Moikka,
kattelin tuossa että Turussa ollaan innolla järjestämässä "miittiä" porukalla. Löytyisikö Helsingin seudulta osallistujia? Jos pistettäisiin kaikille halukkaille tapaaminen pystyyn? Uusia kavereita on aina kiva saada ja helpompihan se on tutustua kun on paljon porukkaa paikalla :)
Olisiko kukaan kiinnostunut?
Uusia tuttuja Helsingissä, tapaaminen?
23
1184
Vastaukset
- Mimmi866
Passaa! Ois kiva saada uusia kavereita (:
- gijdsigjsdiogj
olen kiinnostunut- N21
- NICKSPARK
uusia ihmisiä olis kyllä kiva tavata.
pistäkää viestiä kun tiedätte missä nähdään!
[email protected]
- sinkkumiesvantaa
millaisesta tapaamisesta mahtaisi olla kyse
- le-i
mukana!
- ..
Kaveritapaamisesta; mentäis vaikka syömään tai istuu iltaa jonnekki?
- Ally2010
Kuulostaisi kivalta. Oon asunut pari vuotta Helsingissä eikä kavereita/ystäviä ole ikinä liikaa... Oon ite 25 mutta mukava ois tutustua uusiin ja eri-ikäisiinkin ihmisiin. :)
- -
Toi kuulostaa kivalta. Itse olen reippaasti yli kolmikymppinen. Ois kyllä kiva tutustua uusiin ihmisiin..kavereita/ystäviä ei tosiaan ole koskaan liikaa...Ja hyvä ois, jos olisi juuri eri-ikäisiä ihmisiä :-)
- --lumi--
- kirjoitti:
Toi kuulostaa kivalta. Itse olen reippaasti yli kolmikymppinen. Ois kyllä kiva tutustua uusiin ihmisiin..kavereita/ystäviä ei tosiaan ole koskaan liikaa...Ja hyvä ois, jos olisi juuri eri-ikäisiä ihmisiä :-)
Eiköhän sitten pistetä vaah miittiä pystyyn! :) Että missä ja milloin?
- le-i
tuleeko ens vkloppu liian nopeasti?
- mimmi...
Tulee! miten olisi 6.3 lauantaina? Joskus alku illasta 16,17 aikaan?
- --lumi--
mimmi... kirjoitti:
Tulee! miten olisi 6.3 lauantaina? Joskus alku illasta 16,17 aikaan?
6.3. käy tänne ainakin hyvin.
- le-i
6.3 on luultavimmin ok.
- Smirre
Joko ootte miittingin järkänny???
- Emy
Samaa kyselen että onko järkätty ja onko kiinnostusta uuteen :) Itse olen 23v nainen ja uusia tuttavuuksia vailla.
- Heihei
SÄ et yhtään kertonut minkä ikäisiä tai kumpaa sukupuolta pitäisi olla? :) Kuulostaa tosi hauskalta toi idea kyllä!
- Heihei
ja siis tosi mielelläni tulisin! Mitähän me sitten tehtäisiin? Itse olen 21 vuotias :)
- mitäsmitäs
Heihei kirjoitti:
ja siis tosi mielelläni tulisin! Mitähän me sitten tehtäisiin? Itse olen 21 vuotias :)
Ai nyt kukaan ei vastaa enää. Jotenkin onnistun olemaan AINA myöhässä prkl:D
- Mimmi...
mitäsmitäs kirjoitti:
Ai nyt kukaan ei vastaa enää. Jotenkin onnistun olemaan AINA myöhässä prkl:D
Miltäs kuulostais 26.3 pe? Jos nähtäis jossain helsingin keskustassa ja mentäis jonnekkin istumaan iltaa. Pistäkääs sähköpostia tulemaan, ja kun on sopiva määrä porukkaa niin näkyillään :) (jos ei onnistu tuohon päivään, niin sitten siirrellään ja pietään yhteyttä sähkisten välillä)
[email protected] - Jeppistää
Mimmi... kirjoitti:
Miltäs kuulostais 26.3 pe? Jos nähtäis jossain helsingin keskustassa ja mentäis jonnekkin istumaan iltaa. Pistäkääs sähköpostia tulemaan, ja kun on sopiva määrä porukkaa niin näkyillään :) (jos ei onnistu tuohon päivään, niin sitten siirrellään ja pietään yhteyttä sähkisten välillä)
[email protected]Juu oon messissä B)
- skiba
Jeppistää kirjoitti:
Juu oon messissä B)
Oisin niin mielelläni lähteny mukaan, mutta taidan olla vähän myöhään liikkeellä. En oikein pääse näin lyhyellä varoitusajalla lähtemään. :D Oon 21-vuotias. Mutta mielelläni tuun mukaan jos vielä uudestaan järjestätte jotain! :)
- annaansku
skiba kirjoitti:
Oisin niin mielelläni lähteny mukaan, mutta taidan olla vähän myöhään liikkeellä. En oikein pääse näin lyhyellä varoitusajalla lähtemään. :D Oon 21-vuotias. Mutta mielelläni tuun mukaan jos vielä uudestaan järjestätte jotain! :)
Joo mäki voin tulla mukaan jos järjestätte jotain vielä :)
- ko_pa
annaansku kirjoitti:
Joo mäki voin tulla mukaan jos järjestätte jotain vielä :)
Hei, joko miitti on mennyt? Ja jos on, jakakaa ihmeessä kokemuksia? Jos sen sijaan ei, vieläkö sen järkkäämisestä joku olisi kiinnostunut? Itse olen vasta Helsinkiin muuttanut ja tunnen täältä tasan uudet työkaverini...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446