voiko kaapeli boxilla

kolehmainen

tallentaa antenni-verkon kanavia esim. plustv:n kanavia?

6

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanavat

      Ei voi tallentaa. Sun pitää tilata vastaavat kanavat kaapelioperaattorilta.

    • jokuasiantuntija.

      eli boksi joka käy sekä kaapeliin että antennitalouteen. Pelkällä kaapelia hyväksyvällä digiboksilla ei voi tallentaa.

      • Kokeillaanpas näin

        "Voiko autolla ajaa vedessä"? Voi, jos se on amfibioauto... Jos alkuperäinen kysyjä kysyy nimenomaan kaapeliverkon digiboksin toimivuuttaa antennissa, niin tuskinpa hänellä olisi edes koko ongelmaa, jos hänellä olisi hybridiboksi. Ns. tavallisen kuluttajan saatavilla on tietääkseni tasan kaksi tallentavaa hybridiboksimerkkiä ja mallisarjaa, Finnsat FSH-2500 ja Topfield TF550/650 -sarjat, jotka eivät ole olleet mitään myyntimenestyjiä, joten on hyvin epätodennäköistä, että kysyjällä olisi sellainen.


      • eri vastaaja
        Kokeillaanpas näin kirjoitti:

        "Voiko autolla ajaa vedessä"? Voi, jos se on amfibioauto... Jos alkuperäinen kysyjä kysyy nimenomaan kaapeliverkon digiboksin toimivuuttaa antennissa, niin tuskinpa hänellä olisi edes koko ongelmaa, jos hänellä olisi hybridiboksi. Ns. tavallisen kuluttajan saatavilla on tietääkseni tasan kaksi tallentavaa hybridiboksimerkkiä ja mallisarjaa, Finnsat FSH-2500 ja Topfield TF550/650 -sarjat, jotka eivät ole olleet mitään myyntimenestyjiä, joten on hyvin epätodennäköistä, että kysyjällä olisi sellainen.

        jospa kysyjä on vaan yksinkertaisesti tollo, että on syytä tuoda myös tuo näkökanta esille, enkä palstan säännöissäkään löytänyt kohtaa jossa sanottiin, että pitää vetää herneet nenään ja alkaa ylimieliseksi. No kukin tavallansa toimii, jos on jäänyt kotikasvatus saamatta niin tuollaisia vastauksia sitä sitten saa lueskella.


      • 22
        eri vastaaja kirjoitti:

        jospa kysyjä on vaan yksinkertaisesti tollo, että on syytä tuoda myös tuo näkökanta esille, enkä palstan säännöissäkään löytänyt kohtaa jossa sanottiin, että pitää vetää herneet nenään ja alkaa ylimieliseksi. No kukin tavallansa toimii, jos on jäänyt kotikasvatus saamatta niin tuollaisia vastauksia sitä sitten saa lueskella.

        Voi toki kysyä boksin mallia ja tuoda esille eri näkökantoja, ei se ole kiellettyä. Yleensä olen kommenteissani asialinjalla. Nyt vähän karkasi. Pahoitteluni.


      • Kokeillaanpas näin
        22 kirjoitti:

        Voi toki kysyä boksin mallia ja tuoda esille eri näkökantoja, ei se ole kiellettyä. Yleensä olen kommenteissani asialinjalla. Nyt vähän karkasi. Pahoitteluni.

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe