Hiihtoa epon kans

hemoillaan

Arpelan hemohessu paljastui nyt samalla...
Myllylä on kertonut kuulusteluissa, että epoa on annosteltu hänelle suoraan suoneen. Sitä, kuka näin on tehnyt, Myllylä ei ole kertonut. Hän ei ole myöskään kommentoinut tarkkaa ajankohtaa eikä sitä, ketkä ovat asiasta tienneet. Karpaasit toimivat yhdessä että rehellinen Lapin mieskin mukana epon käyttäjänä.

Isometsä teki kyllä inhottavan teon, kun senjälkeen, kun käry kävi, niin kehui, että "älkää luulko, että hänellä rahat loppuu!...me lähemme vaimonkanssa maailmanympärysmatkalle, ja laitamme uuven vauvan tilaukseen"
Siinä uusi hemonassu syntyi...

15

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitunenkin

      Kuitunen jäi lahdessa 2001 kiinni samassa rytäkässä kuin isometsä, myllylä ja kirvesniemikin. mihin kuitunen noista ajoista olis muuttunut? kun tietää varsin hyvin että tulos tehdään vilpin avulla helpoiten

      • mikko_45

        Vois ne isometsä ja kirvesniemikin tunnustaa kun mitään eivät ole koskaan voittaneet puhtaana, virpi kuitunen kärsi lahden kilpailukiellon mutta ei sillä ole tänä päivänäkään puhtaat jauhot pussissa


      • aina vaan
        mikko_45 kirjoitti:

        Vois ne isometsä ja kirvesniemikin tunnustaa kun mitään eivät ole koskaan voittaneet puhtaana, virpi kuitunen kärsi lahden kilpailukiellon mutta ei sillä ole tänä päivänäkään puhtaat jauhot pussissa

        Kuitunen jäi lahdessa 2001 kiinni samassa rytäkässä kuin isometsä, myllylä ja kirvesniemikin. mihin kuitunen noista ajoista olis muuttunut? kun tietää varsin hyvin että tulos tehdään vilpin avulla helpoiten.


      • koko hiihto ollu
        aina vaan kirjoitti:

        Kuitunen jäi lahdessa 2001 kiinni samassa rytäkässä kuin isometsä, myllylä ja kirvesniemikin. mihin kuitunen noista ajoista olis muuttunut? kun tietää varsin hyvin että tulos tehdään vilpin avulla helpoiten.

        Vilpillähän hiihtokisat on voitettu aina! katsoittako kun matikainen oli telkussa? emäntä vanhentunu ainakin 10v. Yhdessä vuodessa.Painaa menneisyys et mitä jos kärähtää.


      • Mettää vain nimessä
        koko hiihto ollu kirjoitti:

        Vilpillähän hiihtokisat on voitettu aina! katsoittako kun matikainen oli telkussa? emäntä vanhentunu ainakin 10v. Yhdessä vuodessa.Painaa menneisyys et mitä jos kärähtää.

        Siinä kans oikea "Arpelan Aurinko" heh.. kyllä olis jo aika puhdistaa pöytä lopullisesti!


      • hemohessut_
        Mettää vain nimessä kirjoitti:

        Siinä kans oikea "Arpelan Aurinko" heh.. kyllä olis jo aika puhdistaa pöytä lopullisesti!

        Eipäs voi Myllylää entisenä huippuhiihtäjänä pitää. Vippaskonsteilla hankituilla saavutuksilla ei ole mitään arvoa. Aivan hyvin voi palauttaa kaikki mitallinsa ja mitätöidä koko uransa. Toisaalta myös Isometsän pitäisi toimia samoin. Yhteiskunnan varoilla kepulikonsteilla saavuteilla voitoilla pilaavat ainoastaa suomalaisten urheilijoiden maineen. Toki Kaisa Varis on törkein tapaus kaksi kiistatonta käryä ja kieltää kaiken. Jatkaa jopa kilpailemista. Tekee pilkkaa koko maan ampumahiihtäjistä.


      • olis niinku reiluu
        aina vaan kirjoitti:

        Kuitunen jäi lahdessa 2001 kiinni samassa rytäkässä kuin isometsä, myllylä ja kirvesniemikin. mihin kuitunen noista ajoista olis muuttunut? kun tietää varsin hyvin että tulos tehdään vilpin avulla helpoiten.

        Dopingista Lahden MM-hiihtojen 2001 kisoissa kärynneet:

        Jari Isometsä
        Janne Immonen
        Harri Kirvesniemi
        Mika Myllylä
        Milla Jauho
        Virpi Kuitunen

        REHELLISYYDEN NIMISSÄ NOIDEN EDELLÄMAINITTUJEN URHEILIJOIDEN ON TUNNUSTETTAVA

        KÄYTTÄNEENSÄ LAITTOMIA AINEITA LAHDEN MM-HIIHDOISSA 2001.


      • suosuksi
        olis niinku reiluu kirjoitti:

        Dopingista Lahden MM-hiihtojen 2001 kisoissa kärynneet:

        Jari Isometsä
        Janne Immonen
        Harri Kirvesniemi
        Mika Myllylä
        Milla Jauho
        Virpi Kuitunen

        REHELLISYYDEN NIMISSÄ NOIDEN EDELLÄMAINITTUJEN URHEILIJOIDEN ON TUNNUSTETTAVA

        KÄYTTÄNEENSÄ LAITTOMIA AINEITA LAHDEN MM-HIIHDOISSA 2001.

        Oletteko miettinyt kuinka paljon hiihtoliiton tukia ym. avustuksia nämä hemohessiläiset ovat vieneet muilta puhtailta hiihtäjiltä uransa aikana niin ja tietysti menestymisen mahdollisuuden .vastuuseen koko porukka.


      • p.petäjä-.-.

      • Hemo Nassu
        olis niinku reiluu kirjoitti:

        Dopingista Lahden MM-hiihtojen 2001 kisoissa kärynneet:

        Jari Isometsä
        Janne Immonen
        Harri Kirvesniemi
        Mika Myllylä
        Milla Jauho
        Virpi Kuitunen

        REHELLISYYDEN NIMISSÄ NOIDEN EDELLÄMAINITTUJEN URHEILIJOIDEN ON TUNNUSTETTAVA

        KÄYTTÄNEENSÄ LAITTOMIA AINEITA LAHDEN MM-HIIHDOISSA 2001.

        eikö ollu karpaasi kans.


      • nomand
        Mettää vain nimessä kirjoitti:

        Siinä kans oikea "Arpelan Aurinko" heh.. kyllä olis jo aika puhdistaa pöytä lopullisesti!

        pohjoisen mies, eikös hän jotain siihen tyylin sanaillut ennen kuin se vyyhti kokonaan alkoi purkautua.


      • epoa koneeseen
        suosuksi kirjoitti:

        Oletteko miettinyt kuinka paljon hiihtoliiton tukia ym. avustuksia nämä hemohessiläiset ovat vieneet muilta puhtailta hiihtäjiltä uransa aikana niin ja tietysti menestymisen mahdollisuuden .vastuuseen koko porukka.

        mokomaa naukumista tästä "epohommasta". Kansa kyllä ottaa kunnian itselleen kun suomipoika voittaa jossain mm tia olympiakisassa. Kun käry tulee ei kukaan halua olla em henklöiden ystävä. Suomihan oli vain sellainen takapajula "tuotekehityksessä" vuosisadan vaihteessa ja varmaan vieläkin, että jäivät kiinni. Huipulla käytetään kaikki luvaton mikä vähänkään on mahdollista ilman suurta kiinnijäämisen riskiä, niin se vaan on, totutelkaa vaan siihen totuuteen. Turha täällä on hurskastella asiasta !!!!!


      • jo
        p.petäjä-.-. kirjoitti:

        http://www.yle.fi/mot/040900/kasis.htm

        tälläistä se on ollut ja tulee olemaan;

        Mitä tälläisiä vanhoja asioita vielä kaivellaan, todella typerää touhua. Vaikuttaa siltä että nautitaan skandaaleista jne..


      • Sana on vapaa
        jo kirjoitti:

        Mitä tälläisiä vanhoja asioita vielä kaivellaan, todella typerää touhua. Vaikuttaa siltä että nautitaan skandaaleista jne..

        Kysymys on ns. skandaaleilla rahastamisesta. Tuskinpa kansakunnan moraali tällä tavoin kohoaa. Vain media ja lakimiehet hyötyvät asiasta. Onhan tällä asialla siis työllistävä vaikutus siinä mielessä. Mielestäni iltapäivälehtien kuuluisi sponsoroida voimakkaasti näitä ns. dopinglajeja, koska niistä aika paljon hyötyvät lehtien myynnissä.


      • maitokone
        epoa koneeseen kirjoitti:

        mokomaa naukumista tästä "epohommasta". Kansa kyllä ottaa kunnian itselleen kun suomipoika voittaa jossain mm tia olympiakisassa. Kun käry tulee ei kukaan halua olla em henklöiden ystävä. Suomihan oli vain sellainen takapajula "tuotekehityksessä" vuosisadan vaihteessa ja varmaan vieläkin, että jäivät kiinni. Huipulla käytetään kaikki luvaton mikä vähänkään on mahdollista ilman suurta kiinnijäämisen riskiä, niin se vaan on, totutelkaa vaan siihen totuuteen. Turha täällä on hurskastella asiasta !!!!!

        Ymmärräkkään puhtaasta urheilusta mitään sillä se vaatii korkeamman ajattelukyvyn ja paljastaa sen ettet ole urheilija vaan vilpillä viisastelija!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe