Alpo Rusina on näille sivuille eksynyt ? Onko hän ollut WinCapitassa sijoittajana, töissä, vai onko Marcon, Tiinan, tai Hannun veli, sisko, vai miten se menee ?
Mistä tällainen
5
288
Vastaukset
- vesipuhveli
Wincapitalaiset haluavat sekoittaa ja lisätä epäluottamusta poliisiin omissa riveissään. Ja Alpo Rusia ollaan käyttävinään ikään kuin todisteena epäluottamusken oikeutukselle.
On winkkarilaisten onni että se on juuri nyt tullut esiin voimakkaasti mediassa. Voi vielä hetken aikaa yrittäää jatkaa tyhmimpien winkkarilaisten aivopesu-sumutusta.- Mä Tikka
Alpo Rusin joutuneen poliisin väärinkäytösten uhriksi?
Ei winkkarit sen tyhmempiä ole kuin muutkaan! Itse olet harvinaisen päättelykyvytön matemaatikko. - 1+1
Mä Tikka kirjoitti:
Ei winkkarit sen tyhmempiä ole kuin muutkaan! Itse olet harvinaisen päättelykyvytön matemaatikko.Johdat yksityistapauksesta yleistyksen omiin tarpeisiisi.
- pakka sekaisin
Mä Tikka kirjoitti:
Ei winkkarit sen tyhmempiä ole kuin muutkaan! Itse olet harvinaisen päättelykyvytön matemaatikko.vetäkää vielä mukan N.Gustafsson ja Hans Assman, ja onhan niitä...
- vesipuhveli
Mä Tikka kirjoitti:
Ei winkkarit sen tyhmempiä ole kuin muutkaan! Itse olet harvinaisen päättelykyvytön matemaatikko.Mutta Mä Tikka ei taida oikein ymmärtää että Jos Alpo Rusi on ollut suojelupoliisin väärinkäytösten uhri niiin se ei todista winkkareista yhtään mitään. Kun ne on kaksi täysin eri asiaa.
Eikä tässä ole vielä mitenkään otettu edes minkäänlaista kantaa winkkarilaisten tyhmyyteen.
Taitaa Mä Tikalla olla päättelyvääristymiä ja argumentointivirheitä.
Argumentointivirheisiin voi tutustua täällä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063128Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361959Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois591861- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961235
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 611155
- 591147
- 68997