Miten toimii ihastunut kaurismies?

Tahtoo tietää

Olen korviani myöten ihastunut kaurismieheen. Tunnemme töiden kautta ja molemmat ovat vapaita (30v). Kaikki keskustelut käydään pilke silmä kulmassa ja olen usein ollut täysin varma vaistostani sen suhteen, että kiinnostusta löytyy molemmin puolisesti. Viime aikoina hän on usein pyytänyt tauolle kanssaan ja kerran (viikko sitten) kävimme suoraan töistä lasillisella aloitteestani... Nyt asiat eivät kuitenkaan etene ja olen alkanut epäröidä vaistoni suhteen. Olenko sittenkin vaan hyvä tyyppi? Tuntuu, että melkoista soutamista ja huopaamista.. Luotan siihen, että oman aloitteeni olen jo tehnyt, joten kauanko treffikutsua kauriilta kannattaa odotella? Missä vaiheessa voi todeta, että häntä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta?

4

1732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalat77

Todella! Mistä tietää onko kaurismies kiinnostunut vai ei jos juttu ei sen pidemmälle ole edennyt... Aika jahkailevaa meininkiä itelläkin vaikka muut kiinnostuksen merkit ilmassa.. Voisiko joku ystävällinen kaurisherra kertoilla :)

• kaurism.

vähän noita kiinnostuksen merkkejä joita sun mielestä on ilmassa.

• kaurism.

että sun kaurisihastus ei ole vielä eennyt kiinnostusta pitemmälle.

• Olet löytänyt kauriin, joka on sinun suhteesi aivan yhtä epävarma kuin sinä hänen. "Merkit ovat selvät, mutta piruko noista naisista selvän ottaa". Todennäköisesti äijä on joskus ollut kiinnostunut naisesta, joka on vain huvin vuoksi esittänyt kiinnostunutta. Seuraamukset ovat olleet sen verran nolot, ettei uutta erehdystä mielellään tehdä. Tai ehkä on muita huonoja kokemuksia. Joka tapauksessa, nostamalla kissan pöydälle saat lopultakin selvyyden tilanteeseen. Ei hän suutu, vaan luultavasti on pelkästään iloinen aloitteestasi. Voihan sinulla tietenkin olla kilpailija jossain, missä tapauksessa todella kannattaa iskeä ensimmäisenä. Kahdesta yhtä kiinnostavasta naisesta hän luultavasti valitsee sen, jonka kanssa päästään itse asiaan nopeimmin. Tässä suhteessa hän tuskin eroaa muista miehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      123
      1220
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      782
    Aihe