Hyvä kiinteistönvälittäjä?

Myymässä pois.

Kenelle talo myyntiin?

56

5746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExsääXsä

      kuule ihte kelle laitat, täällähän vain haukutahan kaikki pystyhyn. Laita semmooselle ahkeralle myyntimiehelle, joka mainostaa reilusti sitä sun mökkiä.

    • Huijattu

      On olemassa hyviä välittäjiä ja sitten paskahousu huijareita. Viimeisimmästä hyvä esimerkki Kaj Björndahl http://asuntobjorndahl.fi

      Kiertäkää kaukaa niin säästyy vaivaa ja rahaa!

      • 3 päivässä myyty

        paskaa kirjoitatte.Björndalilla kauppa käy,,tosin kuin tietyillä eräillä.Suosittelen Björndahlia.


    • anonyymimiimi

      kokkolassa on monta hyvää asuntovälitystä.. OC, asuntolandia ynm.. mutta yhdyn edelliseen, eli kierrä kaukaa björndahl jos et halua tulla huijatuksi!

    • kelle vaan

      Onko hometta korjaa ensin

    • Näin se vaan on

      Kokkolassa on tällä hetkellä vain kolme mielestäni ammattitaitoista välittäjää, SKV, OPKK ja se kahden naishenkilön omistama yritys. Muut ovat mitä ovat.

      • Tosirealisti Kokkola

        Muistakaa, että joka toinen talo Kokkolassa, ja myös koko valtakunnassa on homevaurioinen. Siis johtopäätös on, etteivät VAIN KOULUT ole homeessa. Moni lapsi altistuu homeelle jo kotonaan...
        Olen kuullut, että eritoten Kokkolan vanhan kaupungin (Nirristadtin) talot ovat lahoja ja yltä päältä homeessa. Tietääkö joku paremmin. Onko kokemuksia?

        Ja sitten näitä "myrkkypesäkkeitä" suojellaan kaikenlaisilla lailla ja asetuksilla. Hyvä sitä on tehdä päätöksiä Helsingissä "vihreän veran äärellä".


      • gcshbcw

        Tuohon kahden naisen firmaan en jalallanikaan astuisi.Sieltä ei saa ostettua vaikka haluaisikin.Laiskoja!


      • Samaa mieltä.

        Samaa mieltä.


    • suomalainen asiakas

      Välittäjät,ja välittäjät ,myyntihenkisiä ei montaa Kokkolasta löydy.Osa on kuin valtionvirkamiehiä,jotkut tuoksuu vanhalle viinalle ,osalla deodorantti pettää ja osalla on suhteellisuudentaju hintojen suhteen täysin hukassa.Björndahl on best!

      • Mielummin ei lain

        Meinasin eilen mennä asuntonäyttöön, mutta pihalla olikin björndahlin kyltti, eli olin katsonut välittäjän väärin, en sitten mennyt.


      • Anonyymi

        Avaa silmät ens kerralla kun meinaat tehä asuntokauppoja ja laske samalla leuka vaakasuoraan


    • Starri niin

      Nirri staadi HEH HEH

    • kannattaja

      Skv!:)

    • Ihmettelijä 65

      Mikä tuossa Kaj Björndahlissa on niin vikana kun haukutaan? Kuulisimme mielellämme faktoja jos niitä on..kohteita heillä ainakin hyvin löytyy ja paljon henkilökuntaa.

      • No ensinnäkin

        hinnat aivan yläkanttiin, myytävät asunnot välillä löytyvät ja välillä eivät etuovesta, esittelyssä välittäjä ei tiennyt mistään mitään jne. Ilmoituksissa typeriä kuvia esim. kissoista tai huonekaluista, eli ei mitään informatiivista ja tekstiktin huonoja. Eräässäkin omakotitaloilmoituksessa luki, että tontin omistus: oma ja seuraava kohta tontin vuokra: 800€ tai jotain!!!


      • KallistaHommaa

        Älä osta vuokratontilla olevaa asuntoa!


      • Anonyymi
        KallistaHommaa kirjoitti:

        Älä osta vuokratontilla olevaa asuntoa!

        Miksei vuokratontilla olevaa.


    • ostaja----

      Faktaa,,Björndahlilla kauppa käy!!!!!!!!!

      • Huono kokemus

        Henkilökohtaisesti, mielestäni erittäin huono ja huonoa välitystapaa oleva kokemus OC:sta. Henkilökohtaisesti en suosittele; en ostajalle, en myyjälle.


      • Samaa mieltä.

        Olen samaa mieltä. Osaavat myös käyttäytyä. Kiitoksia Björndahlille.


      • Samaa mieltä.
        Samaa mieltä. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Osaavat myös käyttäytyä. Kiitoksia Björndahlille.

        Siis Björndahlilla osaavat myös käyttäytyä, myös SKV, OPKK ja asuntomarkkinointi ovat mielestäni hyviä välittäjiä; muillakin mittareilla mitattuna. Näin oma kokemukseni.


    • omatoimisuus

      Ensiksi kannattaa yrittää myydä itse. Ilmoitus nettiin tai paikallisiin lehtiin rivi-ilmoituksiin.

    • TOSIrealisti Kokkola

      Miksi ihmeessä tarvitset asunnonvälittäjää. Myy talosi suoraan asiakkaalle ilman välikäsiä. Välittäjät "vetävät välistä" ja kaikki on sinulta tai ostajalta pois.
      Säästät itsellesi tuhansia euroja. Lehti-ilmoitus on pientä sen rinnalla...

      • ZorroPylvänäinen

        Miksikö asunnonvälittäjä? Kaikki eivät halua arkeensa sitä byrokratiaa, paperirumbaa, esittelyjä, mainosmiehenä olemista ja puhelimessa päivystämistä.


      • Anonyymi

        Rehalisti oikeassa , aivan sama kuka myy , kun hinta on oikea.


    • Huoh sitten vain

      Blaa blaa. Hyvää kiinteistönvälittäjää ei ole: kaikilla on mielesssä oma etu ja raha, enemmän tai vähemmän. Sen sijaan on olemassa hyviä asuntokohteita ja huonoja sellaisia. hyvissä kauppa käy, sama se kuka välittää. Huoh. Uskokaa jo.

    • Calpe

      Kyllä kauppa käy kun arvio on reilusti alakanttiin ja autetaan tinkimään. kenellä kauppa käy..??? Otin närvilänkadun kiinteistöstä markka aikana arvion kolmelta välittäjältä . Sain itse myymällä 60 000 enemmän kuin paras arvio ja talo meni parissa päivässä . Olen myymässä jälkeen .. paikkakunnan myyntitykin arvio näyttää täsmälleen samaa linjaa. Ostajan ja myyjän oikeudet ja velvollisuudet toteutuvat kauppakirjassa samalla tavalla kun myytte itse . Te itse olette se paras välittäjä . Ottakaa arvio ja pistäkää oma arvio päälle se tuntuu kukkarossa kivalta .

    • exkokkobyläinen

      Vieläkös se Nikkanen tekee kauppa.Oli kova puhumaan ja isosti?

      • Anonyymi

        Ei tee kauppaa.Lötjönen tekee.


    • Anonyymi

      Marja-Liisa Junkkila :

      asuntomarkkinointi.net

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      2.6.2012 15:47

      Henkilökohtaisesti, mielestäni erittäin huono ja huonoa välitystapaa oleva kokemus OC:sta. Henkilökohtaisesti en suosittele; en ostajalle, en myyjälle.

      Sama talo OC:lla 219000 tuhatta ja omistaja itse myi marketplacelle samaan
      aikaan 203400 tuhatta . Todella uskottavaa kauppaa.

    • Anonyymi

      Ostetaan ja myydään. Eikös se 1 talo kelpaa? Kenties tylsä asua kaupungissa?

      • Anonyymi

        Oikeassa olet , pois kaupungista


    • Anonyymi

      Uskomatonta , osa vanhoista ns "Rempatuista" rintamamiestaloista

      50- 100000 liian kalliita. Jos 3-4-50 luvuilla rakennetuista taloista

      joutuu maksamaan 2000 € neliö .

