . Ei nouse eikä liiku eteen eikä taakse. Maskihan onmtietenkinmirrotettu. Ohjseen mukaan kaikki on irti. Vilkun irrotuskin on aika veemäin kun se alareunan tappi kuivuuttaan oli aika jumissa. Sain kuitemkin polttimon vaihdettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24614328Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443753PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283702Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621440Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3471389Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411180En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O10976Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok44893Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8841En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90736