Eckerö Line on ainoa suomalainen varustamo Tallinnaan. Muita isänmaallisia ei tästä maasta enää löydy, kuin ahvenanmaalaiset. Finnlines on myyty italialaisille gangstereille ja siitä on ssuomalaisille eläkevakuutusyhtiöille (Suomen eläkeläisille) tullut monta kertaa turpiin menetettyjen osinkojen muodossa. Silja on myyty Viroon ja siellä sama kuvio toistuu. Onhan meillä sentään Viking, sekin ahvenanmaalainen. Fennot ovat ahneuksissaan rahastaneet karmein seurauksin. Ainoa pelastus ja ainoa isänmaallinen on merenkulussa pikkuinen Ahvenanmaa, väestömäärältään samankokoinen kuin keskiverto maalaiskunta. Hävetkää, fennot! Olette myyneet isänmaanne gangstereille!
Toisaalta, en enää yhtään ihmettele!
Isänmaalinen Ahvenanmaa
ahvenarulez
4
375
Vastaukset
- uudeltamaalta
Tässähän oli aivan asiallinen keskusteluketju. Mihin se katosi? Olisiko joku näistä sairaala-asukeista tai peräti apukoulutasoisesta Lukeneesta joilla osuutta poistatukseen? Tässä nähtiin taas yksi käsittämätön tapaus. Surullista mutta totta. Meitä on niin moneksi. Varsinkin niitä säälittäviä.
- Ahmed Ahne
Ahneudenmaa on tosi isänmaallinen, mutta se isänmaa on ruotsi.
- gfh
kaikki somalit ahvenanmaalle mitä thurssin isopää on suomeen tilannut,idiootti muijja huhasdfhjhjfg
- Sklibo
vaan häpeä. Ja kaikenkaikkiaan on säälittävää tuoda tietämättömyytensä esiin tänne tuolla tavalla.
Huh-huh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386