Mitäs maksaa kaupassa ja rinteessä oluet?
Verbier kaljahinnat?
3
686
Vastaukset
- huurteista!
Perivät tietysti tyhmältä turistilta mitä milloinkin. Mutta muista hyvä mies: kalja on aina hintansa arvoista - maksoi mitä tahansa - varsinkin kun sitä saa kitata Verbierissä. Ja jos Sinulla on varaa mennä Verbieriin, niin Sinulla on varaa juoda siellä paikkakunnan kalleinta kaljaakin. Nautiskele!
- Tvi47
kannata Verbieriin mennä. Halvempaa kaljaa saa ainakin Itävallassa, Saksassa,Puolassa, Tsekissä, Slovakiassa, Sloveniassa,Bulgariassa ja ainakian osassa Italiaa. Jos jonkun alamäkilaskunkin haluaa tehdä.
- Verbbari
Ei Verbbariin pelkän kaljan takia tosiaan kannata lähteä. Mut laskukohteena yksi parhaista. Mut kalja tais maksaa rinteessä noin 3-4 eken luokkaa stobe. Häpärit oli klo 4-5, sillon tuoppi oli 2,2 ekee. Kaupassa 10 kpl 0,5 pulloja tais olla alle 5 ekeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184