Kukahan lupaa, mitä ja kenelle? Itse lupaan, että minua saa vanhana hpoitaa parhaalla mahdollisella tavalla. Suostun myös tarvittaessa verensiirtoihin.
Vastaukset 4
Minä teen aivan päinvastaisen paperin! Minua ei saa retuuttaa eikä reuhuuttaa, ei saa rääkätä vaan hoidetaan jos siitä on huomattavaa apua. Jos ei ole niin piuhat irti. Minua ei myöskään saa "ulostuttaa" väkipakolla. Se on ihan karmea ja kivulias toimitus. Elvytykseen en aijo suostua, enkä verensiirtoon. Haluan lähteä arvokkaasti, jos se vain on mahdollista...
- Tase pappa
Ilmoitin samanlaisen hoitotestamentin Omalääkärilleni. Hän otti asian itsestään selvyytenä. Asiallisesti. Terveyskeskuksesta se meni terveydenhoidon tietokantaan. On siis voimassa kaikkialla muualla,mutta ei Yliopistollisissa Keskus-Sairaaloissa. Ne eivät pääse muun terveyden huollon tietokantaan. Siksipä pitääkin olla mukana todistettu paperi tästä omasta tahdostaan.
- "piive"
Tase pappa kirjoitti:
Ilmoitin samanlaisen hoitotestamentin Omalääkärilleni. Hän otti asian itsestään selvyytenä. Asiallisesti. Terveyskeskuksesta se meni terveydenhoidon tietokantaan. On siis voimassa kaikkialla muualla,mutta ei Yliopistollisissa Keskus-Sairaaloissa. Ne eivät pääse muun terveyden huollon tietokantaan. Siksipä pitääkin olla mukana todistettu paperi tästä omasta tahdostaan.
Tuo onkin hyvä tietää, KIITOS!
Tase pappa kirjoitti:
Selatessa tämänkin sivun musiikkinurkkaa,olettaisi ettei monikaan välitä pelkkää virrenjyrinää kuunnella Kuitenkin nykyisissä papereissa,ei edes kysytä mihin seurakuntaan kuuluu,eikä muutakaan henkisen/hengellisten tarpeiden mahdollistamisesta olla kiinnostuneita !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052440Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4541401- 821189
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2521088- 57792
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65716- 46664
- 33657
- 45629
- 88617