Kukahan lupaa, mitä ja kenelle? Itse lupaan, että minua saa vanhana hpoitaa parhaalla mahdollisella tavalla. Suostun myös tarvittaessa verensiirtoihin.
Hoitolupaus
4
171
Vastaukset
Minä teen aivan päinvastaisen paperin! Minua ei saa retuuttaa eikä reuhuuttaa, ei saa rääkätä vaan hoidetaan jos siitä on huomattavaa apua. Jos ei ole niin piuhat irti. Minua ei myöskään saa "ulostuttaa" väkipakolla. Se on ihan karmea ja kivulias toimitus. Elvytykseen en aijo suostua, enkä verensiirtoon. Haluan lähteä arvokkaasti, jos se vain on mahdollista...
- Tase pappa
Ilmoitin samanlaisen hoitotestamentin Omalääkärilleni. Hän otti asian itsestään selvyytenä. Asiallisesti. Terveyskeskuksesta se meni terveydenhoidon tietokantaan. On siis voimassa kaikkialla muualla,mutta ei Yliopistollisissa Keskus-Sairaaloissa. Ne eivät pääse muun terveyden huollon tietokantaan. Siksipä pitääkin olla mukana todistettu paperi tästä omasta tahdostaan.
- "piive"
Tase pappa kirjoitti:
Ilmoitin samanlaisen hoitotestamentin Omalääkärilleni. Hän otti asian itsestään selvyytenä. Asiallisesti. Terveyskeskuksesta se meni terveydenhoidon tietokantaan. On siis voimassa kaikkialla muualla,mutta ei Yliopistollisissa Keskus-Sairaaloissa. Ne eivät pääse muun terveyden huollon tietokantaan. Siksipä pitääkin olla mukana todistettu paperi tästä omasta tahdostaan.
Tuo onkin hyvä tietää, KIITOS!
Tase pappa kirjoitti:
Selatessa tämänkin sivun musiikkinurkkaa,olettaisi ettei monikaan välitä pelkkää virrenjyrinää kuunnella Kuitenkin nykyisissä papereissa,ei edes kysytä mihin seurakuntaan kuuluu,eikä muutakaan henkisen/hengellisten tarpeiden mahdollistamisesta olla kiinnostuneita !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716