Postimerkkikansio

Heila

Mistähän löytäisin kohtuuhintaisen mutta ison postimerkkikansion miehelleni lahjaksi?
Katselin Postin sivuilta, mutta en saanut kunnon kuvaa kuinka paljon merkkejä kansioon mahtuu ja hinnatkin olivat aika korkeita mielestäni, vaikka enhän minä näistä mitään ymmärrä :D

3

2341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Massankerääjä

suosittelen menemään, kirjakaupoista saat kalliita mutta et parhaita. Sinua lähin pstimerkkikauppias löytynee kysymällä Veijo Googlelta. Halvimmalla löytyy verkkokaupoista, esim LaPella vähän väliä tarjouksia, mutta toimitukset kovin hitaita...

• filatoonari

on hieno ja laadukkaan näköinenkin. Kerääkö hän siis suomalaisia merkkejä? Merkeille tosiaan omat kuvallist taskut niin on helpompaa järjestellä. 2 tai 3 kansiota saa olla, jos kaikkia vuosisatoja kerää.

• sjo
        filatoonari kirjoitti:

on hieno ja laadukkaan näköinenkin. Kerääkö hän siis suomalaisia merkkejä? Merkeille tosiaan omat kuvallist taskut niin on helpompaa järjestellä. 2 tai 3 kansiota saa olla, jos kaikkia vuosisatoja kerää.

Hei,

Tämä ei liity kansioihin muuten, kuin että omani ovat kansioissa. Minulla on paljon sekä perittyjä että itse aikanaan kerättyjä merkkejä. Mistähän saisin luotettavaa arviointia merkkien arvosta? Suurin osa on varmasti "perushömppää", joita olen lapsena kerännyt, mutta käsittääkseni joukossa on monia jopa ihan oikeasti arvokkaita merkkejä. Menevät hukkaan kirjastossani!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1978
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1390
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1163
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      48
      817
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      771
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe