serkku kuoli xbox konsolin eteen

kjhgutik

joo eli serkkuni x kuoli kyseisen konsolin eteen pelattuaan montakymmentä tuntia putkeen. ja tämä juttu on tosi. mistä johtuu?

33

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mumamamaa

      Voi ihan johtua kuule siitä et se oli pelannu montakymmentä tuntia putkeen, evo:D

    • fdfasda

      ylipaino.....nestehukka.....aivotoiminnan vajaus........luultavammin serkkusi kuoli sepelvaltimo tukokseen koska söi epäterveellisesti ja ei liikkunut ollenkaan....vaikka pelit olisivat kuinka hyviä tahansa niin on hyvä tehdä sellainen 2 tunnin lenkki päivässä.....

    • kauheaa

      Osannottoni jos tuo on totta.
      Pistää silti ihmettelemään, miten on edes mahdollista pelata monta kymmentä tuntia putkeen...

      • kjhgutik

        kyllä näin vain kävi. itse en uskalla hankkia tätä konsolia.


      • Mag 44
        kjhgutik kirjoitti:

        kyllä näin vain kävi. itse en uskalla hankkia tätä konsolia.

        Säälittävä provo, vedä tumppuun pelle.


      • mumumamamum
        kjhgutik kirjoitti:

        kyllä näin vain kävi. itse en uskalla hankkia tätä konsolia.

        ''uskalla hankkia''.. varmaan sukuunsa tullu, tollai pullukka joka tietää ettei osaa lopettaa pelaamista ennen ääripäätä.:D


      • kjhgutik
        Mag 44 kirjoitti:

        Säälittävä provo, vedä tumppuun pelle.

        mun ei tarvi. pitäishän nyt kaikkien ymmärtää että jostaki asiasta voi jäädä kammo. pelkään että jos ite hommaan xboksin ni en ite osaa lopettaa ajoissa ja mullekki käy huonosti.


      • Mag 44
        kjhgutik kirjoitti:

        mun ei tarvi. pitäishän nyt kaikkien ymmärtää että jostaki asiasta voi jäädä kammo. pelkään että jos ite hommaan xboksin ni en ite osaa lopettaa ajoissa ja mullekki käy huonosti.

        Ainoastaan pelkuri pelkää kuolemaa.


      • !qwerty!
        kjhgutik kirjoitti:

        kyllä näin vain kävi. itse en uskalla hankkia tätä konsolia.

        Pappani kuoli sairaalaan, en ikinä uskalla mennä sinne! Toinen sukulaiseni kuoli omille rappusilleen, en ikinä uskalla olla taloni rappusilla!


    • assadsdsdsd

      Harvinaisen huonolla maulla keksitty vitsi.

      • kjhgutik

        no ehkä oli huono idea kertoa tästä asiasta tällä palstalla. serkkuni toimii toivottavasti esimmerkkinä tässä
        asiassa niille jotka uskovat minua.


    • xboxxx

      olisin kuullut joskus vastaavan tapauksen, jossa tyyppi oli saanut sydärin pelattuaan liikaa. Kai se on jokin elimistön ylirasitustila, eikä kyllä ole mitään merkitystä millä laitteella pelaa. Jokaisen pitäisi tuntea omat rajansa.

      • kiuggj

        sattunu mutta ei onneksi kovin usein. työkaveri kertoi yhdestä tapauksesta että joku oli pelannu 24 tuntia putkeen ja oli kuollu. en tiedä mitä konsolia tyyppi oli pelannu.


      • serkkusi
        kiuggj kirjoitti:

        sattunu mutta ei onneksi kovin usein. työkaveri kertoi yhdestä tapauksesta että joku oli pelannu 24 tuntia putkeen ja oli kuollu. en tiedä mitä konsolia tyyppi oli pelannu.

        oli pelannut jos voi kysyä?


      • millaista
        serkkusi kirjoitti:

        oli pelannut jos voi kysyä?

        peliä serkku oli pelannut. serkun vanhemmat oli heittäny sen suoraan pois mutta tiedän että hän pelasi paljon väkivälta ja kauhupelejä


      • JiiGee
        kiuggj kirjoitti:

        sattunu mutta ei onneksi kovin usein. työkaveri kertoi yhdestä tapauksesta että joku oli pelannu 24 tuntia putkeen ja oli kuollu. en tiedä mitä konsolia tyyppi oli pelannu.

        42h putkeen pelanneena...ei se sua tapa, mutta kyllä silmiä särkee...pitäähän siinä nyt hemmetti jotain vikaa olla jos kupsahtaa...


      • Nimimerkki on pakoll
        millaista kirjoitti:

        peliä serkku oli pelannut. serkun vanhemmat oli heittäny sen suoraan pois mutta tiedän että hän pelasi paljon väkivälta ja kauhupelejä

        Ai heitti sun serrkkus pois kun tajus sen kuolleen?


    • pelinarkkareilla

      Nyt ymmärrän entistä paremmin, miksi Nintendon peleissä on aina alussa ne varoitukset väsyneenä pelaamisesta ja pelaamisen haitoista mm epileptikoille.
      Kyllä jotain vikaa pitää päässä olla, jos telkkarin ääressä jumittaa tuntitolkulla.
      Oli siellä sitten pelejä tai ei.

      • ps3fanboy

        Hommaa ps3, kunto paranee kun pelaa sitä!


      • kjhtutig
        ps3fanboy kirjoitti:

        Hommaa ps3, kunto paranee kun pelaa sitä!

        taidan hommata ps 3. siinähän on se aikamäärejuttu jos ei osaa lopettaa ajoissa pelaamista ni se sammuttaa itestään sen ja jos siinä vielä kunto paranee ni mikäs siinä:) kiitos vinkistä.


      • lhsdjkalhdsu
        kjhtutig kirjoitti:

        taidan hommata ps 3. siinähän on se aikamäärejuttu jos ei osaa lopettaa ajoissa pelaamista ni se sammuttaa itestään sen ja jos siinä vielä kunto paranee ni mikäs siinä:) kiitos vinkistä.

        idiootti. järki päähän ei istumalla se kunto parane ja eikä siinä mitää aikammärejuttua ole.


      • dorka
        lhsdjkalhdsu kirjoitti:

        idiootti. järki päähän ei istumalla se kunto parane ja eikä siinä mitää aikammärejuttua ole.

        oletko koskaan kuullut sarkasmista..? idiootti.


      • kjhtutig
        dorka kirjoitti:

        oletko koskaan kuullut sarkasmista..? idiootti.

        en ole kuullu onko se joku peli. jos on niin minkälainen se on. kuulostaa suomalaiselta peliltä.


      • Fail!
        ps3fanboy kirjoitti:

        Hommaa ps3, kunto paranee kun pelaa sitä!

        Wiistähän se kunto paranee


    • liikkukaa ihmiset

      Kai siitä henki lähtee jos väsyneenä istuu paikallaan peliohjainta naputellen tuntitolkulla.
      Vastahan viime viikolla joku brittitutkimuskin totesi, että pelkkä pitkäaikainen paikallaan istuminenkin on hengenvaarallista, mikäli ei vähintään tunnin välein ota muutaman minuutin jaloittelu breikkiä.
      Ja se on kuulemma ihan yhtä vaarallista, harrasti henkilö aktiivisesti liikuntaa tai ei.
      Joten järki käteen sen pelaamisen, nettisurffauksen, tv:n katselun ja muunkin löhöilyn kanssa.

    • gthryjrtbjtvc

      se oli aika ewokki

    • Nimimerkki on pakoll

      Mikä peli oli kyseessä??

    • vaihdolla elät kauem

      Vähemmästäkin henki menee kun pelaailee xbox360 laatikolla,ongelmia ongelmien perään.

      • Nou propleemos in hier

        Kerroppa edes 1 ongelma Xboksista!


    • j-oikari

      kun kysytään mikä on ongelma xboxissa heti joku vastaa maksullinen live, mutta kun ei sekään maksa euroa nempää kuukaudessa kun taas pleikkarin nettiin pitää maksaa 60 euroa live tiliä tehtäessä

      • lapsien xbo360

        Heh heh,onpas nyt pojulla väärää tietoa,ps3 live ei mitään maksa .ps3 store
        pelit maksaa jos ostaa sieltä sinne on maksukortteja myytävänä myös.
        VAIN XBOX360 ROHMUAA LIVEMAKSUN.


      • Nou propleemos in hier

        Se live maksu ei ole konsolin ongelma, se ei myöskään ole monelle mikään ongelma jos maksaa live maksun, nettihän siinä ei maksa.

        Tosiaan nykyisessä uudessa Xboksissa ei ole mitään ongelmia tullut vastaan, en ole kyllä pahemmin huomannut kellään muillakaan.

        Ps. ja tosiaan ps3 tilinteko/pelaaminen/storen käyttö ei maksa penniäkään.


    • järki älä jätä

      j-oikari Että 60 euroa ps3 live ,harvoin noin tyhmää kommenttia olen lukenu,huh huh..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe