Kertokaa missä on mielestänne paras kauppa ja missä parhaat myyjät?
PARAS KAUPPA/myyjä
104
6398
Vastaukset
- veikko 63v
Nyt taas kysyt sellaista mihin ei ole oikeaa vastausta. Niin mutta kysyitkin "mielestäsi", hyvä! Tuli vaan mieleen noista kirpparijutuista että ykköskirppiksellä ainakin on kiva käydä, onko sitten paras kauppa tai lasketaanko ollenkaan kaupaksi. Myyjätkin ihan ok. Yleensäkin kaupat joissa on inhimillistä palvelua ja otetaan ihmiset huomioon ovat mieleeni. Varsinkin kun en aja elintasoautolla enkä vaatteilla koreile. Mutta kaikki on omaa eikä velkaa ole eikä tule. Näin laman aikaan kannattaisi sekä kauppiaan että asiakkaan ajatella asiaa. Tyolki ellää mutta kaupal rikastuu..?
- syvenpikurkku
Cittarin viinakauppa.Tavara tuoretta, eikä tinkiminen auta.
- dsddodo
syvenpikurkku kirjoitti:
pikkukaupoista salet. niissä hyvä palvelu. siwassa tympeitä ihmisiä johtunee varmaan huonoista työoloista.
isoista minimani. - kipris
Kirppareilla on kiva käydä ja tehdä löytöjä. Kokkolassa niitä on monta. Ykköskirppis on kyllä siistein ja viihtyisin tällä hetkellä. Ja ainakin lauantaina väkeä oli hirveesti.
- Minä vain taas.
On lähin kauppa mistä saan tarvitsemani.
En minä jouda tarkkailemaan sellaista, että hymyiltiinkö minulle nyt tarpeeksi nätisti, vai ei. - jkljhg
syvenpikurkku kirjoitti:
tuoretta on..
- Homeista
kipris kirjoitti:
Kirppareilla on kiva käydä ja tehdä löytöjä. Kokkolassa niitä on monta. Ykköskirppis on kyllä siistein ja viihtyisin tällä hetkellä. Ja ainakin lauantaina väkeä oli hirveesti.
Ykköskirppiksellähän haisee home niin ettei siellä pysty olemaan. Palvelu on suorastaan töykeää, pöydät on tyhjillään ja pelkkää roskaa täynä.
- ole homeista
Homeista kirjoitti:
Ykköskirppiksellähän haisee home niin ettei siellä pysty olemaan. Palvelu on suorastaan töykeää, pöydät on tyhjillään ja pelkkää roskaa täynä.
Se on vaan viemäri joka haisee silloin tällöin matalapaineella, haisee muuten muissakin vanhemmissa rakennuksessa. Palvelun jokainen kokee omakohtaisesti, mutta ainakin tällä viikolla pöydät oli täynnä ja vieläpä hyvää tavaraa. Paa vaan pyykkipoika nenää ja mee käymään uudestaan.
- erikoiskohtelua saan
jkljhg kirjoitti:
tuoretta on..
Yhdessä Salessa on tosi omituinen myyjä, joika Ei läpätä turhia, ja toista joutavia "pakollisia" lauseita. Mutta miksi kummassa se kiusaa joitain tiettyjä ihmisiä, hokemalla niille joka päivä samat sanat teeskennellen iloista ja ystävällistä. saa nauraa joka kerta.. (partaansa). Syyn kun vielä tietäisi tähän. Mietin asiaa aina noin 2 minuuttia kauppareissun jälkeen, mutta en tajua.
- tietoa on
Kokkolan lidlessä siellä on aina parhaimmat tarjoukset ja helppoa löytää tarvitsemansa sekä myyjät ovat asiakaspalvelu henkisiä,myös elintarvikkeet ovat laadukkaita nyt lidlessä myös kotimaiset elintarvikkeet ja saa sieltä myös talon täydeltä elektroniikkaa:) toinen hyvä paikka on Claas Ohlsoni sieltä saa kanssa kohtuullisen hyvää palevelu ja hinnat kohdillaan:) myös kallentorin Haarala tulee hyvänä paikkana mieleen:)
- bererik
Saako tavaraakin myös muutenkin kun aamulla jonottamalla.Ei kaikki pysty työaikana jonottamaan.Jopa ruokatarjoukset loppuu iltapäivästä.Palvelu kyllä pelaa mutta säälittää kun myyjiä haukutaan syyttä.Eihän heidän syy ole komeat mainoskirjeet tavaroista joita löytyy ehkä parhaassa tapauksessa 5-7 hyllyiltä.
- ;)
bererik kirjoitti:
Saako tavaraakin myös muutenkin kun aamulla jonottamalla.Ei kaikki pysty työaikana jonottamaan.Jopa ruokatarjoukset loppuu iltapäivästä.Palvelu kyllä pelaa mutta säälittää kun myyjiä haukutaan syyttä.Eihän heidän syy ole komeat mainoskirjeet tavaroista joita löytyy ehkä parhaassa tapauksessa 5-7 hyllyiltä.
Pentik on paras:
laadukasta, kaunista, esteettistä ja suomalaista(ainakin suurin osa)
Myös myyjättäret huoliteltuja, mukavia, kauniita ja asiallisia mutta kuitenkin iloisia.
Kiitos ihanasta putiikista! - 8)
;) kirjoitti:
Pentik on paras:
laadukasta, kaunista, esteettistä ja suomalaista(ainakin suurin osa)
Myös myyjättäret huoliteltuja, mukavia, kauniita ja asiallisia mutta kuitenkin iloisia.
Kiitos ihanasta putiikista!Laadukasta, kaunista ja esteettistäkin, mutta ei todellakaan suomalaista. Siihen on syy miksei tuotteissa lue valmistusmaata, tottakai lukisi jos olisi Suomessa tehty. Pentik on itse tämän todennut, että heidän tuotteissa ei lue valmistusmaata, koska heidän brändiin ei sovi "Made in China".
- jhasdbfgbqe
8) kirjoitti:
Laadukasta, kaunista ja esteettistäkin, mutta ei todellakaan suomalaista. Siihen on syy miksei tuotteissa lue valmistusmaata, tottakai lukisi jos olisi Suomessa tehty. Pentik on itse tämän todennut, että heidän tuotteissa ei lue valmistusmaata, koska heidän brändiin ei sovi "Made in China".
Kyl mun mielestä pentikit tehdään täällä Posiolla Pentikin omalla tehtaalla....HALOOOO!
- ssdfsds
lidlissä on aina jono vaikka siellä ois kolme asiakasta sisällä eli johtuuko myyjien hitaudesta??
- Entinen Pentik fani
jhasdbfgbqe kirjoitti:
Kyl mun mielestä pentikit tehdään täällä Posiolla Pentikin omalla tehtaalla....HALOOOO!
Olisi ihanaa, jos näin olisi, mutta ei. Haloo, mene ja katso, monessako tuotteessa lukee made in Finland. Niissä lukee Pentik Finland eli ei valmistettu Suomessa, mutta hinta suomalainen.
- pöökäri
On Kokkolan Taulukauppa! Ja Kokkolan paras taulukauppias Jutta.
- 5000 kappale
Ostitkos montakin kun jaksat aina vaan kehua.Niistä saa nyt kovan hinnan jos vain kuittit on tallessa.
- leluja!!!!
5000 kappale kirjoitti:
Ostitkos montakin kun jaksat aina vaan kehua.Niistä saa nyt kovan hinnan jos vain kuittit on tallessa.
lelukaupassa on hyvä palvelu.
- taulun ostaaja
Missä osoitteessa sijaitsee?
- kikkare09
gsm-storella oli mukava ja asiansa osaava poika. Kun taas lähellä sijaitsevassa puhelinliikkeessä ei oikein saanut palvelua ja lupasivat soittaakin, mutta soittoa ei ikinä ole kuulunut joten marssinpas kilpailijalle.
- tiit-
Ehdottomasti neiti Miia/Mia joka ennen palveli asiakkaita Halosella, nykyään JimJillissä. Erittäin hyvää palvelua, asiakas ku asiakas! Kuuluis saada jo jonkunlaisen palkinnon hyvästä työstä!
- se on
tiit- kirjoitti:
Ehdottomasti neiti Miia/Mia joka ennen palveli asiakkaita Halosella, nykyään JimJillissä. Erittäin hyvää palvelua, asiakas ku asiakas! Kuuluis saada jo jonkunlaisen palkinnon hyvästä työstä!
paras palvelu k raudassa kassa ja sisustuspuolen tytöillä.erityisesti kassa anna ja sisustus merja
- papparainen<<<<
se on kirjoitti:
paras palvelu k raudassa kassa ja sisustuspuolen tytöillä.erityisesti kassa anna ja sisustus merja
Minun mielestä Kaluste niemellä oli hyvää palvelua kun ostimme huonekaluja, varsinkin se nuori naismyyjä
oli ystävällinen.
Niemi ite on persoona joka ehkä ei miellytä kaikkia, minua se kyllä palveli hyvin. - viisi+kuusi
papparainen<<<< kirjoitti:
Minun mielestä Kaluste niemellä oli hyvää palvelua kun ostimme huonekaluja, varsinkin se nuori naismyyjä
oli ystävällinen.
Niemi ite on persoona joka ehkä ei miellytä kaikkia, minua se kyllä palveli hyvin.Abc, meikäläisen vakio pysäkki. Paras.
- ahjot
viisi+kuusi kirjoitti:
Abc, meikäläisen vakio pysäkki. Paras.
abcilla saa niin tuimia katseita työntekijöiltä ettei tiedä miten päin olis siinä kassalla
- lastulevy leevi
se on kirjoitti:
Näin on asiat!
- tietysti
lastulevy leevi kirjoitti:
Näin on asiat!
Siwa:-)
- ykkönen siwoista
tietysti kirjoitti:
Hermannin Siwa on paras!
- stumppi
ahjot kirjoitti:
abcilla saa niin tuimia katseita työntekijöiltä ettei tiedä miten päin olis siinä kassalla
kyllähän nuilla huoltamoilla on mukavimmat myyjät ja palvelu, vaikka nykyajan huoltsikoilta ei muuta enää saa kuin kahvia ja pullaa. Halkkiksen apsi ja nukkumatin neste on ehottoomat suosikit, tummat naiset..ne puree minnuun ilot silmille :)
- fakiiiri
ykkönen siwoista kirjoitti:
Hermannin Siwa on paras!
Mitkä ovat parhaat pikkukaupat ja missä on mukavaa henkilökuntaa?
- asikakakakas
ykkönen siwoista kirjoitti:
Hermannin Siwa on paras!
Käyn itse paljon siellä, kuka paras?
- &
fakiiiri kirjoitti:
Mitkä ovat parhaat pikkukaupat ja missä on mukavaa henkilökuntaa?
Sale on paras
- pihilajalainen
tietysti kirjoitti:
se miespuolinen myyjä (ei tosin taida enää olla). aina yhtä kohtelias.
- janneman1334
pihilajalainen kirjoitti:
se miespuolinen myyjä (ei tosin taida enää olla). aina yhtä kohtelias.
Kuka miespuolinen myyjä ja mistä? Meinaatko Hermannin Siwaa?
- kö se
tiit- kirjoitti:
Mia on? On tosiaan miellyttävä vaatemyyjä- Olisin ottanu vaimoks, jos ois vaan ehtiny :)
- Ei kun
janneman1334 kirjoitti:
Kuka miespuolinen myyjä ja mistä? Meinaatko Hermannin Siwaa?
ykspihlajan siwasta
- TAUNÖ K
asikakakakas kirjoitti:
Käyn itse paljon siellä, kuka paras?
SE VAALEA..
- matkailija22
viisi+kuusi kirjoitti:
Abc, meikäläisen vakio pysäkki. Paras.
polttoaineet aina vähän kalliimpia kuin muualla mutta kiva käydä
- röykeä
haisee.On Storen kauppa konkan partaalla ku täällä käyttää ilmaista mainostilaa. Hah, että osaa olla röy
- älä varasta
ahjot kirjoitti:
no maksa mukisematta siinä kassalla...ja muista maksaa KAIKKI tavarat ku otit......sitte on hymy myyjänkin naamalla... :)
- jopas
& kirjoitti:
Sale on paras
Huonopas
- Palveltu
Prisman neuvonnan Pirjo on aina yhtä iloinen ja auttamishaluinen. Ehdottaisin jopa Kokkola-lehden vuoden palvelijaksi!
- tröt
Pirjo kestää jopa mua asiakkaana.., täytyyhän hänen silloin olla paras!!!
- KIOSKI............
Ihan mukava paikka asioida.
- Leopold von Ribbento
Erittän iloisia ihmisiä, hommat todella pelittää.
- niittykivi
Kiviniityn siwan (blondi)myyjä. vanhemmat myyjät ei edes tervehdi nuorempia ihmisiä
- DSDSDASADSDA
niittykivi kirjoitti:
Kiviniityn siwan (blondi)myyjä. vanhemmat myyjät ei edes tervehdi nuorempia ihmisiä
TOTTA! todella röyhkeää palvelua! Siwat kusevat muutenkin KALLIITA
- asdfd
DSDSDASADSDA kirjoitti:
qwertrt
- .....???
niittykivi kirjoitti:
kiviniityn?????
- m
DSDSDASADSDA kirjoitti:
joka kaupassa on kallista ja halpaa
- lllljj
.....??? kirjoitti:
kiviniityn?????
llllll
- puvun ostaja
miesten osaston tumma nainen löytää puvun joka sopii
- ammattitaidosta ei k
Halosen parhaat miestenosaston myyjät on irtisanottu jo viime vuonna
- 1122
Liikkeet, joista en ole koskaan saanut huonoa palvelua ovat Kauppatorin apteekki ja Suomalainen kirjakauppa. Muissa Kokkolan liikkeissä olen saanut sekä hyvää että heikkkoa palvelua. Riippuu paljon myyjstä ei liikkeestä. Kassoissa on suuria eroja varsinkin marketeissa.
- Kolmio...
Kanta-apteekissa on hyvä ja mukava palvelu. Myös on tosi kaunis neitonen töissä siellä.
- tyytyväinen asiakas
Prisma on ainakin mun mielestäni Kokkolan paras kauppa, sieltä löytyy lähes kaikkea, ja myyjätkin on siinä kaupassa mukavia ja ammattitaitosia. Lisäks ihan kaupan vierestä löytyy muitakin palveluja, esim Mc Donalds.
- bonys
makunsa kullakin...
- 654
Tämähän on pitkälle mielipide ja persoonakysymys. Itse pidän rennosta ja asiallisesta asiakaspalvelijasta, joka ei suutu jos en vakuutukaan hänen tuotteestaan tällä kertaa, joka ei ole liian itsetietoinen ja pidä kauppaa varmana.
- Cittarissa on mukavat kassat, vaikka aina välillä tympäseekin rouvien keskenäinen pajatus.
- Matkahuollon R-kioskin myyjät ovat kivoja.
- Samaten matkiksen kotipizzassa on kiva käydä.
- Mäntysaaren kirjakaupassa pirteää palvelua.
- Eurokankaan nuori myyjä on mukava.
- Eccon kaupassa on todella hyvä myyjä.
- Isokadun luomukauppa on ihana!- Valto S Lindemanni
Mun mielestä Mykrä ja sen välittömässä läheisyydessä majaileva kodinkonehuolto on kokkolan ykkösmestoja palvelun suhteen. Ja sitten vielä sossukin (jakaa rahaa tosta vaan) on siinä 300m säteellä. Jos ei noilla pärjää niin ei sitten millään. Sossussa ei edes katota tuunko uuden karhialla väyrysellä pihaan vaan rahaa tulee niin että silkkitakinliepeet lepattaa!
- ..........
Kokkolan Prismassa on mukavinta tehdä ruokaostokset. Siellä on mukavimmat myyjät kassalla ja infopisteessä. Muutenkin Prisma on miellyttävin ruokakauppa.
Kummassakin kirjakaupassa on asiallista palvelua.
Luontokauppa Ruiskaunokissa on hyvää palvelua.
Kokkolan juna-asemalla on parasta palvelua Suomen juna-asemista (ja olen käynyt monella juna-asemalla). Aina on kivointa ostaa Kokkolasta lippu.
Prisman apteekista saa parasta apteekkipalvelua.- bbbbbbbbbbbb
Olikohan toi vitsi?
- 19
bbbbbbbbbbbb kirjoitti:
Olikohan toi vitsi?
Prismassa joku Jorma jolta sain to-della paskaa palvelua. Enkä tuttujen puheiden perusteella ole ainoa..
- ????
19 kirjoitti:
Prismassa joku Jorma jolta sain to-della paskaa palvelua. Enkä tuttujen puheiden perusteella ole ainoa..
HALKOKARIN SALE! TODELLA YSTÄVÄLLISIÄ MYYJIÄ! PAREMPAA PALVELUA EI MISSÄÄN!
- ääsryhmä
Sun lääkkeet jäi viimekerralla Prisman apteekkiin. Toivottavasti muistat noutaa ne mahd.pian!
- amatööripsykologi
19 kirjoitti:
Nyt taitaa Prismalaisten keskinäiset konfliktit tulla tälle palstalle. Tuskinpa normaali kuluttaja odottaa työntekijöiltä jotka pyörivät lähinnä kassalla sekä infopisteessä mitään "palveluita". Infossa voit laittaa mm.loton, jättää reklamaation tuotteesta yms.. Kassalla lyöt tavarat hihnalle ja maksa sekä painut helvettiin sieltä. Ei kassat rupea kestomaan mitä eroa on kahdella erivärisellä paprikalla. 38v olen eri marketeissa käynyt itsenäisesti asioimassa enkä koskaan ole kokenut huonoa palvelua missään marketissa. Tietämättömyyttä kylläkin mutta ei hyllyntäyttäjiltä voi mahdottomia vaatiakaan.
Jos joku Jorma -niminen henkilö Prismassa nousee keskustelunaiheeksi tuttujen kanssa niin on 4. vaihtoehtoa. 1. Olette tuttujenne kanssa Prisman apteekista saatavien reseptilääkkeiden suurkuluttajia. 2.Olet kateellinen/katkera saman firman työntekijä ja haluat tuottaa Jorma -paralle huonoa fiilistä. 3. Onhan voinut käydä niinkin että Jorman Jorma on eksynyt väärään paikkaan ja kostat hänelle kirjoittamalla hänestä pahaa tänne.4.Jorma on antanut lemput jollekin tytöntyllerölle joko Prismassa tahi muualla ja tyllerö kostaa tämän haukkumalla Jorma -rukkaa tänne! - haluu jormaaaaaa
19 kirjoitti:
Antoiko Jorma henki.koht vai vain yleistä palvelua!
- aasiakas
Plussaa:
S-marketissa ja Prismassa saa yleensä ystävällistä palvelua kassalla, erityisesti nuoremmilta myyjiltä. Joillekin työ S-marketissa vain taitaa olla tosi raskasta, kun nojaillaan niin väsyneesti siinä kassapöytään... Kallentorin R-kioskilla myös ystävällistä palvelua, siellä on ilo käydä. Jim&Jill:ssä hyvää palvelua, tarjotaan usein myös apua.
Yksi iso, pitkä miinus:
Halpa-Halli. Kassat ei tervehdi. Kerran (oli muuten samalla se vihoviimeinenkin kerta siinä puljussa) olin ostamassa pientä parvekesettiä ja myyjää osastolle odottaisin sammaloituneena vielä tänäkin päivänä, jos vain olisin viitsinyt leiriytyä sinne. Pari kertaa sinne joku puoliystävällinen ja -palvelualtis myyjä soitti asiantuntevaa myyjää, mutta ei vain koskaan saapunut. Palautettakin on lähetetty, mutta näihin ei koskaan ole vastattu. Reklamaation käsittelyaika on hieman liian pitkä...
Muiden kauppojen saamat miinukset ovat niin vähäisiä tähän verrattuna, että ei voi edes samaan viestiin laittaa. - myyjä vaiko ei
eipä ollut kovinkaan monessa kommentissa puhetta myyjistä vaikka niin mainitsitte, eiköhän nuo marketin työntekijät oo asiakaspalvelijoita, sillä eihän joku kassanvieressä oleva henkilö välttämättä tiedä mitään myynnistä, mutta voi olla kuitenkin hyvä asiakaspalvelija, ja sitähän heiltä odotetaankin, myyjät taas ovat niitä jotka myyvät tuotteen asiakkaalle...
- määvaaan
totta tuokin..
- knattertontin
aivan! Ei missään marketeis ole myyjiä töis vaan asiakaspalvelijoita! Asiakaspalvelija ei "hinnoittele" kuten esim myyjä. Myyjiä löytyy "vain" ns erikoisliikkeistä jne... Ihan urpoa jengiä tääl ku ei noista erota. Kertoo hyvin tääl pyörivän porukan älykkyydestä.
- entinen asiakas
knattertontin kirjoitti:
aivan! Ei missään marketeis ole myyjiä töis vaan asiakaspalvelijoita! Asiakaspalvelija ei "hinnoittele" kuten esim myyjä. Myyjiä löytyy "vain" ns erikoisliikkeistä jne... Ihan urpoa jengiä tääl ku ei noista erota. Kertoo hyvin tääl pyörivän porukan älykkyydestä.
Halpis kyllä jyrää mennentullen kaikki, mitä tulee huonoon palveluun.
- Marja-Erkki
entinen asiakas kirjoitti:
Halpis kyllä jyrää mennentullen kaikki, mitä tulee huonoon palveluun.
Kassalla tukevat naiset tosi tympeitä. Muuten aivan ihanat farmaseutit ja myyjät.
- hahahaha!!!
knattertontin kirjoitti:
myyjiä on. jos kauppaan haetaan työntekijää, sinne haetaan myyjää, ei asiakaspalvelijaa. ihan urpoa jengiä tosiaan ootte. luulette tietävänne asioista.
- Samsung 1€
hahahaha!!! kirjoitti:
myyjiä on. jos kauppaan haetaan työntekijää, sinne haetaan myyjää, ei asiakaspalvelijaa. ihan urpoa jengiä tosiaan ootte. luulette tietävänne asioista.
Se on Pihlajasta ja osaa myydä toisin kun muut siellä!
- nauraa
knattertontin kirjoitti:
Taidat olla itse urpo kun et tajua että kassatyöntekijät ovat koulutettu siten että he tuottavat mahdollisimman hyvän tuloksen, kaikella ystävällisyydellään, palvelualttiudellaan; juuri se tekee heistä myyjiä, aivan kuten yksityisyrittäjistäkin.
- jepjepee
siellä on hyvät asiakaspalvelijat/myyjät
- AsiakasUkko
Mukavat myyjät ja ripeä palvelu. Lounasruokaa hyvin tarjolla.
- Hehhehheee
Kaamasentien sekatavarakauppa Jäämerellä
- tummatpojjaat
Hehhehheee kirjoitti:
Kaamasentien sekatavarakauppa Jäämerellä
tankis pubin hampaaton nainen.
- kokkolastamuuttanut
SALE LEENALA on ihan mahtava kauppa. kivaa henkilökuntaa ja aina ostokset tuli tehtyä iloisin mielin. mahtavaa palvelua!!! välillä näkee uusiakin kasvoja henkilökunnassa. kiitos ja terveiset näille ahkerille uurtajille=)
- nasusasu12354
parasta palvelua saa ehdottomasti prisman Pirjolta!
- soriprismanpirjo
prisman pirjo taisi tuon itse kirjoittaa... huoh
- nasusasu12354
eipäs tainnu, olen sitä mieltä että siltä saa parasta palvelua! monet lotot ja tupakat on siit tullu ostettua, ja olen tyytyväinen.
- tapioke56
Jim&Jill myyjät todella hyvän näköisiä! Sen blondin perse on ihan uskomaton!
- Int sport
Paskin "palvelu" on kyllä Intersportissa, siellä vaan myyjät juttelee keskenään eikä palvelua saa ollenkaan!
- 17
Siellä onkin fiksua porukkaa kun eivät ole tulossa siihen häiritsemään kun katselee valikoimia. Ja jos apua tarvii niin sitä on melko helppo kysyä, onko jollain vaikeuksia sanoa pari sanaa? Aivan niinkuin tavarataoissa muuallakin, eihän esim prismassa, minimanissa jne... tulla häiritsemään tuotteita katsovaa asiakasta.
- pettynyt1111111
Hmm.. Kokkolan pienet lähikaupat todella ala-arvoisia henkilökunnan osalta.. olen nyt asunut koivuhaassa ykspihlajassa ja kirkonmäellä
- fghnk56
Isoissa kaupoissa häiritsee suunnattomasti se, että asiakkaita häiritään kysymällä: "tarvitsetko apua?" kai ihminen osaa itse kysyä jos kaipaa apua! Vastaus aiheeseen: Kallentorin S-Marketin blondi myyjä on paras myyjä ja parhaan näköinen! (Nimi alkaa J -kirjaimella..) ;)
- kaurissilmät-.....
Koivuhaan SALE ja se ihanan kaunis ja pirtee vaalea myyjä =)
- demari63
ecostolla on mukavaa Tarvaisen veljesten kanssa tehdä kauppaa,voi joskus käydä muutenkin ei ole ostopakkoa,isänsä poikia
- Symppis699
Isänsä poikia. Mikä se nykyään on ecotarvainen ppo niksnaks. Mä asioin haaralan liikkeessä, siellon halpaa ja nimikään ei vaihdu jokavuosi.
- Östen Bjowjob
Symppis699 kirjoitti:
Isänsä poikia. Mikä se nykyään on ecotarvainen ppo niksnaks. Mä asioin haaralan liikkeessä, siellon halpaa ja nimikään ei vaihdu jokavuosi.
Onkohan tuokaan enään Haarala. Eikös ne myyny putiikkinsa norjanpojille!?
- hyu78l
kele erittäin huonoa palvelua
- Nils Låglasev
Rautakauppa Haka,siellä on palvelua.
- Ape(riitta)
Viinakauppa o ehottomasti paras.
- pauli ja aino
Erkin hallissa on hyvä kahvi.niin ja ruuvimeisselit ei kestä.
- Lukkari Ullava
M-Market Lukkari ilman muuta! Asiakkaat on tehny kaupan itselleen ja itseään varten.
- Dude
Cittari on ehdottomasti paras kauppa. Infossa aina niin iloista porukkaa töissä ja se punatukkanen kassa on ihan älyttömän nopea ja mukava, lisää yhtä nopeita kassoja sinne ni ei tulis jonoja. ;)
- remreiska
Kaakelikeskus on ehdottomasti paras kauppa palvelultaan Kokkolassa.
ja siellä myyjiltä jos kysy jotain niin saa myös vastauksen.Tosin ei ole paljon varastotavaraa ,mutta aika nopeat toimitukset joten ei haitanut. - Alfa LK Omega
Valtion apteekki on ylivoimaisesti paras elämän alusta loppuun asti! Siis hurratkaamme ...HIP HIP HURRAA!!!
- isonkylänsalea
Isonkylä Sale, siinä mukava pikku kauppa ja mukavat myyjät.
- ostaja
NetAnttila
- ostoksille
Pitäis lähtee Lidliin. siellä on hyv'ät lauantaitarjoukset!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663