Katri asuu kuulemma nykyään Askolassa... siellä suunnalla asuvilta kysyisin uteliaisuuttani, näkeekö häntä "raitilla"? Pukeutuuko arkenakin yhtä tyylikkäästi kuin mediassa? Olen fani 90-luvulta ja itse asun muualla. Miten suhtautuu taviksiin? Kiitos vastauksista.
terv. suunnattoman utelias ihailija.
Katri Helena
fani vuosien takaa
3
410
Vastaukset
- KutriHelena
Kauheesti Kutri Helenaa näy raitilla. Taitaa olla aika paljon kotosalla. Auto on pihassa melkein aina kun tuon talon ohi ajan.
Ei Kutri mitenkään huomiota herättävästi vapaa-aikanaan pukeudu. Taitaa vetästä verkkarit jalkaa samantie kun kotiinsa menee. - hanki elämä
Katri saa elellä ihan rauhassa, eikä kuulu meille kellekkään hänen siviilielämänsä.
- fani vuosien takaa
Oletteko koskaan huomenneet toimittajia, faneja tai muita uteliaita kuvaamassa hänen taloaan tai autoaan pihassa? Mikä auto hänellä on?
Ja kaikkein tärkein: onko siellä näkynyt... miehiä? :) Mahtaako olla täysin sinkku vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000