Arpelan hemohessu paljastui nyt samalla...
Myllylä on kertonut kuulusteluissa, että epoa on annosteltu hänelle suoraan suoneen. Sitä, kuka näin on tehnyt, Myllylä ei ole kertonut. Hän ei ole myöskään kommentoinut tarkkaa ajankohtaa eikä sitä, ketkä ovat asiasta tienneet. Karpaasit toimivat yhdessä että rehellinen Lapin mieskin mukana epon käyttäjänä.
Isometsä teki kyllä inhottavan teon, kun senjälkeen, kun käry kävi, niin kehui, että "älkää luulko, että hänellä rahat loppuu!...me lähemme vaimonkanssa maailmanympärysmatkalle, ja laitamme uuven vauvan tilaukseen"
Siinä uusi hemonassu syntyi...
Hiihtoa epon kans
15
457
Vastaukset
- kuitunenkin
Kuitunen jäi lahdessa 2001 kiinni samassa rytäkässä kuin isometsä, myllylä ja kirvesniemikin. mihin kuitunen noista ajoista olis muuttunut? kun tietää varsin hyvin että tulos tehdään vilpin avulla helpoiten
- mikko_45
Vois ne isometsä ja kirvesniemikin tunnustaa kun mitään eivät ole koskaan voittaneet puhtaana, virpi kuitunen kärsi lahden kilpailukiellon mutta ei sillä ole tänä päivänäkään puhtaat jauhot pussissa
- aina vaan
mikko_45 kirjoitti:
Vois ne isometsä ja kirvesniemikin tunnustaa kun mitään eivät ole koskaan voittaneet puhtaana, virpi kuitunen kärsi lahden kilpailukiellon mutta ei sillä ole tänä päivänäkään puhtaat jauhot pussissa
Kuitunen jäi lahdessa 2001 kiinni samassa rytäkässä kuin isometsä, myllylä ja kirvesniemikin. mihin kuitunen noista ajoista olis muuttunut? kun tietää varsin hyvin että tulos tehdään vilpin avulla helpoiten.
- koko hiihto ollu
aina vaan kirjoitti:
Kuitunen jäi lahdessa 2001 kiinni samassa rytäkässä kuin isometsä, myllylä ja kirvesniemikin. mihin kuitunen noista ajoista olis muuttunut? kun tietää varsin hyvin että tulos tehdään vilpin avulla helpoiten.
Vilpillähän hiihtokisat on voitettu aina! katsoittako kun matikainen oli telkussa? emäntä vanhentunu ainakin 10v. Yhdessä vuodessa.Painaa menneisyys et mitä jos kärähtää.
- Mettää vain nimessä
koko hiihto ollu kirjoitti:
Vilpillähän hiihtokisat on voitettu aina! katsoittako kun matikainen oli telkussa? emäntä vanhentunu ainakin 10v. Yhdessä vuodessa.Painaa menneisyys et mitä jos kärähtää.
Siinä kans oikea "Arpelan Aurinko" heh.. kyllä olis jo aika puhdistaa pöytä lopullisesti!
- hemohessut_
Mettää vain nimessä kirjoitti:
Siinä kans oikea "Arpelan Aurinko" heh.. kyllä olis jo aika puhdistaa pöytä lopullisesti!
Eipäs voi Myllylää entisenä huippuhiihtäjänä pitää. Vippaskonsteilla hankituilla saavutuksilla ei ole mitään arvoa. Aivan hyvin voi palauttaa kaikki mitallinsa ja mitätöidä koko uransa. Toisaalta myös Isometsän pitäisi toimia samoin. Yhteiskunnan varoilla kepulikonsteilla saavuteilla voitoilla pilaavat ainoastaa suomalaisten urheilijoiden maineen. Toki Kaisa Varis on törkein tapaus kaksi kiistatonta käryä ja kieltää kaiken. Jatkaa jopa kilpailemista. Tekee pilkkaa koko maan ampumahiihtäjistä.
- olis niinku reiluu
aina vaan kirjoitti:
Kuitunen jäi lahdessa 2001 kiinni samassa rytäkässä kuin isometsä, myllylä ja kirvesniemikin. mihin kuitunen noista ajoista olis muuttunut? kun tietää varsin hyvin että tulos tehdään vilpin avulla helpoiten.
