Kori kaljaa päivässä

Wannabe-rokkari

Ville Valo kuulemma joi ennen raitistumistaan korillisen kepardia päivässä. Aika vaikea uskoa semmosesta kukkakepistä.

Vai pystyttekö te juomaan korillisen päivässä ja minkä kokoisia ootte?

76

13647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koffia kitusiin

Ei kori kaljaa paljon ole kun koko päivän mitään tissuttaa. Itse juon saman verran, joka päivä, eikä alkoholi ole minulle mitenkään ongelma. Se on vain keskikaljaa, ei siitä alkoholisoidu.

• ?

itse väsy suoltamasta noita lapsentasoisia älyvapauksiasi?

• xxx4

Suurkulutuksen raja viikossa (ei päivässä) on juurikin kori tuo kaljaa (24 annosta). Lääkäreiden suositus on puolet tästä.

• Nuori suosittelija
        ? kirjoitti:

itse väsy suoltamasta noita lapsentasoisia älyvapauksiasi?

Työnnä löylykauha peräaukkoosi.

• Anonyymi

Ei tietenkään alkoholisoidu, eihän siinä juurikaan ole edes alkoholia. Hyvää kaljaa voi tehdä ostamalla alkosta alkoholitonta ja laittaa vodkaa joukkoon tulee hyvänmakuista ja voi itse säädellä alkoholin määrää.

• Anonyymi

Kyllähän tollanen korillinen keppanaa menee päivän aikana ihan vaan ohessa eikä siitä tule edes humalaan saati että alkoholisoituu. Ei keskikalja mitään alkoholia ole.

• Anonyymi

Kauhoitu niin rauhoitut.

• etelän lohduke

tuossa taannoin jo ennen kuin kunnolla alkoholisoiduin; olin 17-vuotias jotain 57 kg -painoinen tyttö ja kaljakorillinen meni puolessa päivässä (muutaman kerran).

nyt pari vuotta vanhempi ja kohta viikon raittiina. jee!

• hinnasta_sovitaan

Oletko vielä alalla? Teetkö palveluksia herrasmiehille rahoittaaksesi juomisen?

• Anonyymi

Vieläkö menee kori puolessa päivässä?

• Tuokaa ämpärillä.

Kori on sellaista perustissuttelua. Juopotteluun sitten tarvitsee jo muutakin. Ei kaljaa juoda urakalla, sitä lipitetään hiljakseen jatkuvasti. Aamiaisella kun alottaa ja iltakaljaan lopettaa niin ei sitä edes huomaa kuin hylsyjä kauppaan viedessä, paljonko sitä kuluu. On mulla nytkin tossa pöydällä tölkki, kulauttelen sitä välillä kun surfailen netissä. Pysyy lievässä promillessa, eikä tule laskis. Aamulla kun suuta kuivaa, pari kaljaa ja aletaan taas kattelemaan, mitä sitä olikaan ohjelmassa.

• Hah !

No et ole ajatellut sitten tässä elämässä kovin kauaa surffailla. Loppupuoli on kyllä h-n ikävä, pitkäaikaisvuodeosastot muistuttavat lähinnä hulluinhuoneita nykyisin. Eikä siellä surffailla ...

• Lasolarska

Kepardilla ei tule kunnon känniä - tulee vain sellainen pöhnä. Kepardi kyllä käy väkevämpien kyytipojaksi ja on oiva lääke darraan. Kori kepardia per päivä on vähän - ellei aloita vasta illalla, jolloin se menee jopa hieman päähän.

• räyhh

Vuosien kepardiränninkin jälkeen kori on paljon, vaikka olen melko isokokoinen. Jos aamulla aloittaa ja aamuyöhön asti jatkaa, niin laatta ei lennä, mutta seuraavana päivänä viimeistään puoleen päivään mennessä on tärinät päällä, jos ei ole tullut varattua tasoittavia jääkaappiin.

• kepakko tanassa

Kaveri vetää pari 23 tölkin laatikkoa päivässä näin kevättöiden aikaan kun pätkii puita. Ei se ole koskaan eds kännissä ainakaan silmämääräisesti.

• pöhnänensankari

missä myydään 23 tölkin laatikoita?

• Anonyymi

Ei tommonen äijä voi olla järjissään eikä edes elossa enää.

• Kyllä, minäkin pystyn juomaan kopallisen kaljaa, en päivässä, vaan illassa. En leiju edellämainitulla kyvyllä, mutta koita itse. Jos et pysty, et ole suomalainen.

• PS. TÄMÄ EI OLLUT PROVO...

• Rajoituksia

Minun annokseni parhaimmillaan oli 12 ploa keskiolutta, eurokossu ja salmaria, jekkua tms 20-30cl lähes jokapäivä kuukauden ja sen jälkeen toipumista viikko tai pari ja sama uudestaan. Kävin töissä joka päivä, lomilla itseasiassa join vähemmän.

Olin sittemmin täysin juomatta 18 kk ja sen jälkeen olen silloin tällöin ottanut (1-2 krt/kk) kunnolla viinaa tai mitä juomia tahansa mutta vain yhtenä päivänä.
      Ehdottomasti ei mitään tissuttelua, se ei pysy hanskassa.

Minun kohdaltani homma tuntuu toimivan aika hyvin ainakin toistaiseksi, olen löytänyt jonkinlaisen tasapainon juomisen suhteen.
      Ei tarvitse olla absolutisti mutta ryyppääminenkään ei haittaa elämää.

• Hah !

Palataanpa asiaan ehkä noin kymmenen vuoden kuluttua. Kerron sitten, jos et itse ole älynnyt selvittää ...

• Anonyymi

Mites kalja nykyään maistuu?

• K k

Kori, eli 24 annosta?

Pärjään kolme päivää keviästi. Kukaan tuskin päivässä juo tuon määrän. Kokonaisessa vuorokaudessa se onnistuu ainakin meikältä.

• Anatomiaa

Eiväthän kaikki immeiset liho syömälläkään, ei, vaikka söisivät hirven kokoisia annoksia ja herkkuja rajoituksetta. Aineenvaihdunta-asiat määrittänevät pitkälti sitä, miten immeisen elimistö ravintoaineet ja nesteet käyttää ja kuonat poistaa.

• oluen ystävä

Olen juonut jopa 36 tölkkiä kaljaa vuorkauden aikana. Sen jälkeen piti hillitä ja tiputin määrän kontilliseen /vrk

• riuttala76

Kyllähän korillinen olutta menee jos jo aamupäivällä aloittaa juomisen, vähän enemmänkin. Eihän se vastaa alkoholimäärältään kuin noin litran pulloa Viskiä. Itse yhteen aikaan join 3 7 desin viskipulloa päivässä. Aina eläkepäivänä ostin ja join siihen tahtiin niin pitkään kun rahat riitti. Nykyään juon mieluummin litran pullon Marinol spriikeitinnestettä päivässä, aikalailla sama alkoholimäärä ja paljon halvempi hinta. Maku tosin ei ole herkullinen kuten viskissä.

• gone by the beer

Alkuperäiseen kysymykseen sen verran, että kyllä se Villekin alkaa jossain vaiheessa turvokilta näyttää, jos juominen jatkuu. Hänhän oli raittiinakin pari vuotta ja äijän ulkoinen olemus koheni heti.

Se nyt vaan on niin, että paljon juovien ulkonäkö menee viimeistään tuossa 40 v:n korvilla alas ja näkee jo matkan päästä mikä on harrasteena, sitä ei enää peitä mikään. Valitettavan moni salskea urho on pilannut habituksensa keppanan litkityksellä, mutta first things first...

• Työnjohtaja

7 KORIA KALJAA VIIKOSSA !

Mulla on työkaveri, nuori sälli 30 v. Freelanceri. Mukava kaveri jolla VIINA on elämän pääasia! Kundi juo pakkotahtisen oloisesti jotain korin kaljaa vuorokaudessa jos sitä on vain suinkin saatavissa eli viikossa 168 pulloa eli ravintola anniósta.
      Haiseekin jo alkoholistilta.

Suurkuluttajan raja miehillä on 24 annosta viikossa eli 7 x enemmän kuin mikä on alkkarin raja. Itse sanoo että hänellä ei ole mitään ongelmaa, mutta vuokrat maksamatta kuukausia, kortti mennyt tuoreesti , yhdyskuntapalvelu uhkaaa. Työtön, ei parisuhdetta. Joka ainoa ilta kapakassa ja kotiin tullaan klo. 04.00 ja herätään siinä 13.00 Jep
      Ei myönnä eikä suostu puhumaan..

Mikä on mielestänne kaverin tulevaisuus ?

Parit mielenkiintoiset linkit .

http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkoholismi
      http://www.kolmio.org/olenko.html
      HELVETIN HYVÄ KIRJOITUS !
      http://juhakemppinen.fi/index.php?id=srcncgalrwem9k

• Ai niin.

181cm, 68kg eli hoikassa kunnossa ollaan kai johtuu geeneistä kun niitä kiloja ei tullut olut-kuurin aikanakaan.

• Joulukalenteri:

On ihan vierestä nähty, kuinka kori on mennyt kuuteen tuntiin. Perustahti oli kuitenkin 8-10-tuntia ja se kori meni joka päivä noin viidentoista vuoden ajan. Viikonloppuna saattoi mennä enemmänkin ja kaveri ei ollut kuin luuta ja nahkaa.
      Ei elänyt vanhaksi.

• näin se on

Alkoholistit on poikeuksetta sporttisessa kunnossa ja hoikkia.

• raitis stina

Kyse on aliravitsemuksesta ja elimistön kuivumisesta.Sporttisuus on ihan muuta kuin juopottelua..

• LLopes

Eihän keskikalja mene edes päähän semmosenaan, pitää juoda tiukkaa myös tai ottaa sopivia nappeja.
      Kiva joskus on kyllä loivennella kaljakopan kera esim altaalla tai rannalla.

• ewggwefg

Itse olen 17 1/2v. tänään kävin ostaa lavan koffia(koska näytän kuullemma 30v niin minulle myydään kaupassa) aloitin 12 aikaan päivällä juomaan, ja nyt klo 1:51 yöllä olen juonut tasan tarkkaan 25 kaljaa tänä päivänä, sain 1 kaljan kaverilta lisäks. pikkuhiljaa tissuttelin en siis juonut humalahakuisesti vaan pikku hiljaa, eikä ole humalaa..

Eikä tässä ole mitään kehumisen aihetta, enkä tiedä miksi kirjoitin tämän tänne mutta laitoinpa kuitenkin..

• Kylmät kädet

Tarkoittaako "kori" 24 annosta? Siihen ei kykene kukaan. Se katuspurgujen lasori ei vastaa moista määrää, niillä on maksa ja aivot niin pahasti vaurioitunut, ettei nekään periaatteessa oikeasti vetele kovin isoja A-klinikan lanseeraamia annoksia.

•  Kk

Lasol sekoittaa pään eritavalla, kuten kannabis, jos verrataan esim. Nobelaneriin.

• Anonyymi

Kyllä laatikko keppanaa päivässä menee helposti.

• Kaljamaisteri

Olen juonut 23 kaljaa n.3h aikana ja todistaja on. Ongelma tuli siinä että vatsa ei vetänyt tarpeeksi nopeasti eli ei elimistö pystynyt prosessoimaan niin nopeasti, vaikka meni vessaan niin ei tullut mitään. Toinen ongelma tuli siitä kun se kalja oli kylmää, joten minulle tuli aika kylmä olo... en oksentanut. Pitää kyllä sanoa että aika puppeliporukkaa olette jos korin juomiseen tarvitaan vuorokausi... hei haloo 12 kaljaa menee helposti kun vähän kuuntelee YouTubesta musiikkia ja tissuttelee iltasella.. jos on niin heikossa kunnossa ettei pysty koria juomaan niin suosittelen, että osallistutte tuohon 100 päivää selvinpäin kisaan.

• Vaahtosäkki

Moi kylmis, oluthan lasketaankin elintarvikkeeksi monessa euroopan maassa!

• Anonyymi
        Vaahtosäkki kirjoitti:

Moi kylmis, oluthan lasketaankin elintarvikkeeksi monessa euroopan maassa!

Repesin feikille. Ei todellakaan ole Kylmis. Keijo pystyy juomaan kolmen tunnin aikana korkeintaan 5-6 keskiolutta ja sen jälkeen tahti hidastuu vain entisestään. Todistajia on.

• Kova oli juomaan

Muistan kun join 12 kaljaa 50 centin leffan aikana joskus 22 vuotiaana. Nyt 30v ja en ole mikään spurgu. Juon viikonloppuisin vain. Kun istahdan autoon musiikkia kuuntelemaan niin se koffin laatikko menee helposti klo 19-23 välillä ja sitten onkin aika soseessa. Muistan yhden henkan joka tosin kuoli viinaan lopulta. Hän joi yhtenä kuumana kesäpäivän aika tarkalleen 60 tölkkiä olutta mökillä. Aloitti aamulla ja jatkoi seuraavan vuorokauden puolelle. Ja sama meno jatkui tuonkin kerran jälkeen. Tämä on tosi tarina. Sillä oli painoa joku 140kg ja tais olla maksa sökönä lopulta ku oli pallo vatsa.

• JoOooooooo

no vidu jos aletaaajuomaaaniii siihe mikkäää keskikalja auta pari 0.7 nii sillä hyvä.....

• 1projuoppo

Ketjussa amatöörit jorisevat ja elvistelevät.
      Minä juon aamupäivällä krapulaan korin kaljaa ja yhden kossupullon.
      Iltapäivällä toisen korillisen ja kossupullon.
      Näin krapula ei pääse yllättämään.
      Varmuusvarastosta pitää huolehtia aina, ettei pääse yllättämään aamusta tyhjänä.

• ari_zwag

Ite vedin lavan keppanaa neljään tuntiin ja viiteen minuuttiin ja kävin välissä pyörällä ärrällä lottoamassa, mutta oli lotto tai ei, kyllä kaljamaisteri voiton vei.

• Kalja_on_miehen_juoma

Itse juon seitsemän korillista kahdessa tunnissa ja pari pulloa kossua päälle. Sen jälkeen juoksen Cooperin testin 3500 metriä ja satasen alle 11 sekunnin. Tosi suomalainen juo kaljaa eikä humallu. Isänmaallista juomaa. Älkää mammarit valittako

• eisulla

Vittu älä puhu paskaa muutam risu saatana.

• Anonyymi

Pakkoko pelleillä vakavalla asialla. Joku ottaa vielä todesta.

• kaljamasu

on aika kaljakeisaireta kyllä kyseessä. ite litkiny kaljaa tässä 2kk putkeen n. 10-12 pulloa illassa. välillä nousee enemän päähän välillä ei. alottelut siinä 11 pintaan illalla ja lopettelut 1-2 yöllä. töissä käyn kyllä säännöllisesti. aamulla 6 ylös töihin. mitenhän tuo maksa voi?!?! ikääkin vasta 21.

• antaa_mennä_vaan

Ihan hyvin jaksat siihen kolmenkympin hujakoille.

• vähempi-parempi

no mites tänään menee
      "alan ammattilaisilla"??? taitaa olla ettei enää niin ammatti "maista"!! enää vai...

• Johtava_urologi
      • Anonyymi

Kommetti ja linkki 0,5/5

• Yk-mies

Vuosituhannen alussa olin rauhanturvahommissa, jotka olivat aika kosteita hommia tuolloin. Rankka työ, rankat huvit ja niin päin pois. Rahastoupseerimme otti viimeiseksi palveluskuukaudeksi urakan: laatikko Hartwallin lonkeroa joka ilta, 30 päivää. En muista, oliko kyseessä vedonlyönti vai mikä.

Viideltä sai sääntöjen mukaan aloittaa juomisen, puolen yön aikaan lopetteli. Ikinä ei mies mitenkään erityisen päissään ollut ja aamukahdeksalta aina tikkana aamubriiffissä. Sitten päivä toimistolla ja viideltä taas saunalle ja eka lonkero auki. Ei näyttänyt tuottavan suurempia ongelmia. Upseeri ja herrasmies.

Harjoitus se kaiketi mestarin tekee, lajissa kuin lajissa. Tämä heppu oli ihan normaalikokoinen, naama kyllä vähän turvoksissa. Entinen kilpaurheilija. Se ehkä selittää jotain.

• Anonyymi

Täällä sitä mikkihiiret lipittää Lidlin halpiskaljaa ja uhoo kuin siinä lastenlaulussa.

Itellä on taannoin menny pari litran pulloon kossua päivässä muutaman viikon putkeen. Välillä täyty toki pitää taukoo ku ei meinannu enää pysyä sisällä, mutta sehän vaan kuuluu asiaan. Sitten taas jatkaa ku olo helpottaa ja alkaa viinahammasta kolottaan. Nykyään koitan raitistella ku haimatulehdus pakkaa äitymään niin mahottomaks ettei lantrattuakaan kärsi vetää.

• Anonyymi

GAY!
        Muut juo 8-16 litraa ja sinä vain kaksi...

Pitäisköhän sun taas menna lepuuttamaan "haimatulehdustasi" xD

• Anonyymi

Eikö hessuhomolle kalja kelpaa?!?

• Anonyymi

Tietäisitpä, kuinka paljon aito Kylmis oksentaa ja joka hemmetin päivä. Feikki-kylmikset suurine annoksineen ovat eri asia ja fiktiota.

• Anonyymi

Kohta vuosi menny ja melki joka päivä juonu korin bissee. Huomenna viroon hakee lisää. Alkanu vähä olo tila olee huono sydän hakkaa ja jos yksikin selvä päivä ni tuntuu et kuolee.

• Anonyymi

Mulla 24 pack päivässä menee helposti. Päälle vielä tölkki punkkua päivässä silloin tällöin. Saapa nähdä kauanko maksaparka kestää.

• Anonyymi

Samat määrät mulla. Välillä parikin litraa punkkua. Väittävät, että keppanatölkki palais 2 tuntia. Ei kyllä pidä paikkaansa. Eihän sitä muuten selviäis ostaan lisää. Mulla on laadukas alkometri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat määrät mulla. Välillä parikin litraa punkkua. Väittävät, että keppanatölkki palais 2 tuntia. Ei kyllä pidä paikkaansa. Eihän sitä muuten selviäis ostaan lisää. Mulla on laadukas alkometri.

Mikskähän ne "asiantuntijat" kehtaa valehdella tuota 2h/keppana palamista. 3 varttia ainakin näin satakiloisella on lähempänä totuutta. Valheellinen "valistus" vie uskottavuuden koko asiantuntijakööriltä.

• Anonyymi

Hevonpaskaa että noin paljon voisi juoda. Tainnu jäbille jäähä vähä teinivaihe päälle ku piti päteä sillä kuka on kovin jätkä ja pystyy juomaan eniten. No, vaikka olisitkin luonnonoikku jonka maksa polttaa tuplamäärän alkoholia muihin nähden ei se susta mitään kovaa jätkää kenenkään silmissä vuonna 2021 tee.

• Anonyymi

30-35 mietoa menee kun päiväsellä aloittaa ja aamuyöstä lopettaa. Terveisin vasta-alkanut alkoholisti. Tärinät kyllä ovat seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Ei riitä korillinen kaljaa. Minä syön jopa sen itse korin pahimmassa vitutuksessa.

-Kylmät kädet

• Anonyymi

minä olen juonut 4 m³ kiljua

• Anonyymi

Itse en ole koskaan juonut vielä yhtäkään koria olutta. Olen lähinnä keskittynyt korien sisältämien tölkkien sisältämään tuotokseen. :)

• Anonyymi

Mä join viis tuoppia aj kaksi pulloa

• Anonyymi

aaaaaaaaaaaaaa olen galja abina aaaaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

aaaaaaaaaaaa gamoilen honssasiiiii aaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

Meneehän se helposti kun ottaa aamupalaksi 12 ja päiväunien jälkeen toiset 12.

Ei tarvitse olla edes mikään iso mies koska maksa kasvattaa itseään suuremmaksi ja polttaa tottuneella käyttäjällä vuorokaudessa kaiken pois.

• Anonyymi

Kunnes ei enää futaa ja poltto hidastuu.

• Anonyymi

Eihän se koko siihen paskaakaan vaikuta vaan maksan kyky polttaa alkoholia. 24 annosta alkoholia tuntuu olevan aika perus kun maksa polttaa noin yhden annoksen alkoholia tunnissa. Ja moni alkkis on tosiaan ihan täysin laiha lihakseton luikku ihan uskottavaa ville valosta.

• Anonyymi

En todellakaan pystyy. Keväällä ja kesäkuussa tuli juotua viiniä tavallista enemmän ja nyt ajattelin pitää taukoa.

• Anonyymi

Kysymys olikin siitä, minkä kokonen henkilöt olet, jos tämmoisia menee, vai oletko alkoholisti, silloin eri asia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2725
    2. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1129
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1021
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      914
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      883
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe