Tietääkö kukaan hyvää korva-, nenä- ja kurkkutautien lääkäriä Helsingissä - semmoista, joka ottaa homeongelmat tosissaan?
On ihan toivotonta hakuammuntaa valita lääkäri umpimähkään ja maksaa lasku turhasta.
- Lääkärit ovat julkisia ammatinharjoittajia, joiden nimiäkin voi julkistaa.
Korva-, nenä- ja kurkkutautien lääkäri
17
2209
Vastaukset 17
- Vika koneessasi
tähän pystyy vastaamaan.
- giru
Kuolleisuus olisi varmaan pienempi, jos Suomessa olisi parempia lääkäreitä.
Kuolleisuus olisi varmaan pienempi, jos Suomessa ei olisi lääkäreitä.
Viime keväänä kyselin tämmöistä, mistä löytyisi hyvä korva-, nenä- ja kurkkutautien erikoislääkäri.
Olen nyt käynyt saman lääkärin luona laskujeni mukaan viisi kertaa, kerran poikani kanssa ja yksin neljä kertaa.
Olemme saaneet hyvää palvelua, ja voin suositella kyseistä lääkäriä.
Jos joku kaipaa hyvää korvalääkäriä pääkaupunkiseudulla, osoitetta voi kysyä sähköpostitse.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588