saapuu maaliskuussa suomeen, silloin alkaa polo ja fiesta myyjillä kova kausi!
Kia Venga
12
1419
Vastaukset
- kukhan
Kävin eilen Antwerppenissa koeajamassa tuon Venkulan ja ei sävhäyttänyt ollenkhaan, joten turha sitä on tänne Pohjolhaan kiikuttaa.
- VengaKIA
Kävit eilen ajamassa ulkomaailmassa ja tänään oot Suomessa :D
- lentokonhet
VengaKIA kirjoitti:
Eipä tuo kumma olhe, kun ilimojen halkhi pyyhkäsee.
- sen jostain
VengaKIA kirjoitti:
et missä ollaan oltu nettiyhteydessä. Soomes vai Soomen ulkoo.. ku tänne älykkövoorumille kirjottelee.
Tiedän muutaman kaverin jotka jopa Saksanmaalta kommentoi asioita ja joku kuulemma jopa Hawajilta asti on onnistunnu olemaan nettiyhteydessä palstalle, On se nykytekniikka ihmeellistä.
Vai onks mua sitenkii huijattu.
- Bora korahtelee jo
mihin kokoluokkaan tuo tulee? Onko ceediä pienempi?
- Berämies
Hyi hitto! Ruma kuin rullatuoli tuo Venga ja ominaisuuksiltaankin lähes samaa tasoa rullatuolin kanssa.
- Itse kokenut
Kannattaa kuitenkin kysyä tulevien huoltojen hintoja ennen kauppaan ryntäämistä. Polon ja Feistan
huoltoihin tarvitaan vain kolmasosa euroista mitä Kiaan, jos hinnat Ceedin tasoa. Sekä puuttuvien varaosien odotus Kialla 1 - 3 kuukautta. - tarksistettavissa
Itse kokenut kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin kysyä tulevien huoltojen hintoja ennen kauppaan ryntäämistä. Polon ja Feistan
huoltoihin tarvitaan vain kolmasosa euroista mitä Kiaan, jos hinnat Ceedin tasoa. Sekä puuttuvien varaosien odotus Kialla 1 - 3 kuukautta."Polon ja Feistan huoltoihin tarvitaan vain kolmasosa euroista mitä Kiaan, jos hinnat Ceedin tasoa"
Onkohan nyt vertailuissa sama valuutta käytössä. Jos tuo pitäisi paikkansa, niin samalla logiikalla Polon ja Fiestan huolenpitosopimusten hinnat pitäisi siis olla vain kolmasosa Kian vastaavasta:
Delta mainostaa esim. Ceedin huolenpitosopimusta 36kk/60000km = 31,50e/kk
http://www.delta.fi/huoltoturva
Samanlainen soppari esim. vastaavaan Golffiin 36kk/60000km maksaa 48e/kk!!!!!!!
http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw4.nsf/0/6FD0F650847DED24C2257592003583DC?OpenDocument
Aika huima ero, ei tosin ihan sitä kolmasosaa, mutta EIHÄN KIA OLLUTKAAN SE KALLIIMPI! Kian huoltohinnat ovat siis n. 52% halvemmat kuin VW:n.
- fiesta 05
täytyy tosissaan nyt alkaa miettiin josko fiesta sais lähtee keväällä "käveleen".Jos tuo kyseinen lähtee samal taval myymään kun ceed teki 3v. sitten ja käyttäjätyytyväisyys samaa luokkaa niin myyntimenestys tuostakin tulee. Fordini on nyt "pikkuvioitellut" tässä reilu vuos, jarruista kytkimeen ja mulle alkaa riittää!
- brylles
Tuo Kia Venga. Se on ollut nytt myyniin ruotsissa monta viikkoa, mutta kestä ja kestää ennen se tule suomeen. Onko täma delta porukka niin laiskas että et saa nämä kia venga meille ? Kyllä vaan näin tuntu olla.
- Ei huono---
4 tähteä tuon uuden kireämmän euro-ncap-luokituksen mukaan ei ole huono suoritus, vanhalla asteikolla tuo sais kevyesti 5 tähteä, mitä sen tämän hetkiset kilpailijatkin ovat saaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332