Ootko kuullu tätä paremmasta asiasta?!
9
584
Vastaukset
- atheist1
eppä oo tainnu paljoa sit kuulla... kaikkea sitä...AHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAAAAAA!!!!
- Vai olenko?
Kaikki "USKOVAISET" ovat vääräuskoisia koiria tai harhaanjohdettuja......
.....toisinuskovien silmissä!!!
= Jos jotain "bystiä" kumartaaniin toiselle "bystille" pyllistää!
Minä olen ateisti jotenka en ole "harhaajohdettu koira"
AJATTTELEN OLEN SIIS OLEMASSA - TeOotteOutoja
Sehän oli kerrassaan kaunista musiikkia. :0)
- Elämä lahkon vankina
http://areena.yle.fi/video/728403
Voimala
Elämä lahkon vankina. Vieraina kauppaneuvos Leevi K. Laitinen, esikoiskirjailija Seija Vilén ja kirkkohallituksen perheasiain johtaja Martti Esko.- hemulihaisuli
ohjelma: Elämä pahan, itsekkään, tappavan maailman vankina
kanava: oma peili
aika: 24/7
Ratkaisu: Jesus Christ ;) - hemuli?
hemulihaisuli kirjoitti:
Ratkaisu: Jesus Christ ;)Jos Jeesus elää niin silloinhan sen täytyy olla zombi, elävä kuollut. Pari viikkoa sitten se kaikkivaltias tappoi 200000 ihmistä woodooalueella Haitissa. Sellainen hyväntahtoinen zombi se on.
- Minä vain..
hemulihaisuli kirjoitti:
Ratkaisu: Jesus Christ ;)Eli liity johonkin hihhulilahkoon, jonka saarnaaja raiskaa sinun lapsesi. Jumalan nimeen tietenkin..
- hemulihaisuli2
Minä vain.. kirjoitti:
Eli liity johonkin hihhulilahkoon, jonka saarnaaja raiskaa sinun lapsesi. Jumalan nimeen tietenkin..
Niin tältä näyttää lopun ajat, raamatussa se jo lukeekin.. pahempaa on tulossa.
sinä minä vain: ..? ok? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei173909Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261454- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi601175Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721120- 441085
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86885
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48828