Paras 42" max 700 €?

Uutta ostamassa

Kaupat ovat pullollaan 699-hintaisia 42-tuumaisia telkkuja. Onko näissä mitään väliä minkä merkkisen ostaa vai onko joku tietty merkki ja malli mikä on paras?

13

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panapana

      panasonic on paras

      • ?????

        panasonicista parhaan telkkarin, kuvittelis että siihen joku syy löytyy??


      • täysmulkku
        ????? kirjoitti:

        panasonicista parhaan telkkarin, kuvittelis että siihen joku syy löytyy??

        "panasonicista parhaan telkkarin, kuvittelis että siihen joku syy löytyy??"

        Seuraavassa linkissä asiaan annetaan selvennys, siellä loppupäässä missä kerrotaan mitä mikäkin termi tarkoittaa. Panasonic on siis puolestaan paras plasmavalmistaja, mutta ei siitä sen enempää.


        http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2010/02/05/la-maksa-liikaa-televisiosta/20101783/12




        .


      • Hakusessa...

        Mitä muuta eroa Mustan Pörssin myymään kalliimpaan malliin kuin isompi mallinumero ja enemmän HDMI-liitäntöjä?


      • tarkempaa
        Hakusessa... kirjoitti:

        Mitä muuta eroa Mustan Pörssin myymään kalliimpaan malliin kuin isompi mallinumero ja enemmän HDMI-liitäntöjä?

        tietoa mutta 3000 ja siitä eteenpäin on ainakin riittävän hyviä laitteita


    • Plasma on paras

      Panasonicin Plasma on paras, käyppä itse koekatselemassa niin kyllä huomaat

      • Erkki-Juhani

        Täytyi koluta läpi neljän vuoden aikana 7 lcd kylmä/kuuma katodi taustavalaistua ja Samsungin yksi ue40b7070 led tv ja väitellä täällä niitten paremmuudesta. Todellisuus on takuuvarmasti se että kaikissa lcd tai led telkuissa on enemmän tai vähemmän valovuotoja, olipa merkki ihan mikä hyvänsä. Minä hattuunnuin totaalisesti jatkuviin hatutuksiin niitten takia ja otin yhdeksännet telkun plasmasta, elikä Panasonic tx-p42ga11, mikä on koneistoltaan täsmälleen sama kuin TM:n testivoittaja g15, mutta tästä puuttuu nettijutu, kun en tarvitse telkkuun niitä. Hintana 990.00€ ja kuva hakkaa kaikki mahdolliset markkinoilla olevien telkkujen kuvan, vasteajalla, mustan tasolla, hertsimäärällä (600hz) ja kuvan sulavalla liikkeellä, ei ole valovuotoja kun ei ole edes taustavaloja, ei pidä sirinöitä eikä muitakaan ääniä, sai 9 pistettä sd kuvasta ja 10 pistettä full hd kuvasta. Nyt uskon vihdoin että plasma on parempi kuin edellämainitut, ainoa huono puoli on suurehko virrankulutus, itsellä se ei käy kukkaron päälle sillä sähkökin siältyy vuokraan, kannattaa tsekata ja harkita mitä ostaa, ettei tarvitse käydä samaa hullun ruljanssia läpi kuin itse kävin! Eki


      • tarkkana...
        Erkki-Juhani kirjoitti:

        Täytyi koluta läpi neljän vuoden aikana 7 lcd kylmä/kuuma katodi taustavalaistua ja Samsungin yksi ue40b7070 led tv ja väitellä täällä niitten paremmuudesta. Todellisuus on takuuvarmasti se että kaikissa lcd tai led telkuissa on enemmän tai vähemmän valovuotoja, olipa merkki ihan mikä hyvänsä. Minä hattuunnuin totaalisesti jatkuviin hatutuksiin niitten takia ja otin yhdeksännet telkun plasmasta, elikä Panasonic tx-p42ga11, mikä on koneistoltaan täsmälleen sama kuin TM:n testivoittaja g15, mutta tästä puuttuu nettijutu, kun en tarvitse telkkuun niitä. Hintana 990.00€ ja kuva hakkaa kaikki mahdolliset markkinoilla olevien telkkujen kuvan, vasteajalla, mustan tasolla, hertsimäärällä (600hz) ja kuvan sulavalla liikkeellä, ei ole valovuotoja kun ei ole edes taustavaloja, ei pidä sirinöitä eikä muitakaan ääniä, sai 9 pistettä sd kuvasta ja 10 pistettä full hd kuvasta. Nyt uskon vihdoin että plasma on parempi kuin edellämainitut, ainoa huono puoli on suurehko virrankulutus, itsellä se ei käy kukkaron päälle sillä sähkökin siältyy vuokraan, kannattaa tsekata ja harkita mitä ostaa, ettei tarvitse käydä samaa hullun ruljanssia läpi kuin itse kävin! Eki

        oli otsikossa. Siinä se taas nähtiin palsmojen heikkous: hinta


      • Erkki-Juhani
        tarkkana... kirjoitti:

        oli otsikossa. Siinä se taas nähtiin palsmojen heikkous: hinta

        Kyllä varmasti saa halvalla taultelkkoja, muta ne ovat vanhoja malleja kun myydään alta pois, eikä siinä mitään jos kelpaa niin ok! Mutta jos puhutaan uusista malleista joissa mustan taso tai dynaaminen kontrastisuhde on luokkaa 2000.000:1 niin et takuuvarmasti saa niitä yli 40":a uloskantohintoihin. Mustan korkea taso on hyvin tärkeä tv kuvan laadun tae, sillä mitä syvempää musta on sitä sävykkäämpi on kuva, niitä hailakoita harmaan mustia on puodit pullollaan ja varmasti saa edullisesti, koska uutta tekniikkaa tulee koko jan lisää, niin myydään alta pois vanhemmat!


      • Erkki-Juhani
        Erkki-Juhani kirjoitti:

        Kyllä varmasti saa halvalla taultelkkoja, muta ne ovat vanhoja malleja kun myydään alta pois, eikä siinä mitään jos kelpaa niin ok! Mutta jos puhutaan uusista malleista joissa mustan taso tai dynaaminen kontrastisuhde on luokkaa 2000.000:1 niin et takuuvarmasti saa niitä yli 40":a uloskantohintoihin. Mustan korkea taso on hyvin tärkeä tv kuvan laadun tae, sillä mitä syvempää musta on sitä sävykkäämpi on kuva, niitä hailakoita harmaan mustia on puodit pullollaan ja varmasti saa edullisesti, koska uutta tekniikkaa tulee koko jan lisää, niin myydään alta pois vanhemmat!

        Elikä asia on niin päivänselvä että plasma hakkaa lcd ja led tv:n mennen tullen, niin Pioneerin kuin Panasonicin plasmat, etten viitsi enää ruveta eds asiasta jauhamaan täällä, käykää itse vertaamassa, mm vasteaika ensinmainituilla luokkaa 2-8ms kun plasmoilla se on 0.001ms elikä kuva ei missään olosuhteissa hänni!


    • tiedän tuosta

      katso ulkolaisia testejä mm.:

      www.test.de marraskuu 2009

      • tarjouksiakin..?

        Laitetaan muutama vaihtoehto Vantaalta, jos hinta on valinnan tärkein perusta:
        Expert Samsung LE40B535 649,00 euroa, Tikkurilan Expertin avajaistarjous LG 42LH2000 599,- ja Koivukylän Citymarket Samsung PS42B435 K-Plussa kortilla 599,- Kannattaa ihan vertailun vuoksi katsoa myös http://www.konebox.fi/ tarjontaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe