... halusi olla tutkitavankeudessa omasta vapaasta tahdostaan niinkin pitkään? Eikö olisi ollut luonnollista ja rehellisen ihmisen käytöksen mukaista hakea vapautusta tutkintavankeudesta aina kahden viikon välein heti pidättämisestään/vangitsemisestaan lähtien? Oliko tuo Hannun tutkintavankeudestavapauttamiskäsittelykerta vasta toinen yritys? Miksi Hannu ei vapautustaan hakenut, vaikka sillä oli hirvee vimma päästä kehittämään rubluuttia? Miksi Kavonius haki Hannun vapautusta tutkintavankeudesta vasta sitten, kun oli kuunnellu meidän kettuilua asiasta?
Ja mitaan ette voi...
Miksi Hannu ...
13
499
Vastaukset
- Jaa-ada-na
Kauanpa kestikin, ennenkuin Ada kehtasi nostaa häntänsä ja ottaa kunnian Hannun vapauttamisesta.
Kunniaa on vielä kosolti tulossa, kunhan homma porskahtaa käyntiin.
Saanenkin esittää jo etukäteen Adalle, Hikolle ja muille tomppeleille nöyrimmät kiitokset kaikkien klubilaisten puolesta.- AdaFlink
... sitten ottanut itse aloituksessa oleviin kysyyksiin kantaa, vaan taas tunnetusti epävarmuuttasi julkituoden kohdistit viestisi henkilöön.
Ja mitaan ette voi... - Jaa-ada-na
AdaFlink kirjoitti:
... sitten ottanut itse aloituksessa oleviin kysyyksiin kantaa, vaan taas tunnetusti epävarmuuttasi julkituoden kohdistit viestisi henkilöön.
Ja mitaan ette voi...Niinpä tein.
Ja kyllä, olen kieltämättä ja nyt myös tunnetusti epävarma siitä, tulinko kohdistaneeksi kiitokseni oikeisiin persooniin.
- johtuisko täst
USKOKAA POLISII
Uusimmassa "Pressiklubissa" käydään keskustelua siitä, antoiko media Suojelupoliisin ohjailla itseään silloin, kun Alpo Rusia epäiltiin vakoilusta. Aamulehden päätoimittaja Matti Apunen arvioi poliisin ja median suhdetta seuraavasti (ohjelma löytyy Ylen nettisivulta).
"Tää on tota tietysti niinku aika jyrkkä esimerkki siitä meikäläisestä kulttuurista, siitä isommasta ilmiöstä, josta minä olen vähän huolissani pikkusen samalla tavalla kuin Alpo Rusi, et kyl meillä tää tiedotusvälineiden ja poliisin, tiettyjen viranomaisten ja median symbioosi, se on erittäin vahva. Se on tällainen molempia hyödyttävä suhde. Media saa niitä uutisia, joita se kaipaa, ja sit poliisi ja muut viranomaiset saa näitä omia poliittisia päämääriään paremmin esille. Suomihan on sikäli kummallinen maa, että täällä uskotaan poliisiin ihan järjettömästi. Siis 80-90 prosenttia suomalaisista uskoon niin kun suunnilleen millä ehdoilla tahansa poliisiin. Eihän semmosta oo Pohjois-Koreassakaan. Ja sit kuvitellaan, että poliisi on jotenkin epäpoliittinen. Et sillä ei olis jotain omia intressejä. Ja tää on se asia, joka nyt pitäis saada niin kuin selväksi. Kyllä on. Poliisi on. Ja esimerkiksi KRP on hvvinkin taitava omien asioidensa ajamisessa." - tai täst
ltalehti 3.2.2010
Lehti: Poliisi raiskasi 16-vuotiaan tytön kahdesti
Keskiviikko 3.2.2010 klo 08.54
Helsingin käräjäoikeus päästi 51-vuotiaan konstaapelin ehdollisella vankeusrangaistuksella, kertoo Ilta-Sanomat.
Lehden mukaan Helsingin järjestyspoliisissa työskennellyt keski-ikäinen konstaapeli houkutteli marraskuussa 2006 aamuyöllä kadulla tapaamansa karkuritytön kotiinsa käyttäen hyväkseen tytön luottamusta poliisiin.
Tyttö oli kertonut konstaapelille olevansa vailla yösijaa ja ilman kännykkää. Konstaapeli oli esitellyt itsensä poliisiksi ja näyttänyt virkamerkkiään, minkä takia tyttö uskalsi lähteä miehen matkaan.
Kotonaan konstaapeli tarjosi alaikäiselle tytölle nelosolutta, jonka jälkeen hän raiskasi sammuneen tytön. Lehden mukaan konstaapeli otti tytöstä myös 17 kännykkäkamerakuvaa, jotka hän tallensi tietokoneelleen.
Lehden mukaan konstaapeli irtisanottiin viime syksynä. Käräjäoikeus tuomitsi konstaapelille kaksi vuotta ehdollista vankeutta.- ulos ottaja
kusettaja hannutiinaan ?
- AdaFlink
... mitä mieltä olen tuosta? Juttu ei kait kuulu talousrikosforumille, mutta vastataan, kun sitä niin kovasti multa toivot.
Hieno homma, että lapsi sai oikeutta ja joskuskin lapsen kertoma otettiin vakavasti. On se perkele vieköön kumma, että tollaset käyttää hyväkseen meidän lapsiamme ja vieläpä tollasella tavalla (esittää poliisikortin ja näin saa luottamuksen). Liian pieni tuomio siihen nähden, että tuossa saattaa olla tytön elämä tuhottu. Toivottavasti tyttö on vahva ja toipuu tuosta ilman suurempia henkisiä kolhuja.
Mutta muutakin hyvää tuossa tutkinnassa on. Nyt ei clubilaiset voi enää väittää, etteikö Suomessa poliisi tutkisi myös toisen poliisin tekemiä rikoksia. Hienosti toimittu tuolta nettipoliisilta, kun otti heti tytön kertoman todesta ja laitto tutkinnan käyntiin.
Ja mitaan ette voi... - Jaa-ada-na
AdaFlink kirjoitti:
... mitä mieltä olen tuosta? Juttu ei kait kuulu talousrikosforumille, mutta vastataan, kun sitä niin kovasti multa toivot.
Hieno homma, että lapsi sai oikeutta ja joskuskin lapsen kertoma otettiin vakavasti. On se perkele vieköön kumma, että tollaset käyttää hyväkseen meidän lapsiamme ja vieläpä tollasella tavalla (esittää poliisikortin ja näin saa luottamuksen). Liian pieni tuomio siihen nähden, että tuossa saattaa olla tytön elämä tuhottu. Toivottavasti tyttö on vahva ja toipuu tuosta ilman suurempia henkisiä kolhuja.
Mutta muutakin hyvää tuossa tutkinnassa on. Nyt ei clubilaiset voi enää väittää, etteikö Suomessa poliisi tutkisi myös toisen poliisin tekemiä rikoksia. Hienosti toimittu tuolta nettipoliisilta, kun otti heti tytön kertoman todesta ja laitto tutkinnan käyntiin.
Ja mitaan ette voi...Niin, ja tuomiokin oli aivan asteikon kovimmasta päästä.
- 4+14
Jaa-ada-na kirjoitti:
Niin, ja tuomiokin oli aivan asteikon kovimmasta päästä.
Niinpä kyllä.
Mutta tasoitetaanpa keskiarvo laittamalla kusettajille toisesta päästä. Jaa-ada-na kirjoitti:
Niin, ja tuomiokin oli aivan asteikon kovimmasta päästä.
Miten tuomion kovuus.
Eihän siitä puhuttukaan!- Jaa-ada-na
sunlin kirjoitti:
Miten tuomion kovuus.
Eihän siitä puhuttukaan!Niin, ei minunkaan mielestäni voida puhua tuomiosta. Jollei sitten vapauttavasta sellaisesta...
- kaketsu
ulos ottaja kirjoitti:
kusettaja hannutiinaan ?
Liittyy samaan kastiin kuin Hannun syyttäjät ???
- Pipsit perintään
Jos tutkintavanki ei itse osaa vaatia vapautusta niin sitten sitä pitäisi tehdä hänen asianajajansa. Tosin luulen, että ainakin tutkinnan alkuvaiheissa se oli turhaa - kuka sitä jaksaa.
Uskon myös, että Kultasydämellä oli aihetta pelätä omatoimisia pipsien ulosmittaajia. Kaikki wincapitaan työnnetty raha ei oltu tienattua hiessä otsin ja verokirjaa näyttäen. Edelleen niitä oyli miljoonaerkkiä palautuksia saaneita oli vain kuusi - joku jäi siis ilman.
Voi niitä pipsienperijöitä tulla vielä tänäänkin vapaallajalalla vastatessa vastaan - suosittelen Handelle ja sponsoreilla matalaa profiilia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022376- 1252018
- 921529
- 1381479
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221360Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741288- 1171286
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151- 511117
- 381072