+50 vai mikä se oli

Rotsi

Mää tässä ihmettelen, että missä nää on ja mitä nää meinaa nää 50 naiset, kun on ollu tässä aikaa netissä surffailla. Minäkin olen kattellu noita kaikenlaisia deitti ja seuranhaku sivuja, mutta en minä ole sieltä oikein mitään löytänyt. Ensiksikin teillä arvon leidit on niin hirveitä vaatimuksi kumppanin suhteen, että ei tämmönen perussuomalainen uskalla edes yrittää. Pitäs olla niin fiksu ja filmaattinen, sporttinen ja kultturelli, harrastaa teatteria ja viinejä, olla romanttinen ja hyvä rakastaja ja tätä listaa vois jatkaa loputtomiin. Missä on tavallinen suomalainen aikuinen perusnainen joka vielä kelpuuttaa aivan tavallisen kunnon miehen kumppanikseen, minä vaan kysyn?! Ei niitä ainakaan täällä netissä ole, en minä tiedä miksi ne täällä sivuilla roikkuu ja mitä ne täältä etsii. Liittyisivät kokoomukseen, leijoniin tai rotareihin, siellä sitä on semmosta porukkaa josta heillä tuntuu olevan niin kova puute!!

26

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahmed Virtanen

Jos olet tutkinut naistarjontaa, olet varmasti hokannut totuuden. Naiset näissä paikoissa on hukkakauraa. Se osasto, joka ei joko ikinä ole kelvannut kenellekään tai sitten ukko potkinut pihalle. Ne on joskus lapsena lukeneet Reginaa ja Linna- sarjaa ja niitten elämän kokemus on työvoimatoimiston ja lastenhoitamisen varassa.

Nämä kuuluu demareihin, työttömien yhdistykseen ja mielenterveysseuraan. Ei niitä huolita enää muualle. Ei niillä ole mitään puutetta, osa ei tiedä edes mistä kyse.

Kerro sinäkin olevasi mamu, jo alkaa harakat lenteleen ympärillä rääkymässä.

• Rotsi

Hyvä Virtanen, hyvin olet sinäkin huomannu mikä tämä tarjonta nykyään on. Minä en kyllä rupee kenenkään pelleksi vaikka olisivat minkälaisia lady tenoja, parempi yksinkin kun jonkun pimahtaneen bimpon kanssa, sen minäkin jo olen tähän ikään oppinut. Että tästä lähetään!

• viivatiina

valitat tää on sivistynyt keskustelupalsta täällä me fiksut kultturellit sporttiset rouvat ja ukkomiehet keskustelemme arvokkaasti päivän polttavista asioista ja kello 01.54 olemme jo nukkumassa rakkaiden puolisoidemme vieressä täältä on ihan turha hakee puutteessa olevia palaa vaan sinne deitti ja seuranhaku sivuille.

• jonkun aikaa, etkä anna itestäs kovin tuulellakäypee kuvaa, niin kyllä Sinä kelpaat.
      Oot vain peruspuhdas, puhtaat farkut ja kauluspaita.
      Se kun on tuo ensivaikutelma naisilla aika tärkee. Varmaan tuon tiedätkin, mutta kertaus ei haittaa.
      Voihan ne vaatimuksia laittaa, mutta taitaa useimmille riittää, kun on luotettava.

• *Nainen*

oikeassa Kotton, kuten niin monesti ennenkin. Siisti, tavallinen, luotettava mies kelpaa naiselle kuin naiselle.

• Vähän vaille kaksi yöllä! Kuule meikäläinen on siihen aikaan ainakin unten mailla! Kello herättää joka aamu vähän ennen viittä! Ei tule mieleenkään hiippailla keskellä yötä nettiin...

• RonskiUros

Perinteisestihän seksiä harrastettiin öisin sängyssä. Nykyään maapallo toimii 24/7, eipä ihme, että nukut yöt. Harrastatko sittenseksiä päiväkahvien merkeissä?

• "piive"
        RonskiUros kirjoitti:

Perinteisestihän seksiä harrastettiin öisin sängyssä. Nykyään maapallo toimii 24/7, eipä ihme, että nukut yöt. Harrastatko sittenseksiä päiväkahvien merkeissä?

En harrasta "päiväkahvien" merkeissä vaan hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa, sängyssä kylläkin mutta en peiton alla!

Kuule kun tässä ijässä kysytään että montako kertaa yössä, tarkoitetaan vessassa käyntejä...!

• HTZA

Ovat, jo ajat sitten, huomanneet että palstoilla liikkuvat vain luuseri miehet.
      Mikä mies se sellainen on joka hakee Internetistä naista?
      Se on sellainen joka ei uskalla nenäkkäin mennä keskustelemaan elävän naisen kanssa.
      Tässä on pari fiksua, minä ja palstan leidit.
      Ja palstoilla ei yleensä ole koskaan kunnon miehiä.
      Jos on, minua lukuunottamatta, ja paria muuta, niin jo on outoa.

• dffhhddfhdf

Jos sinä se paras olet niin eipä tosiaan hääppöisiä ole. Todennäköisesti olet kuitenkin paras vain niin pitkälle kuin nenäsi riittää.

• Monta näkökulmaa

....aivan Hatsa tietää mistä puhuu...Friidukin on Hatsan kanssa täysin samaa mieltä....Hurmaava ja aina nuorekas ja älykäs Hatsa on palstan naisille pelastusrengas...

Tähän kyllä nyt Hatsalle erikseen mainittava että, Arvoisa pj..ja Teo jonka sihteerinä Friidu toiminut hyvin tehokkaasti on myös erittäin älykäs, charmatti ja komea ja innovatiivisen ylätason intellektuelli ja erittäin mielyttävä ja....Hatsa nyt ei lainkaan pahastu...Teolla kun vain yksi puute...hän ei ymmärrä hameen helmojen pituudesta eikä naisten pukeentumista yhtikäs mitään....Toista kun Hatsa...joka osaa Friidullekin antaa kullanarvoisia vinkkejä ja neuvoja...;))) Friidulla nyt kova kiire simmaamaan...mutta innokkaana odottaa parempaa aikaa jolloin voi esitellä Hatsalla uudet saappansa...ja kysyä...sitten tarkemmin...minkä kanssa nämä mustat mokkasaappaat jotka Friidu osti puolella hinnalla kun edullisesti kerran sai...niin sitten sopiivat Friidun kun lähdössä lomalle...:))))

mutta nyt...
        Tsau:Friidu

• Monta näkökulmaa
        dffhhddfhdf kirjoitti:

Jos sinä se paras olet niin eipä tosiaan hääppöisiä ole. Todennäköisesti olet kuitenkin paras vain niin pitkälle kuin nenäsi riittää.

;))) kunniotus ja arvostus on suotu vain harvoille...turha kiukutelle Hatsalla.. Hatsasta täällä naiset itseni lisäksi siis oikeesti myös pitäävät...eivät teeskentele... Nooh, tähän sanottava että, eihän täällä nyt mitenkään kaikki voi pitää kaikista...aivan absurdi ajatus siis käytännössä...Eihän live-elämässäkään kaikki ihmiset pidä toisistaan...mutta, älä unohda että, täällä ainakin minä voin sanoa näin...;)) olen siis kanssasi erilinjoilla...mutta ei kait haittaa?

tsau:Friidu

• HTZA
        Monta näkökulmaa kirjoitti:

....aivan Hatsa tietää mistä puhuu...Friidukin on Hatsan kanssa täysin samaa mieltä....Hurmaava ja aina nuorekas ja älykäs Hatsa on palstan naisille pelastusrengas...

Tähän kyllä nyt Hatsalle erikseen mainittava että, Arvoisa pj..ja Teo jonka sihteerinä Friidu toiminut hyvin tehokkaasti on myös erittäin älykäs, charmatti ja komea ja innovatiivisen ylätason intellektuelli ja erittäin mielyttävä ja....Hatsa nyt ei lainkaan pahastu...Teolla kun vain yksi puute...hän ei ymmärrä hameen helmojen pituudesta eikä naisten pukeentumista yhtikäs mitään....Toista kun Hatsa...joka osaa Friidullekin antaa kullanarvoisia vinkkejä ja neuvoja...;))) Friidulla nyt kova kiire simmaamaan...mutta innokkaana odottaa parempaa aikaa jolloin voi esitellä Hatsalla uudet saappansa...ja kysyä...sitten tarkemmin...minkä kanssa nämä mustat mokkasaappaat jotka Friidu osti puolella hinnalla kun edullisesti kerran sai...niin sitten sopiivat Friidun kun lähdössä lomalle...:))))

mutta nyt...
        Tsau:Friidu

kaikkia jotka kirjoittavat, pashaa ta ei.
        Mustat Mokkasaappaat, violetti mini, ja miniin sointuva, violetti huulipuna..
        Musta meikki silmiin, mustaksi värjätty tukka jonka otsis on leikattu epäsymmetriseti, siten että yksi kieleke peittää silmän, riipuen siitä, kummalle puolelle kiukkuinen pää sen heilauttaa.
        Blondille ei, kyllä, mustat saappaat sovi.
        Jotkin pimpinväriset, roosaa, tai kalpea iho. Minin kanssa sitten sukkahousut, aavistuksen punaiset, lupaavat.

• hymykin puuttuu
        HTZA kirjoitti:

Musta meikki silmiin, mustaksi värjätty tukka jonka otsis on leikattu epäsymmetriseti, siten että yksi kieleke peittää silmän, riipuen siitä, kummalle puolelle kiukkuinen pää sen heilauttaa.
        Jotkin pimpinväriset, roosaa, tai kalpea iho. Minin kanssa sitten sukkahousut, aavistuksen punaiset, lupaavat.

kyllä ole oikea HTZA, mikset kirjoita rekatullasi jos olet?

• Monta näkökulmaa
        HTZA kirjoitti:

Plääh.... pelkkä feikki teeskentelijä....Oikee Hatsa ei koskaan Friidulle olisi moisia mauttomuuksia pukeutumisehdotuksia antanut...koska tietää että, Friidu ei käytä mitään minihameita ja tuntee Friidun maun oikeesti.....höh....Eikä mitään noi karmeita ja kovia meikkiä....jotka ei Friidua yhtään pue...Friidu sentään jo 52 v.... Hatsa nyt joku typerä feikki vaa...Friidu jo ajatteli että, oikea Hatsa....mikä pettymys...Nää jutut kun mistä Friidunkin oikeen Hatsan täällä palstalla jo pitkään kun on itse itseellisenä naisena kirjoitellut...niin Hatsa ei koskaan ei ikinä Friidulle mauttomuuksia sanoja tai sanavalintoja edes...Oikea Hatsa kun aina herrasmies....mikä lienee pojannaskeli maitoparta nyt asialla...joka tiedä vielä mistään mitään .....menköön kasvamaan...;))) siis mieheksi ensin....ja sitten vasta...naisille kirjoittelemaan ja vastaamaan....Hatsa sentää kokenut ja elämää nähnyt aito herrasmies aina....plääh...sulle...

• HTZA

Plääh.... pelkkä feikki teeskentelijä....Oikee Hatsa ei koskaan Friidulle olisi moisia mauttomuuksia pukeutumisehdotuksia antanut...koska tietää että, Friidu ei käytä mitään minihameita ja tuntee Friidun maun oikeesti.....höh....Eikä mitään noi karmeita ja kovia meikkiä....jotka ei Friidua yhtään pue...Friidu sentään jo 52 v.... Hatsa nyt joku typerä feikki vaa...Friidu jo ajatteli että, oikea Hatsa....mikä pettymys...Nää jutut kun mistä Friidunkin oikeen Hatsan täällä palstalla jo pitkään kun on itse itseellisenä naisena kirjoitellut...niin Hatsa ei koskaan ei ikinä Friidulle mauttomuuksia sanoja tai sanavalintoja edes...Oikea Hatsa kun aina herrasmies....mikä lienee pojannaskeli maitoparta nyt asialla...joka tiedä vielä mistään mitään .....menköön kasvamaan...;))) siis mieheksi ensin....ja sitten vasta...naisille kirjoittelemaan ja vastaamaan....Hatsa sentää kokenut ja elämää nähnyt aito herrasmies aina....plääh...sulle...

kokeekin.
        Noh, mitäpä tässä. Täytyy yrittää uudelleen ja paremmin.
        Ihan oikea ja aito:
        H.

• emma-marisa

;))) kunniotus ja arvostus on suotu vain harvoille...turha kiukutelle Hatsalla.. Hatsasta täällä naiset itseni lisäksi siis oikeesti myös pitäävät...eivät teeskentele... Nooh, tähän sanottava että, eihän täällä nyt mitenkään kaikki voi pitää kaikista...aivan absurdi ajatus siis käytännössä...Eihän live-elämässäkään kaikki ihmiset pidä toisistaan...mutta, älä unohda että, täällä ainakin minä voin sanoa näin...;)) olen siis kanssasi erilinjoilla...mutta ei kait haittaa?

Kertoisitko vain oman näkemyksesi siitä, mistä kukin pitää. Älä yleistä.

• Monta näkökulmaa
        HTZA kirjoitti:

kokeekin.
        Noh, mitäpä tässä. Täytyy yrittää uudelleen ja paremmin.
        Ihan oikea ja aito:
        H.

;))) vitsi sun kanssa...;))) hyvin tiedät etten moiseen muottiin muutu....joku tyyli sentään...eihän Friidu enää mikään kakara suinkaan....

Nooh...hvvä jos, oot aito...;)))

Noi sun ehdotukset kun sopisi oikeesti vielä sellaisielle naisille jotka tosta tyylistä diggaa ja joita se oikeesti sit pukeekin...Vitsi jos, tollaiset vetimet meikäläinen oikeesti pukisi....niin tää mun oma mies ei kyllä lähtisi edes ovesta ulos siis ei kehtaisi;))) ja hänellä kun myös siis sitä makua....löytyy... Hyvä jos, saan avokauluksia puseroita edes kesä kuumalla pitää....heti peittelemässä.... siis miehet..toisinaan raivottuvan yksinkertaisia tapauksia.....

tsau; Friidu

Nyt täytyy mennä...oikeesti...nähdään...

Mut mieti vähä ostin todella sellaiset mustat mokkasaappaat siis sellaiset saapasjalkakissan malliset jotka tarvittaessa ylettyyy polven yläpuolle....sit ku tulin himaan niiden saappaiden kanssa vasta tajuisin et...minkä kanssa nyt mäkin näitä oikeesti käytän??

Mut ku halvalla sain oli vaan pari paria jäljellä....nooh, puolustus sekin....:))) siis kovin Friidumainen puolustus....enkä kehdanut mennä viemään takaisin sinne liikkeeseenkään...

• Huomioitsija

Ikäpalstojen hämärästä,voimanrippeensä kooten hiljaa korisee hän.
        Urheasti seisoo hän ,mennyttä seisokkiaan kehuen,edessä on liskojen yö sankarilla kädessä muovinen miekka.
        Ole viimeinen lättähattu se joka ei koskaan kadota tyyliään.

• Monta näkökulmaa
        emma-marisa kirjoitti:

Kertoisitko vain oman näkemyksesi siitä, mistä kukin pitää. Älä yleistä.

:))nirppis....tiedän täällä muidenkin Hatsasta pitäävän..haittaako se sinua jotenkin henkilökohtaisesti? Ei millään pahalla sen verran vaan monta vuotta minäkin palstalla että, tiedän;)) täällä kun ihmiset oppivat myös tietyllä tavalla toisensa nimimerkkejä lukemaan...luetteko sinä muuten koskaan näitä keskusteluja ketjuja kokonaisuudessaan siis alusta loppuun ja myös seuraat mitä mitä muutkin ovat mieltä...vain heitätkö vaan omia komentteja väliin? Suosittelen lukemista..ja muidenkin ihmisten arvostamista ei pelkkiä puskishuuteluja täällä suinkaan suurinosa kirjoittajista jotka, täällä vakituisesti ja pitkään ja säännöllisesti pidä en minkään arvoisena...tiedätkö miksi? Syy on yksinkertainen sinua ei tunnisteta..nyt voisin olla vastaamatta myös yhtä hyvin sinulle..joka ihan oikein olisi.....täällä suurin osa todella kyllästynyt myös minä sivusta huutelijoihin...en edes tiedä oletko mies vai nainen? koska, huomenna voit laittaa tuohon nimimerkkisi perään ihan mitä haluat...siksi aivan sama myös kirjoitat...olet vaan kevyt kommentoija et muuta........vai mikä on oma motiivisi...minun kommenttini arvostelu? jos, saan kysyä miksi....tämä kun keskustelupalsta ja monet todella arvostavat sitä että, toinen keskustelija myös tunnistetaan tämän mielipiteeni kanssa en myöskään yksin....mutta, valinta on sinun....

• GreenBean

on kelvannut tavallinen kunnon mies ja kelpaa edelleenkin.
      Enkä löytänyt häntä netistä, 70-luvulla ei näitä palveluita vielä ollutkaan.

Tämähän 50 ei ole mikään seuranhakupalsta, vaan ihan keskustelua varten.
      Chateista ja treffipalstoista mulla ei ole kokemusta minkälaista porukkaa siellä liikkuu.

• Monta näkökulmaa

jotkut niin luulevat näköjään jostain syystä?? Eiköhän tuo palsta joku ihan muu...sama minulla ihan tavallisia suomalaisia työmiehiä ovat aina olleet minunkin kaikki tähän astiset elämäni miehet......itse myös naimisissa en täällä mitään seurustelukumppania hae? ;))) jos, nyt muuten vaan täällä flirttailen ja hassuttelen;)) niin eihän se nyt mikään synti ole.....niin nämä miehet kyllä tällä palstalla jotka vähänkin pidempään ja vakituisesti myös kirjoittavat sen hyvinkin ymmärtävät koska ovat tarpeeksi älykkäitä ja hyvän itsetunnon ja hyvän huumorintajun omiaavai miehiä.....ja heidän kanssaan täällä monet muutkin kyllä samoin keskustellevat ja heittävät läppää en suinkaan ainoa..;)) Jotkut kun myös saattava palstan ulkopuolella pitää yhteyttä...mutta minusta sellainen niin henkilökohtainen asia...joka ei kyllä sitten muille kuulu..mitenkään...

• tolokusti vaan kynk

kummempia ne naiset itsekkään mutta toiselta osapuolelta muka vaaditaan enempi mitä luoka on suonut.
      Haave maailmoissa eläviä naisia on netti täunnä.
      Sellaisia miehiä ei ole edes syntynyt mitä naiset hakee, ilman miestä ne jää.

• biolan on kanankakka

Ensiksi, arvon Herrat...teillä niitä vaatimuksia vasta onkin :-).

Hah..katselin profiileja (siis miesten), huomasin naapurin ukon profiilin ja voi lapsuuden päivät,
      ukko valehtelee ikänsä monta vuotta nuoremmaksi, kuin mitä on

• uk-ko

kävi sitten hirmunen onni, kun laakista löyty nettitreffeiltä just hyvä nainen ilman mitään hirmu vaatimuksia ja kelpuutti tämmösen viiskymppisen äijän mukisematta.

Mutta mutta... jos mies ei ole fiksu, ei filmaattinen, ei sporttinen, ei kulturelli, ei harrasta teatteria eikä viinejä, ei ole romanttinen, eikä hyvä rakastajakaan... niin en ole nyt ihan kärryillä... mitä sen naisen olis niinku tarkoitus haluta?

• Monta näkökulmaa

en vaan osaa arvata?...;)) vitsi itse kun tuota James Bondin tapaista miestä...älkää nyt vaan viitsikö tylsästi sanoa että, maailmassa vain yksi James Bond....Mielellään sitä Friidunkin sellaisesta miehestä aina vaan haaveilee kyllähän Friidu vielä kovin mielellään tälläisen tapauksen......kun on vähän höpsö.))) Kuka kieltää muuten haaveilemasta?? Ainahan voi haaveilla....;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe