Kia Venga

faktus

saapuu maaliskuussa suomeen, silloin alkaa polo ja fiesta myyjillä kova kausi!

12

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukhan

Kävin eilen Antwerppenissa koeajamassa tuon Venkulan ja ei sävhäyttänyt ollenkhaan, joten turha sitä on tänne Pohjolhaan kiikuttaa.

• VengaKIA

Kävit eilen ajamassa ulkomaailmassa ja tänään oot Suomessa :D

• lentokonhet
        VengaKIA kirjoitti:

Eipä tuo kumma olhe, kun ilimojen halkhi pyyhkäsee.

• sen jostain
        VengaKIA kirjoitti:

et missä ollaan oltu nettiyhteydessä. Soomes vai Soomen ulkoo.. ku tänne älykkövoorumille kirjottelee.

Tiedän muutaman kaverin jotka jopa Saksanmaalta kommentoi asioita ja joku kuulemma jopa Hawajilta asti on onnistunnu olemaan nettiyhteydessä palstalle, On se nykytekniikka ihmeellistä.

Vai onks mua sitenkii huijattu.

• Bora korahtelee jo

mihin kokoluokkaan tuo tulee? Onko ceediä pienempi?

• Berämies

Hyi hitto! Ruma kuin rullatuoli tuo Venga ja ominaisuuksiltaankin lähes samaa tasoa rullatuolin kanssa.

• Itse kokenut

Kannattaa kuitenkin kysyä tulevien huoltojen hintoja ennen kauppaan ryntäämistä. Polon ja Feistan
        huoltoihin tarvitaan vain kolmasosa euroista mitä Kiaan, jos hinnat Ceedin tasoa. Sekä puuttuvien varaosien odotus Kialla 1 - 3 kuukautta.

• tarksistettavissa
        Itse kokenut kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin kysyä tulevien huoltojen hintoja ennen kauppaan ryntäämistä. Polon ja Feistan
        huoltoihin tarvitaan vain kolmasosa euroista mitä Kiaan, jos hinnat Ceedin tasoa. Sekä puuttuvien varaosien odotus Kialla 1 - 3 kuukautta.

"Polon ja Feistan huoltoihin tarvitaan vain kolmasosa euroista mitä Kiaan, jos hinnat Ceedin tasoa"

Onkohan nyt vertailuissa sama valuutta käytössä. Jos tuo pitäisi paikkansa, niin samalla logiikalla Polon ja Fiestan huolenpitosopimusten hinnat pitäisi siis olla vain kolmasosa Kian vastaavasta:

Delta mainostaa esim. Ceedin huolenpitosopimusta 36kk/60000km = 31,50e/kk

http://www.delta.fi/huoltoturva

Samanlainen soppari esim. vastaavaan Golffiin 36kk/60000km maksaa 48e/kk!!!!!!!

http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw4.nsf/0/6FD0F650847DED24C2257592003583DC?OpenDocument

Aika huima ero, ei tosin ihan sitä kolmasosaa, mutta EIHÄN KIA OLLUTKAAN SE KALLIIMPI! Kian huoltohinnat ovat siis n. 52% halvemmat kuin VW:n.

• fiesta 05

täytyy tosissaan nyt alkaa miettiin josko fiesta sais lähtee keväällä "käveleen".Jos tuo kyseinen lähtee samal taval myymään kun ceed teki 3v. sitten ja käyttäjätyytyväisyys samaa luokkaa niin myyntimenestys tuostakin tulee. Fordini on nyt "pikkuvioitellut" tässä reilu vuos, jarruista kytkimeen ja mulle alkaa riittää!

• brylles

Tuo Kia Venga. Se on ollut nytt myyniin ruotsissa monta viikkoa, mutta kestä ja kestää ennen se tule suomeen. Onko täma delta porukka niin laiskas että et saa nämä kia venga meille ? Kyllä vaan näin tuntu olla.

• Ei huono---

4 tähteä tuon uuden kireämmän euro-ncap-luokituksen mukaan ei ole huono suoritus, vanhalla asteikolla tuo sais kevyesti 5 tähteä, mitä sen tämän hetkiset kilpailijatkin ovat saaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe