Joskus

ei jaksa...

mietin, että mitä sä oikeasti ajattelet tästä kaikesta? Miksi tämä on niin vaikeaa?

8

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei niin...

tunteita ja ajatuksia täälläkin. No, tanssiin tarvitaan kaksi, yksinään se on vähän hankalaa aina.

• ?

yhden vain kaksikymmentä vastausta?

• Niin miksi?

Miksi tämä on niin vaikeaa?

• %&%

on tapana tehdä yksinkertaisista asioista vaikeita.

• sinulle n-->m

syy miksi vaikeaa ? Mielestäni juuri sinä (m) teet tästä vaikeaa , et kerro tunteistasi minulle suoraan, välillä kerrot toiveistasi, ja ne on samanlaisia kuin minulla... lupaat kyllä kaikenlaista yhteistä aikaa , puheluja, viestejä... mutta niin usein odottamaan turhaan.

Itse olen sinuun ottanut yhteyttä , välillä pelkään jo että olet leikkinyt vain kanssani... en ymmärrä miksi se on niin vaikeaa kertoa jos ei ole tunteita enää... ei halua enää jatkaa.

Miksi näin, missä se yhteinen aika jota olen odottanut, kerroit että kaipaat yheteisiä juttuhetkiä , toisen huomioimista ja kunnioittamista, läheisyyttä ja hellyyttä, rakkautta ---> sitä olen kaikkea sinulle antanut ja minä olen kyllä pyrkinyt järjestämään aikaakin,olen jättänyt oman harrastamisenikin syrjään välillä jotta meille järjestyisi aikaa... osaan joustaa tarvittaessa, ottaa huomioon toisenkin tunteet ja tarpeet, mutten ihan kaikkea ole valmis antamaan periksi enkä anteeksi.

Ainainen "kiire", toki työkiireet ymmärrän ja asioiden hoitamiset, mutta jos toiseen haluaa todellakin tutustua ja tuntea...
      on löydyttävä aikaa yhteisiin hetkiin ---> Odotan viestiini vastausta turhaanko sitä en tiedä , mutta sen tiedän etten tyydy vain lupauksiin ja odottamiseen.

Olen kertonut sinulle tunteeni, toivon ettet leiki...
      sana tai pari vain kyllä ymmärrän... menen , poistun elämästäsi enkä ota enää yhteyttä.

• helppoo olla onnelli

Ajattelen tästä kaikesta että tää on vain elämää.kaikki menee niinkuin niiden on ajateltu menevän.Syy miksi se on niin vaikeaa on se että se mitä sulla on ei tee sua onnellisesksi,,koko ajan ahaluat olla toisessa paikassa,toisessa tilassa muualla..kuin tässä hetkessä.

• kirjurityttö

se on siksi että pelottaa tai jännittää. Vaikeaa se on siksi että olisi halunnut että asiat menevät toisella tapaa niin että olisi voinut voittaa pelkonsa niin että olisimme tavanneet jossain kaupungilla. Olisi voitu aloittaa alusta. Olisin voinut heittää ilmaan jutun tai sinä olisit voinut. Riippuu tilanteesta. Tärkeää olisi ollut kuitenkin molempien halu kohdata ja ottaa ensiaskel tutustumiseen.
      Katseet on kuitenkin pikaisesti heitetty että jotain kiinnostusta löytyy muutakin kuin ystävyyteen yltävään.

• 46etr9gjifjjk

OLEN PARAS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe