Oisko järkee?

Oli miten oli!

Kysyä levy-yhtiöltä josko sais Katri Helenalta sellaisen kokoelmalevyn joka sisältäisi sellaisia hänen laulujaan joita ei soiteta lainkaan radiossa - tai mikäli soitetaan niin hyvin harvoin -!!
Niitä on turkasen paljon Katri Helenan eri LP ja CD levyillä.
Siitä voisi tulla hieno musiikkisessio,ja ihan varmasti levy kävisi hyvin kaupaksi. (Täällä olisi jo yksi ostaja)!!
Minusta ei lainkaan huono ajatus!
Ootteko mitä mieltä tällaisesta ajatuksesta??

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi K.

      Kannattaa kysyä!

      • jaskan kaveri

        olis siinä järkeä. Tämä kirjoitti jo viime kesänä tänne näköjään kun oli kysymys tuosta Tumma poikamies-laulusta. "Ohi oli mennyt. Niin kuin moni muukin. Ja sitten vanhat muovilevyt eivät enää kaikki "toimi". Pitäisikin saada Katrin "harvinaisuuksista" oma kokoelmalevynsä

        Toinen on että Katrilta ei ole tullut LIVE-levyä koskaan. Sen haluaisin ekana ja nimenomaan tämän Arttu Talon bändin kanssa, vanhoja lauluja hienosti uudelleen sovitettuina, ja joku uusikin mukaan. Mitäs tästä sanotte?


      • Pasi K.
        jaskan kaveri kirjoitti:

        olis siinä järkeä. Tämä kirjoitti jo viime kesänä tänne näköjään kun oli kysymys tuosta Tumma poikamies-laulusta. "Ohi oli mennyt. Niin kuin moni muukin. Ja sitten vanhat muovilevyt eivät enää kaikki "toimi". Pitäisikin saada Katrin "harvinaisuuksista" oma kokoelmalevynsä

        Toinen on että Katrilta ei ole tullut LIVE-levyä koskaan. Sen haluaisin ekana ja nimenomaan tämän Arttu Talon bändin kanssa, vanhoja lauluja hienosti uudelleen sovitettuina, ja joku uusikin mukaan. Mitäs tästä sanotte?

        Hyviä ehdotuksia molemmat! Katrilta on ilmestynyt yksi live-levy 1990, nimeltään "Juhlakonsertti (nauhoitettu 8.11.1989, julkaistu kasetilla, lp:llä ja cd:llä), mutta siitä on jo niin pitkä aika, että olisi hyvä saada aivan uusi live-albumi (mulla ei ole tuota "Juhlakonsertti"-levyä), vaikkapa juuri Takalon bändin kanssa ja mukaan sellaisiakin biisejä, joita ei ole Katrin studio-albumeilla.


      • jaskan kaveri
        Pasi K. kirjoitti:

        Hyviä ehdotuksia molemmat! Katrilta on ilmestynyt yksi live-levy 1990, nimeltään "Juhlakonsertti (nauhoitettu 8.11.1989, julkaistu kasetilla, lp:llä ja cd:llä), mutta siitä on jo niin pitkä aika, että olisi hyvä saada aivan uusi live-albumi (mulla ei ole tuota "Juhlakonsertti"-levyä), vaikkapa juuri Takalon bändin kanssa ja mukaan sellaisiakin biisejä, joita ei ole Katrin studio-albumeilla.

        tämä oli ihan uusi tieto, kiitos Pasi K. Olen luullut että Katrilta ei ole koskaan live-levyä edes ilmestynyt. Taisin opiskella tuolloin eikä rahaa riittänyt levyihin. Senkin takia, ihmisten monenlaisten elämäntilanteitten takia, uudelleen julkaisut ja jopa kokoelmat ovat ihan paikallaan. Mutta Katrin virallisilla sivuilla jotka ovat hyvät ja informatiiviset, ei tällaisesta puhuta mitään. Kaipa Pasi K. tarkennat?


      • Oli miten oli!
        jaskan kaveri kirjoitti:

        tämä oli ihan uusi tieto, kiitos Pasi K. Olen luullut että Katrilta ei ole koskaan live-levyä edes ilmestynyt. Taisin opiskella tuolloin eikä rahaa riittänyt levyihin. Senkin takia, ihmisten monenlaisten elämäntilanteitten takia, uudelleen julkaisut ja jopa kokoelmat ovat ihan paikallaan. Mutta Katrin virallisilla sivuilla jotka ovat hyvät ja informatiiviset, ei tällaisesta puhuta mitään. Kaipa Pasi K. tarkennat?

        Mielestäni Katri Helenan ainoasta live levystä joka on tosiaan nauhoitettu Espoon Kulttuurikeskuksen Tapiola-salissa 08.11.1989!
        Taustabändi oli jo silloin Petoman! Mielestäni kysymys oli Katri Helenan 25-vuotisjuhlakonsertista
        Tämä kyseinen konsertti taltioitiin aikanaan myös VHS-nauhalle!
        Kävin silloin katsastamassa,ja kuulostelemassa kyseisen konsertin.
        Että näin.


      • poika ja kahvikuppi
        Oli miten oli! kirjoitti:

        Mielestäni Katri Helenan ainoasta live levystä joka on tosiaan nauhoitettu Espoon Kulttuurikeskuksen Tapiola-salissa 08.11.1989!
        Taustabändi oli jo silloin Petoman! Mielestäni kysymys oli Katri Helenan 25-vuotisjuhlakonsertista
        Tämä kyseinen konsertti taltioitiin aikanaan myös VHS-nauhalle!
        Kävin silloin katsastamassa,ja kuulostelemassa kyseisen konsertin.
        Että näin.

        Minulla oli tuo livelevy aikoinaan CD-muodossa, mutta täytyy sanoa, etten erityisesti pitänyt siitä ja möin divariin. Sitä voi olla aika vaikea löytää mistään enää. Itse ostin sen 90-luvun alkupuolella.


      • poika ja kahvikuppi
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        Minulla oli tuo livelevy aikoinaan CD-muodossa, mutta täytyy sanoa, etten erityisesti pitänyt siitä ja möin divariin. Sitä voi olla aika vaikea löytää mistään enää. Itse ostin sen 90-luvun alkupuolella.

        Kokoelmista puheenollen, olin muutama päivä sitten ihan ällikällä lyöty, kun huomasin Anttilan sivuilla, että sellainen 100 laulun kokoelma on julkaistu jokin aika sitten. En ole koskaan nähnyt sitä levykokoelmaa missään, vaikka käyn esim. Anttiloissa ja Sokoksessa jatkuvasti. Kallis se tietysti oli, kuinkas muuten.


      • Pasi K.
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        Kokoelmista puheenollen, olin muutama päivä sitten ihan ällikällä lyöty, kun huomasin Anttilan sivuilla, että sellainen 100 laulun kokoelma on julkaistu jokin aika sitten. En ole koskaan nähnyt sitä levykokoelmaa missään, vaikka käyn esim. Anttiloissa ja Sokoksessa jatkuvasti. Kallis se tietysti oli, kuinkas muuten.

        Varmasti tuosta Oli miten oli! -kirjoittajan mainitsemasta konsertista on kyse. En tiennytkään, että se on julkaistu myös VHS:llä. Katri Helenan kotisivuilla Levytykset-sivulle "Juhlakonsertti"-albumi on merkitty, muttei mainittu että se on live-levy. Levyn kappaleluettelon löysin sivulta: http://aanitearkisto.fi/firs2/nimike.php?Id=Juhlakonsertti


      • r.moore
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        Kokoelmista puheenollen, olin muutama päivä sitten ihan ällikällä lyöty, kun huomasin Anttilan sivuilla, että sellainen 100 laulun kokoelma on julkaistu jokin aika sitten. En ole koskaan nähnyt sitä levykokoelmaa missään, vaikka käyn esim. Anttiloissa ja Sokoksessa jatkuvasti. Kallis se tietysti oli, kuinkas muuten.

        Käsittääkseni "Katri Helena Täydet 100" on myynnissä vain digitaalisesti. Levynä on ilmestynyt "Sydämeni laulut - Juhlavuosi 2003" jolla on 80 kappaletta 4:llä eri CD:llä. Ja hyvä kokoelma onkin. Tuo digi-versio on Warnerin sarjaa jolla ovat ilmestyneet samanlaiset 100:n kappaleen kokoelmat ainakin Paula Koivuniemeltä ja Vesa- Matti Loirilta. Saattaa olla muitakin mutta näiltä kaikilta olen jotakin ladannut.


      • Oli miten oli!
        r.moore kirjoitti:

        Käsittääkseni "Katri Helena Täydet 100" on myynnissä vain digitaalisesti. Levynä on ilmestynyt "Sydämeni laulut - Juhlavuosi 2003" jolla on 80 kappaletta 4:llä eri CD:llä. Ja hyvä kokoelma onkin. Tuo digi-versio on Warnerin sarjaa jolla ovat ilmestyneet samanlaiset 100:n kappaleen kokoelmat ainakin Paula Koivuniemeltä ja Vesa- Matti Loirilta. Saattaa olla muitakin mutta näiltä kaikilta olen jotakin ladannut.

        Onko sellaisista hienoista kappaleista tehty kokoelmalevyä - Ei sen puoleen - luettelen muutamia upeita lauluja - näitä kappaleita ei löydy kylläkään miltään Katrin kokoelmalevyltä -koska sellaista levyä ei ole koskaan tehty:
        Siispä esim:
        -Elämän karuselli
        -Mamacita
        -Voitko rakastaa
        -Taas soittaa kellot
        -Sirkus
        -Avaruuslaiva 109
        -Blue Angel

        Siinä muutamia hienoja lauluja - noin esimerkiksi - En ole koskaan kuullut,että näitä olisi soitettu radiossa!
        No mulla on nämä kaikki kyllä LP-levyillä,mutta ei yhdelläkään kokoelma CD:llä!
        Enää en omista vinyylipyöritintä jotenka tällä hetkellä niiltä osin kuuntelu ei tule kysymykseen.
        Tästä oli herra r.moore kysymys - ja vain tästä -! Milloin levy-yhtiö suostuu suoltamaan markkinolle uuden kokoelmalevyn,joka sisältäisi näitä ei lainkaan soitettuja Katrin hienoja lauluja!!??


      • r.moore
        Oli miten oli! kirjoitti:

        Onko sellaisista hienoista kappaleista tehty kokoelmalevyä - Ei sen puoleen - luettelen muutamia upeita lauluja - näitä kappaleita ei löydy kylläkään miltään Katrin kokoelmalevyltä -koska sellaista levyä ei ole koskaan tehty:
        Siispä esim:
        -Elämän karuselli
        -Mamacita
        -Voitko rakastaa
        -Taas soittaa kellot
        -Sirkus
        -Avaruuslaiva 109
        -Blue Angel

        Siinä muutamia hienoja lauluja - noin esimerkiksi - En ole koskaan kuullut,että näitä olisi soitettu radiossa!
        No mulla on nämä kaikki kyllä LP-levyillä,mutta ei yhdelläkään kokoelma CD:llä!
        Enää en omista vinyylipyöritintä jotenka tällä hetkellä niiltä osin kuuntelu ei tule kysymykseen.
        Tästä oli herra r.moore kysymys - ja vain tästä -! Milloin levy-yhtiö suostuu suoltamaan markkinolle uuden kokoelmalevyn,joka sisältäisi näitä ei lainkaan soitettuja Katrin hienoja lauluja!!??

        että näitä harvinaisuuksia saataisiin uudelleen masteroituina levyllä. nämäkin youtuben kappaleet olisi edellisten lisäksi mukava saada joukkoon, paljon muitakin on olemassa


    • Katri-fani

      tosiaan! Ja hienoa että tällä Katrin sivuilla puhutaan asiaa, eikä niinkuin erään toisen artistin, jossa suurimmaksi osaksi fanit ja EI-fanit haukkuvat toisiaan, huh huh...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe