menkat vai km?

82

Sain viime syksynä keskenmenon rv 9. Tämän jälkteen on yritetty saada uudestaan raskautta alulle. Nyt on kiertopäivä 28 ja kuukautisten pitäisi alkaa, jos en ole raskaana. Ihmettelen kuitenkin, mistä voisi johtua, kun pari päivää on valkovuotoni ollut vaaleanpunaista-/vaaleanruskean väristä. Menkat ne kyllä eivät voi olla. Alavatsa on tosi kipeä ja sitä nipistelee/jomottaa. Koskaan ennen menkkani eivät ole alkaneet tuollaisella valkovuodolla. Onko kokemuksia, voisiko kyseessä olla menkkojen alku, vai ehkä alkuraskauden vuoto tai tulehdus tai jopa alkuraskauden keskenmenon alku...? Itselläni keskenmeno alkoi aluksi vaaleanpunaisella vuodolla...

Testiä en ole vielä ehtinyt tehdä, kun ajattelin, että en tekisi sitä liian aikaisin väärän tuloksen vuoksi. Ja en ole tuntenut minkäälaisia raskauden oireita, kuten viimeksi rintojen aristusta ja ennen raskaustestiä...

3

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritetetty pitkään..

Itselläni alkoi juuri samanlainen haaleanpunertava valkovuoto pari päivää ennen keskenmenoa, ja raskaus oli tuolloin edennyt viikolle 6 ja jotain päälle.. Tosin valkovuotoahan oli huomattavasti enemmän viimeksi poisjääneistä menkoista lähtien. Mutta pari päivää ennen keskenmenoa kaikki alkuraskaudenoireet katosivat yllättäen. Ei tuntunut elohiiriä tai pistellyt vatsaa. Sitten jotenkin vaistosin vain, että nyt ei ole jokin enää hyvin..
      Nyt keskenmenosta on pari viikkoa, ja edelleen pistelee vatsaa. Esim. suihkussa käsiä ylösnostaessa saattaa tuntua yhtäkkiä kauhea viilto alavatsassa, joka tuntuu toisinaan jopa navan kohdalla asti. Muutenkin äkkinäisiä liikkeitä tehdessä, kumarrellessa ja nostellessa tuntuu pistelyä..

• 82

testin mukaan en ainakaan ole raskaana. Menkkoja ei kuitenkaan kuulu,mihinkähän ihmeeseen tuollainen verestävä valkovuoto voisi viitata... Johonkin tulehdukseen tms? Ainakaan koskaan ennen menkkoja ei ole tullut tuollaista vuotoa...

• 82
        82 kirjoitti:

testin mukaan en ainakaan ole raskaana. Menkkoja ei kuitenkaan kuulu,mihinkähän ihmeeseen tuollainen verestävä valkovuoto voisi viitata... Johonkin tulehdukseen tms? Ainakaan koskaan ennen menkkoja ei ole tullut tuollaista vuotoa...

menkat eivät ole vieläkään alkaneet, mutta nyt sitten nännit ovat tulleet järjettömän kipeiksi, aivan kuin viime raskauden alussa. Jospa sittenkin olen raskaana. Tosin testi ei sitä vielä muutama päivä sitten näyttänyt. Mietityttää silti tuo alun verestävä vuoto...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3513
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2178
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1379
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1262
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1149
    Aihe