http://soaphotel.org/register?referral=8132
aivan loistava ! :) Ei viruksia tai muutakaan!
soap - retroista parhain
14
871
Vastaukset
- PETER_PANNIIS
- tytytytyö
Ihan perseestä
- hkjhnjkj
tytytytyö kirjoitti:
Ihan perseestä
ei sin ees pääs
- miskumisku
pro hotelli on paras tänne vaa kaikki
- kurpitsapelle
misku nii on mikä sun nimi on siinä?
- orvokkiOnni1000
Lol! Habbo alkaa mennä persiilleen! Mulla on monta ukkoo: oona345fani,hippifani,outolily,pmmpfani jne.
oona on vip ja hc sekä aika rikas. niin oon ostanu 4 kympinseteliä, ja nyt kun se ei ota sitä mun sähk.postia siihe että voi kirjautuu sissään. se valittaa ettö väärin! vaikka ei oo!! :( Kirjaudun nyt yleensä facebookin kauttakin,MUTTA NYT EI ANNA!!
VOI PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - PogoGirl
Mihi oot laittanu 4 kympin seteliii? Et kai Proho?
- PogoGirl
Aaaa... habboo kyl siin ny kirjotetaa sähkäri...
- Noo ainaki 6 retroo
No Pari retroo
www.prohotelli.com
www.habbok.com
www.soaphotel.com
www.kultainenkala.com
Ööö....
www.kaalimato.com
www.karkkihotel.com - limsapussi
Forcehotel on iha paras!
- mcxcgfvcx
http://openhabbo.com on hyvä retro mut lagii pikkusen
- Kertokaaa
halun tietää suomalaisen retron jossa on hevosii niiku habos ei simmosii niiku proos ja ilmaiset kolet
- ....................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
- aaa8
misku ja kurpitsapelle, pro on retroista paskin, sieltä saa pelkkiä viruksia ja kone hidastuu...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497