Vuokrattavana mökkikäyttöön siisti, täysin kalustettu ja hyväkuntoinen omakotitalo mukavuuksilla jokirannassa puolimatkassa Suomea 35 km Kemistä etelään ja 75 km Oulusta pohjoiseen. Vain 1 km nelostieltä ja kuitenkin rauhallisella paikalla jokitörmällä keskellä peltoaukeaa.
Talviaikaan 70 €/yö (6 henk.) ja alkaen 450 €/viikko. Kesähinta 80 €/yö.
Vuoteet ja vuodevaatteet 6:lle. Matkasänky pienille lapsille. Muutama lisähenkilö mahdollinen patjalla ja lisävuoteilla 10 €/hlö. Vuodevaatteita löytyy kyllä. Liinavaatteet 5 €/hlö. Loppusiivous 50 €, mikäli ette halua itse siivota lähtiessänne. Sähkö ja muut mukavuudet. Televisio, dvd-soitin, filmejä ym. Sähkösauna. Myös lemmikkieläimet. Hyvä tie.
Hiihtämään pääsee ovelta. Meren jäälle 5 km. Kemin Lumilinnaan 35 km. Haaparannalle 60 km, Oulun Edeniin ja Tietomaahan 70 km, Ranuan Eläinpuistoon n. 100 km ym. Syötteelle reilu 100 km ja Rovaniemelle 150 km.
Katso kuvat sekä lisätietoja ja hinnat tarkemmin http://www.nettimokki.com/3475
Tervetuloa !
Puh. 040-7283490 ja 040-7283420
Kemin Lumilinnaan 70 €/yö (6 henk.)
Lapin rajalla
1
205
Vastaukset
- Lapin rajalla
Sähköpostiosoite unohtui: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752