Voyagerin pyörän mutterit

Mistäköhän löytäisi voijakkerin peltivanteiden alkuperäiset kiinnitys mutterit joissa olisi kaulus pölykapselin kiinnitystä varten, mulla on 16" siistit muovikapselit mutta kiinnitys mutterit puuttuu? Jos jollakin on jäänyt ylimääräiseksi niin voisin ostaa pois nurkista.

3

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopeiset mutterit

Minulla jäänyt uudet mutterit kokoa 12x1,5. Muttereita on täyder 20 kpl.

• Moi missäpäin suomea mutterit on ja mitä maksaisi? vastaa sähköpostiini. [email protected]

• chrysler-man-74 kirjoitti:

Moi missäpäin suomea mutterit on ja mitä maksaisi? vastaa sähköpostiini. [email protected]

Eli vielä olisin muttereita vailla. Pölykapselin kiinnitys pyörän muttereissa olevan kauluksen avulla eli tuollaisia voyagerin alkuperäisiä muttereita olen vailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      54
      9938
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      225
      4446
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      155
      3882
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      146
      3344
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      37
      3119
    6. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      30
      2183
    7. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      20
      1840
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      62
      1706
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1435
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      32
      1389
    Aihe