Moikkelis vaan kaikki 70v (miksei vähän nuoremmatkin ;)) en ole oikeastaan viellä 70 tyätän maaliskuun lopulla.Jos vaan teill muille sopii että tulisin tänne turisemaan miksen myös tuonne sätti puolellekkin:).Pirteää talvenjatkoa ja hyvää helmikuun alkua!
Terveisin Ritvainkeri
terve kaikki 70v
19
457
Vastaukset
- *Kukkahame*
Ihan mukavaa että kaartimme kasvaa, ja tulee uutta näkökulmaa näihin kirjoituksiin.
Olen juuri ylittänyt tuon 70 enkä kyllä tunne itseäni niin vanhaksi, virkeä ja toimiva isoäiti.
Lämpimästi Tervetuloa Ritvainkeri viihtymään kanssamme.- etsivivä-amadeus
tervetuloa palstalle minunkin puolestani.Toivottavasti viihdyt.Mukava saada uusia virkeitä kirjoittelijoita.
Sefun pitäis toivottaa uudet kasvot tervetulleeksi,epäilen ettei meillä ole kapteenia laivassa,kun kaikki keskenkasvuiset puskajussit palstaa pitää hallussaan.
Ei se mitään,en saa moisesta kuitenkaan hallusinaattioita.
Hyvin menee amateuksella,rantaterassille pääsen toukokuussa,kyllä se siitä lutviintuu.. - Seku
etsivivä-amadeus kirjoitti:
tervetuloa palstalle minunkin puolestani.Toivottavasti viihdyt.Mukava saada uusia virkeitä kirjoittelijoita.
Sefun pitäis toivottaa uudet kasvot tervetulleeksi,epäilen ettei meillä ole kapteenia laivassa,kun kaikki keskenkasvuiset puskajussit palstaa pitää hallussaan.
Ei se mitään,en saa moisesta kuitenkaan hallusinaattioita.
Hyvin menee amateuksella,rantaterassille pääsen toukokuussa,kyllä se siitä lutviintuu..Ei "alaikäisyys" ole esteenä tulla kirjoittelemaan. Itse täytin marraskuussa tuon 68 vuotta, mutta olen sen verran sekundaa, että kävisin hyvin vanhemmastakin.
Tilanteen mukaan : Pojalleni ja tyttärelleni sanon usein, että tehkää se tai tuo asia, ei vanha äiti jaksa.
Joskus taas kehaisen, että enhän minä mikään vanha ole.
Tervetuloa Ritvainkeri!
Tervetuloa meidän urheiluseuraan! Ei täällä niin pilkun päälle syynätä virkatodistuksesta, milloin kukakin on syntynyt. Sitä paitsi "alaikäisyyshän" on vika, joka korjaantuu ajan myötä.
Toivottavasti viihdyt!minä toivotan näin kaukaisesti, kun en tiedä oletko uus tuttavuus, vai vanha tuttavuus uus, mutta niin tai näin toivottavasti tuot tullessasi, ihan muunlaista virikkeitä kuin mitä nykyään saa lukea palstalta, ketju kuin ketju on änkkäränkkää täynnä. Toivottavasti tuotkin mukanasi pienen piristys ruiskeen ja suollat palstalle vain mukavia aloituksia, ja kirjoittelet vain sopuisia vastauksia itsekullekin, näin olisit hyödyksi 70 palstalle.
- Katleija-yksi
Tervetuloa joukkoon jaloon,
tutustu rauhassa uuteen taloon.
Tutustu täällä oloon ja eloon,
kanna ystävä kortesi kekoon.- Ritvainkeri
On niin ihanaa kun toivotetaan noin lämpimästi tervetulleeksi ja pirtistä huomaa että täällä ollaan mukavia kohteliaita ja ystäviä keskenään ei haukuta eikä riidellä eikö niin:)
- Seku
Ritvainkeri kirjoitti:
On niin ihanaa kun toivotetaan noin lämpimästi tervetulleeksi ja pirtistä huomaa että täällä ollaan mukavia kohteliaita ja ystäviä keskenään ei haukuta eikä riidellä eikö niin:)
Emme hauku, emmekä riitele. Eri mieltä saatamme olla joskus jostain.
- pysähdy aika!
Seku kirjoitti:
Kyllä olen täällä vanha teidän nuorempien joukossa. Tänä kesänä täytän 77 vuotta.
Uskomatonta, mihin nuo vuodet ovat menneet, varsinkin sitten 70 vuotiaasta.
En kyllä tunne itseäni näin vanhaksi. Tanssin, pyöräilen ja harrastan kaikenlaisia hommia. - Katleija-yksi
pysähdy aika! kirjoitti:
Kyllä olen täällä vanha teidän nuorempien joukossa. Tänä kesänä täytän 77 vuotta.
Uskomatonta, mihin nuo vuodet ovat menneet, varsinkin sitten 70 vuotiaasta.
En kyllä tunne itseäni näin vanhaksi. Tanssin, pyöräilen ja harrastan kaikenlaisia hommia.Eihän me ollakaan vanhoja, olkoon muut. Suomi 24:nkin mukaan alle kuusikymppiset ovat aikuisia ja yli kuusikymppiset ovat varttuneenpaa väkeä. Kukin taaplaa voimiensa ja kykyjensä mukaan. Täällä päänupin lisäksi tarvitaan kestävää takamusta ja liikkuvia sormia, niin ja näkökykyä laseilla tai ilman. Pärjää jos yksikin silmä näkee.
- julle
Seku kirjoitti:
On kiva kun ompi oman ikäistä seuraa vaan mitä .Tää koneen käyttö on hanklaa kun ei ole
tottunut kirjoittelemaan. - pilvi*
Ritvainkeri kirjoitti:
Tervetuloa joukkoomme, taisimme Susmorsiamen kanssa innostua kirjoittamaan runoaloitukseesi :D
Hauskaa oli kun antaa mielikuvituksellekin tilaa joskus:D Viihtyisiä hetkiä eri aiheiden parissa.
- smirkeline
En minäkään ole vielä kun 65 ja risat, mutta palsta on mielestäni parempi kuin kuuskymmppisillä.
En kirjoittele paljon, lueskelen enemmän.
Terveys ja painonhallinta ketjuun olen kirjoitellut.- Katleija-yksi
Minä fanitan Asterixia ja tunnen sieltä kyläpäällikkö Alatobixin topakan vaimon Smirgelinen. Liekö hän esikuva sinunkin idolisi. Hieno nimimerkki sinulla.
- Smirkeline*
Katleija-yksi kirjoitti:
Minä fanitan Asterixia ja tunnen sieltä kyläpäällikkö Alatobixin topakan vaimon Smirgelinen. Liekö hän esikuva sinunkin idolisi. Hieno nimimerkki sinulla.
Luen vieläkin Asterixia, topakka nainen se Smirkeline, pitää Aladobixin kurissa ja lohduttelee että ei taivas vielä putoa niskaan:)
- mami7
En uskalla toivottaa Ritvainkeriä tervetulleeksi,koska itsekkin kirjoitan tälle palstalle ensi kertaa,mutta kaikesta päätellen hänet on jo koodattu remmiin. Itse kyllä täytän ikärajan nippa nappa,mutta täytyy kysyä porukalta vieläkö hanuria soittava vanhus mahtuisi mukaan? En kylläkään soita pändissä,mutta jos tulee mökilleni epämieluisia vieraita jotka alkaa politikoimaan tai moittimaan nyky nuoria,sieppaan hanurin ja alan soittaan,niin jopahan lähtevät,ja saan soittaa niin huonosti kuin haluan.No tämä oli vähän liiottelua,mutta kaikki ei tykkää kaikesta.Jään odottamaan ilmoitustanne.Debet vain Reedet
- piipahtaja
Ei kai nyt lupaa tarvitse keneltäkään kysyä jos haluaa kirjoitella tänne. Tuskin kellään muista kirjoittajista on kieltämisen valtuuksiakaan, joten siitä vaan kynä sauhuamaan. Tulen sitten lukemaan ihan luvatta.
piipahtaja kirjoitti:
Ei kai nyt lupaa tarvitse keneltäkään kysyä jos haluaa kirjoitella tänne. Tuskin kellään muista kirjoittajista on kieltämisen valtuuksiakaan, joten siitä vaan kynä sauhuamaan. Tulen sitten lukemaan ihan luvatta.
Yhdyn edellisiin, ja toivottelen kaikki uudet kirjoittelijat tai lukijat tervetulleiksi. Jokainen voi tulla "oman aiheensa" kanssa jutustelemaan. Ihan ilman "lupaa" ! Ajalla joka itselleen sopii. Kivahan se on kun uusia tulee.
Itse sisällyn suunilleen noihin ikäraameihin 70 jos ei nyt pilkkua halkaista, ja niin ei tehdä !
Harvakseltaan tulee käytyä- aina joskus.
Aurinko häikäisee siniseltä taivaalta- mikäpä nyt on elellessä. Kevättä kohti !
Siitä vaan kynät sauhuamaan.........- lukemassa käyn
meri-kukka98 kirjoitti:
Yhdyn edellisiin, ja toivottelen kaikki uudet kirjoittelijat tai lukijat tervetulleiksi. Jokainen voi tulla "oman aiheensa" kanssa jutustelemaan. Ihan ilman "lupaa" ! Ajalla joka itselleen sopii. Kivahan se on kun uusia tulee.
Itse sisällyn suunilleen noihin ikäraameihin 70 jos ei nyt pilkkua halkaista, ja niin ei tehdä !
Harvakseltaan tulee käytyä- aina joskus.
Aurinko häikäisee siniseltä taivaalta- mikäpä nyt on elellessä. Kevättä kohti !
Siitä vaan kynät sauhuamaan.........siellä on monta mukavaa kirjoittajaa, olisi kiva lukea teidän kirjoituksia muuallakin, tuntuu että teidän leppoisien keskusteluun voisi arempikin ottaa kantaa, ei heti naureta "ulos".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822