onkos kellään tietoa mistä näkee, mille kiitoradalle todennäköisemmin tulee saamaan laskeutumisluvan, ennen kuin on ihan likeellä kenttää ja joutuu kiertelemään puoli iltaa?
helpottaisi hieman tuota lennon loppu-osan suunnittelua. voikohan sen (runwayn) valita jostakin ihan defu-fligh plannerissä tai päätellä esim. tuulen suunnasta?
fs2004:laskeutumisluvat
*korppi*
3
371
Vastaukset
- af216kj
Eikös laskeutuessa voi valita, ATC-ikkunan kautta kiitoradan, jolle laskeutua? Sitä paitsi kiertely on realistista, harvoin kone pääsee suoraan laskeutumaan ilman minkäänläistä kiertelyä.
- *korppi*
pystyyhän sen sielä valitsemaan joo. käsitykseni mukaan joillakin lennoilla oletuskiitorata on jo ohjelmoituna. olen kerran päässyt md-11 ohjaamosta lähestymistä seuraamaan, suoraan tultiin. ehkäpä trafiikki oli tuolloin hiljaisempaa, who knows.
- Tsukaji
Tuulen suunnastahan tuon saa pääteltyä, sillä oletuslennonjohto käyttää aina kiitorataa, jossa on vastatuuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844