tallentaa antenni-verkon kanavia esim. plustv:n kanavia?
voiko kaapeli boxilla
6
321
Vastaukset
- kanavat
Ei voi tallentaa. Sun pitää tilata vastaavat kanavat kaapelioperaattorilta.
- jokuasiantuntija.
eli boksi joka käy sekä kaapeliin että antennitalouteen. Pelkällä kaapelia hyväksyvällä digiboksilla ei voi tallentaa.
- Kokeillaanpas näin
"Voiko autolla ajaa vedessä"? Voi, jos se on amfibioauto... Jos alkuperäinen kysyjä kysyy nimenomaan kaapeliverkon digiboksin toimivuuttaa antennissa, niin tuskinpa hänellä olisi edes koko ongelmaa, jos hänellä olisi hybridiboksi. Ns. tavallisen kuluttajan saatavilla on tietääkseni tasan kaksi tallentavaa hybridiboksimerkkiä ja mallisarjaa, Finnsat FSH-2500 ja Topfield TF550/650 -sarjat, jotka eivät ole olleet mitään myyntimenestyjiä, joten on hyvin epätodennäköistä, että kysyjällä olisi sellainen.
- eri vastaaja
Kokeillaanpas näin kirjoitti:
"Voiko autolla ajaa vedessä"? Voi, jos se on amfibioauto... Jos alkuperäinen kysyjä kysyy nimenomaan kaapeliverkon digiboksin toimivuuttaa antennissa, niin tuskinpa hänellä olisi edes koko ongelmaa, jos hänellä olisi hybridiboksi. Ns. tavallisen kuluttajan saatavilla on tietääkseni tasan kaksi tallentavaa hybridiboksimerkkiä ja mallisarjaa, Finnsat FSH-2500 ja Topfield TF550/650 -sarjat, jotka eivät ole olleet mitään myyntimenestyjiä, joten on hyvin epätodennäköistä, että kysyjällä olisi sellainen.
jospa kysyjä on vaan yksinkertaisesti tollo, että on syytä tuoda myös tuo näkökanta esille, enkä palstan säännöissäkään löytänyt kohtaa jossa sanottiin, että pitää vetää herneet nenään ja alkaa ylimieliseksi. No kukin tavallansa toimii, jos on jäänyt kotikasvatus saamatta niin tuollaisia vastauksia sitä sitten saa lueskella.
- 22
eri vastaaja kirjoitti:
jospa kysyjä on vaan yksinkertaisesti tollo, että on syytä tuoda myös tuo näkökanta esille, enkä palstan säännöissäkään löytänyt kohtaa jossa sanottiin, että pitää vetää herneet nenään ja alkaa ylimieliseksi. No kukin tavallansa toimii, jos on jäänyt kotikasvatus saamatta niin tuollaisia vastauksia sitä sitten saa lueskella.
Voi toki kysyä boksin mallia ja tuoda esille eri näkökantoja, ei se ole kiellettyä. Yleensä olen kommenteissani asialinjalla. Nyt vähän karkasi. Pahoitteluni.
- Kokeillaanpas näin
22 kirjoitti:
Voi toki kysyä boksin mallia ja tuoda esille eri näkökantoja, ei se ole kiellettyä. Yleensä olen kommenteissani asialinjalla. Nyt vähän karkasi. Pahoitteluni.
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483