    • Anonyymi

      Vanhat talot aivan liian kalliita , ostajat eivät osta jos ei tapahdu jotain

      radikaalia. Kymmeniä tuhansia hinnoista pois.

    • Anonyymi

      Kattelin tos aamukavin tippuessa netistä asuntovälitysfirmojen nettisivui. Huomioni kiinnittyi henkilökunnan vaihtuvuus firmois. Esim. Björndahlilla näyttää porukat vaihtuneen täysin siitä kun näit viimeksi kattelin vuosi-pari takaperin. Onkohan luonnollinen poistuma syynä, vai mikä?

      • Anonyymi

        Korona vie asiakkaat välitysliikkeistäkin. Mikähän liike kestää tämän kriisin?


      • Anonyymi

        De går till bättre jobb.


    • Anonyymi

      Jos se korona on ollut jo kauemman aikaa ja tiedostamattomana näis väittäjis.

    • Anonyymi

      Nikander

      • Anonyymi

        Nikader,legenda


    • Anonyymi

      Vieläkään lapsiystävällinen Peltoniemi tekee asuntokauppaa?

    • Anonyymi

      Mun mielestä kaikenmaailman räikeät ja punaiset asuntojen myyntilaput teiden varsilta pitäisi kieltää lailla. Eikö kaupungin järjestyssäännöt kiellä ympäristön roskaamiset, rumentamisen ym. epäasiallisen mainonnan. Lullisin et jokainen asuntoa etsivä löytää sellaisen nykypäivänä netistä.

      • Anonyymi

        Juuri näin se vaan menneep ku järijellä atteleepi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin se vaan menneep ku järijellä atteleepi

        Voihan siinä ohi ajaessa tulla ajatus kiinnostua kämpästä just siinä mukavalla paikalla. Netissäkin on niin tuunatut ja tarkaan trimmatut kuvat jotka ei aivan todellisuutta vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä ohi ajaessa tulla ajatus kiinnostua kämpästä just siinä mukavalla paikalla. Netissäkin on niin tuunatut ja tarkaan trimmatut kuvat jotka ei aivan todellisuutta vastaa.

        Eräskin välitysliike roudaa kaikenmaailman rekvisiittaa, kukkia, tekohedelmiä ym toisarvoista rihkamaa kiinnostukse herättämiseksi. Ainakin minä olen kyllästynyt kyseisen firman stailauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräskin välitysliike roudaa kaikenmaailman rekvisiittaa, kukkia, tekohedelmiä ym toisarvoista rihkamaa kiinnostukse herättämiseksi. Ainakin minä olen kyllästynyt kyseisen firman stailauksiin.

        Ettei vaan olis ollu Björdahl?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä ohi ajaessa tulla ajatus kiinnostua kämpästä just siinä mukavalla paikalla. Netissäkin on niin tuunatut ja tarkaan trimmatut kuvat jotka ei aivan todellisuutta vastaa.

        Ei sitä lappua laiteta ohiajaville paikallisille, vaan niille jotka ovat tulossa katsomaan asuntoa, eivätkä ole esimerkiksi paikkakuntalaisia. Suomessa osoitteisto on kuitenkin osassa paikkaa niin sekavaa, ja kaikilla ei paikallisia karttoja ole, joten jonkinlaista opastusta täytyy tienvarteen laittaa että osaavat perille.

        Ne myös kerätään aina pois, koska ne itsessään maksavat rahaa. Ei ne kertakäyttöisiä ole.

        Rekvisiitta on myös tärkeää, sillä se auttaa ostajia, ei teitä köyhiä ja kateellisia idiootteja, saamaan jonkinlaista mittakaavaa sekä väriä asunnosta ja siitä miltä se näyttäisi kun ihmiset raahaavat omat roskansa paikalle.


    • Anonyymi

      Björndahlilla näkyy oleva kova vaihtuvuus välittäjien keskuudessa. Mitä vuosi sitten vilkaisin kiinteistönvälittäjänä toimivien listoja, niin eipäs ollut montaakaan tyyppiä enää niistä töissä. Kova vaihtuvuus mielestäni kertoo firmasta jotain, vai tulkitsenko väärin?

      • Anonyymi

        Oikea tulkinta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe