Joka paikassa kiusataan

Rouva X

Kerhossa kiusattiin, ala-asteella kiusattiin, yläasteella kiusattiin, amiksessa kiusattiin (jätin kesken senkin paskan). Voi hallelujaa. En ole ruma enkä läski enkä vammainen enkä rutiköyhä. Yritin olla ystävällinen mutta enpä taida enää.

Humans = shit

10

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva X

Mikä vittu siinä on että ihmiset huomaa mut nähdessään että ahaa, tuota voikin ruveta kiusaamaan ja syrjimään! En edes näytä miltään nyhveröltä tai hiljaiselta pikkulikalta joka pukeutuu hameeseen ja pinkkiin korkokenkiin. Enkä haasta riitaa enkä varastele ihmisten tavaroita tai edes saanut liian hyviä numeroitakaan kokeista.

Pitää varmaan ostaa nahkarotsi ja tekasta nuppiin irokeesi

• Näin on.

Unohdit työelämän vai oletko sitten ollutkaan koskaan töissä?

Ite tulin tässä taannoin siihen tulokseen, että en pidä ihmisrodusta. Nykyään menee tavallaan paljon mukavammin, en enää edes yritä olla kenenkään kanssa tekemisissä, ei tule läheskään niin useasti paha mieli itelle. Aika nyt kuluu miten kuluu, omien ajatusten kanssa. Mutta kun viihtyy hyvässä seurassa ja käytännössä se yleensä tarkoittaa omaa seuraa :DD

Mulla tuli ongelmaksi se, että ihmiset on laumaeläimiä. Ja mä olen yksinäinen susi ollut aina. Siis aina ollut niin, että on kaksi osastoa, minä ja sitten joku ihmeen jengi, klaani, porukka, ties mikä urheiluseura. Kun ite sanooo oman mielipiteensä jostakin, vastaus alkaa sanalla "me"...

Muttamutta. Laskin just, että mulla on ollut yli 20 työpaikkaa. Kolme oli työllistämistöitä, yhden hankin pakkotilanteessa "suhteilla", loput olen hankkinut tekniikalla "Mä tässä terve, oisko hommia?" Meinaan vaan, että mun mielestä suhteiden käyttäminen on alhaista ja säälittävää. Tässä viiskymppisenä katellut, kun monet nyt joutuu vaikeuksiin, joutuu työttömiksi, tulee avioeroja, menee asunto alta tms. Niin ne onkin sitten todella vaikeuksissa, kun ne ei osaakkaan itse hoitaa asioitaan. Just kattelin kun nelivitonen tuttu muutti isän ja äitin luo, kun tuli potkut, akka jätti ja sai häädön. Mä oisin mennyt asuntolaan. Tollanen on säälittävää ja noloa. Noh, ei tosin ois muutenkaan minne mennä.

Kun tunnustaa itelleen, että muodostaa yksin oman jenginsä, sitten helpottaa. Ne muut on vaan niitä muita, se siitä.

• Rouva X

Tuskinpa musta mitään työläistä tulee. En ole koskaan ollu edes kesätöissä kun niihin pääsee suhteilla tai vastaavilla latteuksilla. Työpaikkahaastatteluihin asti tuskin ees pääsee (joka paikkaan pitää liittää valokuva), jos ei ole normin mukaan pukeutunut ja kilo kakkelia naamassa (helpompi olis vaan olla mies). Kiinnostaako niitä edes ihminen jota ei pahemmin sosiaalinen kanssakäyminen kiinnosta. Eikä kiinnosta astua siihen vitun työpaikkakiusaamiskierteeseen, kun miettimättäkin on selvää että jos on kiusattu aina, tapahtuu sitä edelleen. Ja miten se työpaikka parantaa elämää? Ei mitenkään.

Olen hengellinen ihminen (tarkemmin etsiskelen yleisesti totuutta enkä kuulu mihkään kirkkoon tai vastaavaan) ja arvaa löytyykö mistään samalla tavalla ajattelevia kun kaikkia kiinnostaa vaan se vitun materia ja raha. En halua tukea.

• -kiusattu-

Päiväkodissa kiusattiin mua, peruskoulussa, sen jälkeen, sairaalassa kiusattiiin mua ja kuntoutuskodissa, terapiassakin. Oon ruma sen takia mua sit ollaan kiusattu, ollaan sanottu mua kauheen näköseks, hirveeks, halveksittiin mua et näppylöitä tulee naamaan kun mulla nyt vaa on näppylöitä, sanottiin mulle hyi hitto, hyi helvetti jne. Naurettiin mulle. Mummoks haukuttiin myös. Kun olen sit masentunu, traumatisoitunu, ahistunu syytetäänki mua tosi tosi kippeeks ja tyrkytetään mulle oksettavia pahoja asioita aiheuttavia lääkkeitä. Eikä siinä vielä kaikki oon kestäny fyysistäkin väkivaltaa, kaikkee hirveetä. Ihmiset on nii pahoja ja julmia.

• 6+11

Toka lauseesi viittaa asennevammaisuuteen elämää ja ihmisiä kohtaan.

• klllll.

ovat ihmispohjasakkaa, heidät tulisi eliminoida.

• Anonyymi

ei silti tarvitse kiusata. kiusaaminen on aina sairasta.

• Anonyymi

Minua kiusattiin lapinjärvne siviilipalveluskeskuksessa. Se on siis paikka johon siviilipalvelua suorittavat menevät vähintään noin kahdeksi viikoksi. Kiusaaminen alkoi heti. Eikö sitä kahta viikkoa voinut olla kiusaamatta?

Myös siviilipalveluspaikassa, mielisairaalassa minua kiusattiin. Häirintää josta olisi voinut yrittää haastaa oikeuteen. He olivat homovastaisia.

• Anonyymi

lapinjärven

• Anonyymi

Ja kun joudut velvoite työ, sielläkin kiusataan.Hae sairas- eläkettä jo,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe