Pojile
Eli pojat kertokaa millanen olis täydellinen seksi kokemus? :D
Että mitä haluisitte kokeilla, todellisuudessa, ei siis mitää fantasioita tai sellasii.
Ja olisko mukana suihinotto ja nieliskö tyttö lastin?
Ja haluutteko et tyttö on itsevarma ja sellane.
Mitä haluisitte et tyttö sanoo tai tekee tms. seksin jälkeen?
Oon valmis vähä kaikkeen ja panen yhen pojan kaa pian nii kertokaa kaikkee :D
kiitti..
pojat, mikä olis paras seksikokemus?
11
2640
Vastaukset
- habubabu
ns. kuivana kakkoseen olis kyllä kokeilemisen arvoista...
- semmonen............
Kaikki on kokeilemisen arvosta eri tyylei on kiva koklata
- anaa1i
nyrkki kuivana kakkoseen ja sitten pissaleikkejä
- .....
Miten olisi samanaikaisesti kuivana kakkoseen ja kakkaleikkejä.
- qwertyuipålol
suihinotto, nielis, jotaki jänniä asentoja...
- 123444555667
siinä ois mun mese [email protected] , oon söpö poika=)
- Anonyymi
Sanoo seksii tyttösikaa
- Anonyymi
Haluan panee olen 11 vuotias
- Anonyymi
Tyttö vai poika?
- Anonyymi
Tuu panee
- Anonyymi
Itse aloitin seksielämän vasta 18 vuotiaana kolme vuotta nuoremman tyttöystävän kanssa, mutta se oli alusta asti vilkasta jossa kokeiltiin ihan kaikkea innolla kuten roolileikkejä, sitomista, luonnossa, eri asentoja ja leluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain17410688Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8510179Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2325619Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1784448- 1712925
Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1262914L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin381726Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981318Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61170Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161094