Dopingista Lahden MM-hiihtojen 2001 kisoissa kärynneet:
Jari Isometsä
Janne Immonen
Harri Kirvesniemi
Mika Myllylä
Milla Jauho
Virpi Kuitunen
REHELLISYYDEN NIMISSÄ NOIDEN EDELLÄMAINITTUJEN URHEILIJOIDEN ON TUNNUSTETTAVA
KÄYTTÄNEENSÄ LAITTOMIA AINEITA LAHDEN MM-HIIHDOISSA 2001. - suosuksi
olis niinku reiluu kirjoitti:
Dopingista Lahden MM-hiihtojen 2001 kisoissa kärynneet:
Jari Isometsä
Janne Immonen
Harri Kirvesniemi
Mika Myllylä
Milla Jauho
Virpi Kuitunen
REHELLISYYDEN NIMISSÄ NOIDEN EDELLÄMAINITTUJEN URHEILIJOIDEN ON TUNNUSTETTAVA
KÄYTTÄNEENSÄ LAITTOMIA AINEITA LAHDEN MM-HIIHDOISSA 2001.Oletteko miettinyt kuinka paljon hiihtoliiton tukia ym. avustuksia nämä hemohessiläiset ovat vieneet muilta puhtailta hiihtäjiltä uransa aikana niin ja tietysti menestymisen mahdollisuuden .vastuuseen koko porukka.
- Hemo Nassu
olis niinku reiluu kirjoitti:
Dopingista Lahden MM-hiihtojen 2001 kisoissa kärynneet:
Jari Isometsä
Janne Immonen
Harri Kirvesniemi
Mika Myllylä
Milla Jauho
Virpi Kuitunen
REHELLISYYDEN NIMISSÄ NOIDEN EDELLÄMAINITTUJEN URHEILIJOIDEN ON TUNNUSTETTAVA
KÄYTTÄNEENSÄ LAITTOMIA AINEITA LAHDEN MM-HIIHDOISSA 2001.eikö ollu karpaasi kans.
- nomand
Mettää vain nimessä kirjoitti:
Siinä kans oikea "Arpelan Aurinko" heh.. kyllä olis jo aika puhdistaa pöytä lopullisesti!
pohjoisen mies, eikös hän jotain siihen tyylin sanaillut ennen kuin se vyyhti kokonaan alkoi purkautua.
- epoa koneeseen
suosuksi kirjoitti:
Oletteko miettinyt kuinka paljon hiihtoliiton tukia ym. avustuksia nämä hemohessiläiset ovat vieneet muilta puhtailta hiihtäjiltä uransa aikana niin ja tietysti menestymisen mahdollisuuden .vastuuseen koko porukka.
mokomaa naukumista tästä "epohommasta". Kansa kyllä ottaa kunnian itselleen kun suomipoika voittaa jossain mm tia olympiakisassa. Kun käry tulee ei kukaan halua olla em henklöiden ystävä. Suomihan oli vain sellainen takapajula "tuotekehityksessä" vuosisadan vaihteessa ja varmaan vieläkin, että jäivät kiinni. Huipulla käytetään kaikki luvaton mikä vähänkään on mahdollista ilman suurta kiinnijäämisen riskiä, niin se vaan on, totutelkaa vaan siihen totuuteen. Turha täällä on hurskastella asiasta !!!!!
- jo
p.petäjä-.-. kirjoitti:
http://www.yle.fi/mot/040900/kasis.htm
tälläistä se on ollut ja tulee olemaan;Mitä tälläisiä vanhoja asioita vielä kaivellaan, todella typerää touhua. Vaikuttaa siltä että nautitaan skandaaleista jne..
- Sana on vapaa
jo kirjoitti:
Mitä tälläisiä vanhoja asioita vielä kaivellaan, todella typerää touhua. Vaikuttaa siltä että nautitaan skandaaleista jne..
Kysymys on ns. skandaaleilla rahastamisesta. Tuskinpa kansakunnan moraali tällä tavoin kohoaa. Vain media ja lakimiehet hyötyvät asiasta. Onhan tällä asialla siis työllistävä vaikutus siinä mielessä. Mielestäni iltapäivälehtien kuuluisi sponsoroida voimakkaasti näitä ns. dopinglajeja, koska niistä aika paljon hyötyvät lehtien myynnissä.
- maitokone
epoa koneeseen kirjoitti:
mokomaa naukumista tästä "epohommasta". Kansa kyllä ottaa kunnian itselleen kun suomipoika voittaa jossain mm tia olympiakisassa. Kun käry tulee ei kukaan halua olla em henklöiden ystävä. Suomihan oli vain sellainen takapajula "tuotekehityksessä" vuosisadan vaihteessa ja varmaan vieläkin, että jäivät kiinni. Huipulla käytetään kaikki luvaton mikä vähänkään on mahdollista ilman suurta kiinnijäämisen riskiä, niin se vaan on, totutelkaa vaan siihen totuuteen. Turha täällä on hurskastella asiasta !!!!!
Ymmärräkkään puhtaasta urheilusta mitään sillä se vaatii korkeamman ajattelukyvyn ja paljastaa sen ettet ole urheilija vaan vilpillä viisastelija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402