Hoitolupaus

Tilja

Kukahan lupaa, mitä ja kenelle? Itse lupaan, että minua saa vanhana hpoitaa parhaalla mahdollisella tavalla. Suostun myös tarvittaessa verensiirtoihin.

4

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä teen aivan päinvastaisen paperin! Minua ei saa retuuttaa eikä reuhuuttaa, ei saa rääkätä vaan hoidetaan jos siitä on huomattavaa apua. Jos ei ole niin piuhat irti. Minua ei myöskään saa "ulostuttaa" väkipakolla. Se on ihan karmea ja kivulias toimitus. Elvytykseen en aijo suostua, enkä verensiirtoon. Haluan lähteä arvokkaasti, jos se vain on mahdollista...

• Tase pappa

Ilmoitin samanlaisen hoitotestamentin Omalääkärilleni. Hän otti asian itsestään selvyytenä. Asiallisesti. Terveyskeskuksesta se meni terveydenhoidon tietokantaan. On siis voimassa kaikkialla muualla,mutta ei Yliopistollisissa Keskus-Sairaaloissa. Ne eivät pääse muun terveyden huollon tietokantaan. Siksipä pitääkin olla mukana todistettu paperi tästä omasta tahdostaan.

• "piive"
        Tase pappa kirjoitti:

Ilmoitin samanlaisen hoitotestamentin Omalääkärilleni. Hän otti asian itsestään selvyytenä. Asiallisesti. Terveyskeskuksesta se meni terveydenhoidon tietokantaan. On siis voimassa kaikkialla muualla,mutta ei Yliopistollisissa Keskus-Sairaaloissa. Ne eivät pääse muun terveyden huollon tietokantaan. Siksipä pitääkin olla mukana todistettu paperi tästä omasta tahdostaan.

Tuo onkin hyvä tietää, KIITOS!

• Tase pappa kirjoitti:

Selatessa tämänkin sivun musiikkinurkkaa,olettaisi ettei monikaan välitä pelkkää virrenjyrinää kuunnella Kuitenkin nykyisissä papereissa,ei edes kysytä mihin seurakuntaan kuuluu,eikä muutakaan henkisen/hengellisten tarpeiden mahdollistamisesta olla kiinnostuneita !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe