soap - retroista parhain

PETER_PANNIIS

14

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PETER_PANNIIS
      • tytytytyö

        Ihan perseestä


      • hkjhnjkj
        tytytytyö kirjoitti:

        Ihan perseestä

        ei sin ees pääs


    • miskumisku

      pro hotelli on paras tänne vaa kaikki

      • kurpitsapelle

        misku nii on mikä sun nimi on siinä?


    • orvokkiOnni1000

      Lol! Habbo alkaa mennä persiilleen! Mulla on monta ukkoo: oona345fani,hippifani,outolily,pmmpfani jne.
      oona on vip ja hc sekä aika rikas. niin oon ostanu 4 kympinseteliä, ja nyt kun se ei ota sitä mun sähk.postia siihe että voi kirjautuu sissään. se valittaa ettö väärin! vaikka ei oo!! :( Kirjaudun nyt yleensä facebookin kauttakin,MUTTA NYT EI ANNA!!
      VOI PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • PogoGirl

      Mihi oot laittanu 4 kympin seteliii? Et kai Proho?

      • PogoGirl

        Aaaa... habboo kyl siin ny kirjotetaa sähkäri...


    • Noo ainaki 6 retroo

      No Pari retroo
      www.prohotelli.com
      www.habbok.com
      www.soaphotel.com
      www.kultainenkala.com
      Ööö....
      www.kaalimato.com
      www.karkkihotel.com

    • limsapussi

      Forcehotel on iha paras!

    • mcxcgfvcx
    • Kertokaaa

      halun tietää suomalaisen retron jossa on hevosii niiku habos ei simmosii niiku proos ja ilmaiset kolet

    • ....................

      ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    • aaa8

      misku ja kurpitsapelle, pro on retroista paskin, sieltä saa pelkkiä viruksia ja kone hidastuu...!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe